5 trendů, které letos vládnou slunečním brýlím

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Zlaté, tenké, kovové obroučky, čtvercové či obdélníkové tvary, sluneční brýle ve stylu kočičích očí, elegantní půlměsíce a k tomu oversize a zářivé retro. Tady je pět hlavních trendů, které ovládly letošní kolekce letních brýlí u největších módních domů.

Léto je tady a s ním i spousta zábavných věcí, které můžeme v horkých dnech dělat. Kromě krému na opalování a ochrany rtů bychom při tom ale rozhodně neměli zapomínat na sluneční brýle. Ty náš zrak nejen ochrání před škodlivým UV zářením a třeba při řízení auta proti slunci jsou zcela nepostradatelnou výbavou. Sluneční brýle jsou ale hlavně fantastickým módním doplňkem, který ukazuje vkus svého majitele. A dobrá zpráva je, že modely pro letošní léto jsou tak variabilní, že si z nich vybere úplně každý.

Inspirovat se nejnovějšími módními trendy slunečních brýlí můžete v buticích oblíbené značky Fielmann, které nově najdete také v České republice. Je to jen pár dní, co se otevřely první dvě pobočky v Praze,
a to v obchodních domech Westfield Chodov a Centru Černý most. Jaké trendy ve slunečních brýlích tedy letos letí?

Všechno, co se zlatem třpytí

Jedním z nejdominantnějších prvků letošní sezóny jsou tenké kovové obroučky, a to nejlépe ve zlaté barvě. Co se tvaru týče, návrháři na molech nejčastěji předváděli klasické pilotky, které jsou už mnoho let sázkou na jistotu. Pilotky úžasně slušely Tomovi Cruisovi v dneska už klasickém Top Gunu, tento tvar ale milují třeba
i George Clooney, Brad Pitt, Penelope Cruz nebo módní ikony Beckhamovi. I díky dalším trendům, které letošní kolekci diktují, pak pilotky seženete nejen ve svém klasickém tvaru, ale třeba i ve velikosti oversize či
s hranatými, v rozích zaoblenými skly.
 

 

Komu zvoní hrana

Jaký tvar brýlí letos doslova opanoval feedy na Instagramu? Správně, jedná se o čtvercové nebo obdélníkové obroučky. Výhodou těchto modelů je, že sluší téměř jakémukoliv tvaru obličeje, a módní návrháři to dobře vědí.
I proto si letos mezi slunečními brýlemi, ctícími geometrii, vybere opravdu každý. K mání jsou jak retro kousky, inspirované 70. lety s širokými barevnými obroučkami, tak třeba i opět oversize modely pro odvážné povahy.
V kolekcích najdete ale také neuvěřitelně sexy modely s průhlednými skly, které by vám letos rozhodně chybět neměly.
 

Oči kočičí

Tvar brýlí ve tvaru kočičích očí je další klasika, která se pravidelně vrací. Na módních molech se poprvé objevila už v 50. letech a nové kočičí brýle pro letošní rok představili třeba Valentino nebo Stella McCartney. Jestli i vy na tento tvar nedáte dopustit, tento rok máte hned dvě sázky na jistotu. Tou první jsou užší obroučky, na nichž dobře vynikne mezi designéry tolik populární estetika úhlů. Pro ty s hravou duší jsou pak široké kočičí obroučky ve výrazných i zářivých barvách.

Elegantní půlměsíce

Sluneční brýle s obroučkami ve tvaru D budou zaručeně dobrou volbou pro ty, kdo nechtějí klasiku v podobě pilotek, zároveň ale na sebe neradi poutají příliš pozornosti širokými obroučkami ve výrazných barvách. Na molech se půlměsíce objevily třeba u Fendi, Victorie Beckham nebo u Bottegy Venety. A twist pro rok 2021 spočívá v inspiraci v klasických tenisových slunečních brýlích či v obroučkách, typických pro moto závodníky.
 

Velký, větší, největší

Obří trička s obřími retro potisky, která vypadají, jako by patřila vašemu staršímu bráchovi a které milovala už princezna Diana, obří košile a košilové šaty, mommy džíny, co tolik milují norm-core teenageři. A teď i oversize sluneční brýle. Takové má v letní kolekci třeba Gucci, který se inspiroval estetikou 70. let. Je tedy zřejmé,
že o žádnou upjatou nudu ani tady nejde – oversize sluneční brýle září všemi barvami a vy si můžete být jisti, že v nich budete skutečně nepřehlédnutelní.

Všechny letošní trendy na jednom místě v buticích Fielmann

Sluneční brýle, které si zamilujete na první pohled i vyzkoušení, najdete v buticích Fielmann. Pro letošní rok si německá značka, která je známá jak perfektním zpracováním a dostupnými cenami, tak i skvělým designérským týmem, připravila hned dvě letní kolekce slunečních brýlí. První je kolekce collezione MILANO, při jejíž tvorbě se návrháři inspirovali jak italským šarmem, tak i posledními trendy z této módní kolébky. Nechybí proto jak výrazné oversize modely, tak i tradičnější barvy. Nechybí ale také několik modelů s ostřejšími úhly včetně výrazných modelů s šestiúhelníkovými obroučkami, které zaujmou na první pohled.

Druhá kolekce se jmenuje Collection Summer 2021 „Life is Wonderful“. Jaká je její filozofie? Léto je opět tady. Ať přijde slunce a radost, energie a vitalita. Nyní je ideální čas nechat každodenní šeď za sebou a sáhnout po paletě barev. Užijte si hlubokou modrou oblohu a svěží zeleň u nohou. Pociťte slunce na kůži a vítr na tváři, vdechujte vůni léta. Je čas na barevné letní šaty a ležérní oblečení, čas na žabky a sluneční klobouky. K nim se budou hodit doplňky, jako jsou zářivé neonové obroučky s charakteristickými širokými spánky, které ukradnou téměř celou přehlídku i slunci. Ale také acetátové modely v novém provedení, v havanové a černé barvě, skvěle doplní naše stylizace plné života. Takto budeme dělat život krásným. Obroučky zde proto často upoutají pozornost a září barvami, jako je růžová, červená, žlutá, modrá nebo zelená. Obzvlášť oblíbené jsou u nás tvary kočičích očí, obroučky v geometrické estetice a všechny modely nadměrných velikostí. Pokud si vyberete brýle z kolekce Léto 2021 „Life is Wonderful“, je celkem jasné, že se okamžitě stanete hvězdou, kamkoli půjdete.

 

 

 

O společnosti Fielmann

Společnost Fielmann je známá stylovými brýlemi za dostupné ceny. Má vlastní designérská studia, která pečlivě sledují módní trendy, brýle včetně těch slunečních i vyrábí a provozuje také 880 prodejen v 16 zemích Evropy, kde obsluhuje 27 milionů zákazníků. V roce 2020 společnost Fielmann prodala 7,3 milionu brýlí, dosáhla obratu 1,63 miliardy eur (včetně DPH) a zisku 175,5 milionu eur před zdaněním. Aby čeští zákazníci nemuseli jezdit za brýlemi této oblíbené značky za hranice, otevřel nyní Fielmann dva butiky i u nás. Najdete je v Praze, a to v obchodních centrech Westfield Chodov a Centrum Černý Most. Do konce roku plánuje otevřít další tři butiky v Praze a v příštích letech další prodejny po celé České republice. Jako rodinný podnik podporuje Fielmann komunity, v nichž působí, sponzoruje tisíce mládežnických sportovních týmů po celé Evropě, podporuje zachování kulturního dědictví a různé projekty zaměřené na ochranu životního prostředí a klimatu. Od roku 1984 společnost každoročně vysazuje strom za každého zaměstnance.

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jedna zpráva může zachránit život. Návod, jak přežít samotu o svátcích

Máme to spojené s vůní vanilky a klidem, jenže realita často připomíná spíš závod o to, kdo se dřív zhroutí. Vánoce fungují jako nemilosrdné...

Skříň přiražená ke zdi je past. Proč nábytek nesmí bránit vzduchu?

Možná si myslíš, že ten tmavý stín v rohu pokoje je jen kosmetická vada, kterou stačí přetřít barvou, ale opak je pravdou. Plíseň v...

Tipy, jak na letošní Vánoce lehce a zdravě

Užijte si letos Vánoce naplno a zdravě. Svátky nemusí být spojeny s nadměrnou konzumací cukru a těžkých jídel. Chutně, lehce a funkčně můžete letos...

Čtyři šálky denně jsou v normě. Češi se limitu ani nepřibližují

Dlouhé roky nás strašili, že káva je dálnicí k infarktu a dehydrataci, jenže nejnovější data otáčejí kormidlo o sto osmdesát stupňů. Ukazuje se, že...

Dámské zimní boty – může jeden model ladit s elegantním kabátem i s ležérní bundou?

Zima přináší nejen zasněženou krajinu a sváteční atmosféru, ale často také náročné podmínky, které prověřují kvalitu naší obuvi. Mokré chodníky, rozbředlý sníh, mráz i...

Zapomeňte na Alpy. Světové hlavní město mléka leží v prachu a horku

Zelené pastviny a cinkání zvonů ve Švýcarsku jsou sice romantickou představou, avšak realita globálního mléčného byznysu vypadá diametrálně odlišně. Skutečný vládce trhu se ukrývá...

Přírodní péče k Vánocům? Ano, darujte kosmetiku plnou kozího mléka

Také přemýšlíte, jak udělat radost svým blízkým  dárkem, který má opravdový smysl? Přírodní kosmetika plná kozího mléka v sobě spojuje mnohé. Kozí mléko bylo...

Banánová slupka a čaj. Trik za pár korun, který rozsvítí Vánoce

Máte doma zelený keřík, který zarputile odmítá vykvést, zatímco v obchodech vidíte rostliny obalené poupaty? Čas se krátí, ale ještě není vše ztraceno, neboť...

Sukně Reserved: moderní kousky, které reagují na rytmus každodenního života

Sukně od Reserved dnes nejsou jen estetickým doplňkem, ale funkční součástí šatníku, která dokáže pružně reagovat na to, jaký máte den. Jednoduché střihy, výraznější...

Manželství není Disneyovka: 5 krutých pravd, které zjistíte až po svatbě

Vstupujeme do toho s růžovými brýlemi a pocitem, že láska hory přenáší, jenže realita všedních dnů nás často profackuje dřív, než stihneme vybalit svatební...

Pracoval s Pittem i DiCapriem. Martin Hub v pořadu Popojedem odhaluje zákulisí kaskadérského řemesla

Známý český herec a kaskadér, který se představil i ve světových filmech jako Titanic, Gladiátor nebo Troja. To není nikdo jiný než Martin Hub....

Jak využít slupky z brambor a jablek pro zdravější vaření

Automaticky saháme po škrabce a bezmyšlenkovitě házíme kusy zeleniny do koše, aniž bychom tušili, že se zbavujeme toho nejcennějšího pokladu. Slupky totiž nejsou odpadem...

Průvodce online seznamováním

V dnešní digitální době se seznamování přes internet stalo běžnou součástí našeho života. Online seznamky a aplikace přinášejí obrovské možnosti – můžete se spojit...

5 nejčastějších chyb při třídění odpadu: i malé změny vedou k velkým úspěchům

Třídění odpadu se u nás již stalo standardem, podle nejnovějších statistik třídí pravidelně své odpady na 75 % obyvatel ČR. Řadíme se tak mezi...

Ženy o Vánocích touží po klidu, muži po hračkách. Jak se trefit do vkusu úplně každému

Zase stojíš bezradně v obchodě a máš okno, protože vůbec netušíš, čím potěšit své blízké? Neboj, letos to zvládneme bez ponožek z nouze a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3