Heineken hledá největšího fotbalového srdcaře Česka

Heineken hledá největšího fotbalového srdcaře Česka

Zatímco se evropské kluby perou o postup do finále Ligy mistrů UEFA, tým skautů z Heinekenu vyrazil do terénu a pátral po opravdovém fotbalovém srdcaři z řad českých skalních fanoušků, tedy těch, kteří nedají dopustit na své oblíbené kluby a nevynechají jediný jejich zápas. 


Do fanouškovského play-off se probojovali čtyři největší srdcaři, kteří mají fotbal zapsaný hluboko v krvi. Jen jeden z nich si ale odnese výhru snů v podobě cesty na finále Ligy mistrů vMnichově. Kdo to bude? O vítězi rozhodne hlasování veřejnosti.

Fotbal není jen o dění na hřišti, to pravé kouzlo často tvoří atmosféra na tribunách. Je to vášeň, emoce
a nekompromisní oddanost. „Jako dlouholetý partner Ligy mistrů UEFA se Heineken rozhodl vzdát hold skutečným fanouškům, kteří pro svůj klub žijí víc než jen devadesát minut hry,“ uvedl Jaro Garai, Brand Manager Heineken Česká republika.

Do pátrání po těchto srdcařích se zapojil scouting tým Heinekenu ve složení Zdeněk Folprecht, bývalý profesionální fotbalista, expert na dění v zákulisí ligových trávníků a jeden z moderátorů podcastu Kudy běží zajíc, a Paulie Garand, hudebník, liberecký patriot a někdejší hráč FC Slovan Liberec. Společně se vydali hledat fanoušky, kteří by pro zápas svého klubu neváhali změnit plány, čelit nepřízni počasí i cestě přes půl republiky.

Do fanouškovského play-off se probojovali čtyři největší srdcaři a o vítězi rozhodne veřejnost. Hlasování bude probíhat dvoufázově, jak jinak než ve sportu známým vyřazovacím systémem pavouka. V období od 22. dubna do 4. května bude moct veřejnost hlasovat na stránkách nativní microsite Seznam Native o postupu dvou fotbalových fanoušků ze čtveřice skautovaných finalistů, kterými jsou Jindra Kapic, Tomáš Roman, Tomáš Bělík a Roman Kuklík.  

Následovat bude finálové hlasování, které proběhne od 5. do 18. května a ve kterém se se rozhodne, kdo z vybraných srdcařů získá možnost zažít finále Ligy mistrů na vlastní oči přímo v Mnichově. Ti, co neuspějí, nemusí věšet hlavu. Každý z nich dostane lístek na zápas základní části Ligy mistrů v sezóně 2025/26, aby měli možnost zažít atmosféru prestižní fotbalové soutěže.

Na atraktivní ceny se mohou těšit i fanoušci, kteří se zapojí do hlasování. Deset z nich získá speciální Heineken UCL balíček, stačí se zapojit a dát hlas svému favoritovi. Hlasovat je možné v každém kole pouze jednou.

K příležitosti Ligy mistrů připravil Heineken® limitovanou edici plechovek a lahví s exkluzivním designem inspirovaným UEFA Champions League a finále v Mnichově.

 

Více o Zdeňku Folprechtovi

Zdeněk Folprecht je bývalý profesionální fotbalista, který se dlouhá léta pohyboval na vrcholové úrovni. Už ve věku 10 let přestoupil do Sparty Praha, kde byl považován za jednoho z největších talentů českého fotbalu.
V mládežnických kategoriích se vypracoval až na kapitána české reprezentace do 18 let. Profesionální kariéru strávil v klubech jako Viktoria Žižkov, Slovan Liberec, a své dovednosti předvedl i v zahraničí, kde působil na Kypru a v Ázerbájdžánu. Aktivní kariéru ukončil v roce 2022 kvůli zranění kolene, ale u fotbalu zůstal a jako expert a komentátor na Oneplay se dnes dívá na zápasy z jiné perspektivy, ale se stejnou vášní. V kampani pro Heineken se vydal hledat fanoušky, kteří jsou zapálení do fotbalu podobně jako on

 

Více o Pauliem Garandovi

Paulie Garand, vlastním jménem Pavel Harant, patří mezi výrazné tváře české hudební scény, ale jeho srdce bije i pro fotbal. V mládí oblékal dres FC Slovan Liberec a klubová hrdost zůstala nedílnou součástí jeho identity dodnes, jak ve veřejném vystupování, tak v tvorbě. V roce 2024 na sebe strhl pozornost remixem svého hitu L.B.C., kterým reagoval na příchod trenéra Radoslava Kováče do Slovanu. V kampani pro Heineken se vydal spolu se Zdeňkem Folprechtem hledat fanoušky, kteří mají ke svému klubu stejně blízko jako on, a možná ještě o fous víc.

 

 

 

 

 

zdroj/foto: Heineken