Společnost dm startuje jarní kolo Sbírky potravin. Virtuální balíčky na pomoc lidem v tíživé situaci nabízí v prodejnách dm i online

Společnost dm startuje jarní kolo Sbírky potravin. Virtuální balíčky na pomoc lidem v tíživé situaci nabízí v prodejnách dm i online

Společnost dm se i letos zapojuje do Sbírky potravin a ve spolupráci s Potravinovými bankami pomůže lidem v nouzi.


Fyzické jarní kolo sbírky proběhne v sobotu 26. dubna 2025, zákazníci společnosti dm se však mohou podílet také zakoupením virtuálních balíčků, které jsou v prodejnách dm, v online shopu dm.cz a v aplikaci Moje dm dostupné od 22. dubna až do 6. května 2025.

Sbírka potravin je výzvou k solidaritě, během které může každý pomoci lidem v tíživé životní situaci zakoupením trvanlivých potravin či drogerie. Organizována je ve všech krajích České republiky Potravinovými bankami a Českou federací potravinových bank. Společnost dm, která se Sbírky potravin účastnila již v uplynulých letech, se zapojuje také letos a nabízí možnost přispět na dobrou věc nejen v den sbírky, ale v průběhu celých dvou týdnů.

Na základě úspěchů z minulých let, kdy jsme jen v podzimním kole vybrali rekordních 39,76 tuny pomoci, věříme, že i letos se nám podaří iniciovat silnou vlnu solidarity. Vážíme si podpory našich zákazníků, která nám umožňuje pokračovat v této důležité aktivitě. Zapojení jim chceme co nejvíce usnadnit, proto u nás mají možnost virtuální balíčky zakoupit po dobu následujících dvou týdnů. Každý příspěvek má smysl a společně můžeme pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují,“ komentuje aktivitu Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.

Od 22. dubna do 6. května 2025 proto mají zákazníci společnosti dm možnost zakoupení virtuálních balíčků různých hodnot,
a to jak přímo v prodejnách, tak v online shopu a v aplikaci Moje dm. V kamenných prodejnách lze zakoupit balíčky v hodnotě 50 Kč, 100 Kč nebo 200 Kč. V online shopu a v aplikaci Moje dm bude možné zakoupit virtuální balíčky v hodnotě 100 Kč, 200 Kč, 300 Kč, 500 Kč a 1 000 Kč.

Hodnota balíčků bude následně ve spolupráci s Potravinovými bankami přeměněna na reálné produkty, které lidé v nouzi aktuálně nejvíce potřebují. Ty budou dále dle aktuální potřeby distribuovány lidem v nouzi.

 

O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu
v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 259 prodejen zásobuje po celé České republice z logistických center v Jihlavě a Ostředku. Jednatelkami společnosti jsou Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 3 786 spolupracovníků. V obchodním roce 2023/2024 vykázala dm v České republice obrat ve výši 18,1 mld. Kč, a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde, babylove, Mivolis, Denkmit, SUNDANCE, dmBio, trend !t up, SEINZ. či Dein Bestes.

 

Společnost dm startuje jarní kolo Sbírky potravin. Virtuální balíčky na pomoc lidem v tíživé situaci nabízí v prodejnách dm
i online.

 

 

 

www.dm.cz

www.facebook.com/dm.cesko

www.instagram.com/dm_cesko/

www.tiktok.com/@dm_cesko