Vlasová kosmetika INDOLA ̶ tradice, zkušenost, inovace

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Indola_Care&Styling_Range

Na počátku byl první vlasový vysoušeč Evropě, později elektrický ondulovací systém. Následovalo prvenství v objevu pěnového tužidla a od roku 1950 nabízí značka INDOLA komplexní systém vlasové kosmetiky.

Původně holandský výrobce přístrojů na vlasy, který vstoupil do světa kadeřnických salonů již v roce 1929, začal v třicátých letech uvažovat o tom, že krásné vlasy potřebují nejen kvalitní přístroje, ale i komplexní péči z rukou odborníků. Postupně se tak zaměřil na vývoj profesionální vlasové kosmetiky.

Světlo světa brzy spatřila nová značka vlasových přípravků  ̶ INDOLA. Ta má dnes za sebou více než sedmdesát let poznatků, zkušeností a inovací. Portfolio těchto prostředků, které zahrnuje barvící prostředky, styling i péči, je pro kadeřníky srozumitelné, komplexní a ve srovnání s jinými výrobci nabízí ideální poměr ceny a vynikajících profesionálních výsledků. Rozšíření značky INDOLA na světový trh bylo proto logickým vyústěním celého záměru.

SSC14_Display_LB_IntroKaždá nová kolekce této vlasové kosmetiky dnes odráží proměnlivou módu ulice, reflektuje současné trendy ve vizáži a stylu a je pravidelně doplňovaná o nové prvky, které umožňují kadeřníkům pohotově reagovat na vysoké nároky jejich zákazníků.

Kadeřnické salony používající vlasovou kosmetiku INDOLA poskytují péči, která vlasy chrání při stresových zásazích, jako je například barvení nebo zesvětlování, současně ale zajišťují dlouhotrvající efekt těchto ošetření. Jako jeden z mála výrobců vlasové kosmetiky nabízí společnost také tónovací fixační pěny v několika barevných odstínech. Samozřejmostí jsou bezamoniakové permanentní barvy, zesvětlovací pudry a komplexní styling. Klienti těchto salonů si mohou vychutnat speciální pečující řady vlasové péče s obsahem vzácných olejů a třpytivých částeček a snadno tak dosáhnou efektivního lesku a vůně vlasů. Dokonalé péče se dostane také klientům s vysušenými, unavenými nebo jinak poškozenými vlasy.

Vlasovou kosmetiku INDOLA používají profesionálové v šedesáti pěti zemích světa. Do rukou českých odborníků se INDOLA dostala poprvé v roce 2004, kdy se značka stala součástí nadnárodní skupiny Henkel. Díky tomu vyrostla i u nás řada dynamických kadeřnických salonů s vysoce kvalitní péčí a příznivými cenami za poskytované služby.

 

Reklama

Doporučujeme

Jak na zdravou pokožku všech členů rodiny během podzimních dní

Co je na podzim jinak? Naše pokožka je více dehydrovaná, suchá a podrážděná. Také je náchylnější k zarudnutí, protože se snižuje vlhkost vzduchu a...

„Nedělám nic pro chlapy.“ Agáta Hanychová o svém novém byznysu a životní spokojenosti

„Nedělám pro chlapy nic,“ řekla Agáta Hanychová, když představila svůj nový podnikatelský projekt, jímž je značka AG Home. Po úspěchu s vlastní kosmetikou se...

Co-washing: Nenápadný trik, který dokáže s unavenými vlasy víc než drahé masky

Možná to zní zvláštně – umývat vlasy kondicionérem místo šamponu? Přesto právě tenhle postup, známý jako co-washing, začíná být tajnou zbraní žen, které bojují...

Dvojnásobná péče, dvojnásobná radost

Dopřejte své pokožce to nejlepší z přírody. Vaše pokožka si zaslouží více než jen běžnou péči. Tělové produkty od české značky Onclé jsou tvořeny tak,...

Sleva, o které vám neřeknou. Jak získat chodítka či ortézy za zlomek ceny

Nákup chodítek, ortéz či jiných zdravotních pomůcek nemusí nutně znamenat velký zásah do rodinného rozpočtu. Ačkoli se to může zdát nemožné, existují cesty, jak...

Podzim přeje pohodlí, stylu a eleganci – svrchníky, které vás zahřejí i okouzlí

Kvalitní maxi kabát s perfektním střihem, nadčasový křivák s beránkem i bez nebo dlouhá prošívaná, v ideálním případě nepromokavá, bunda s kapucí, která spolehlivě zahřeje...

Zní jako rajská hudba. Vědci odhalili, jaké jméno je nejpříjemnější pro lidské ucho

Existuje objektivně nejkrásnější lidské jméno? Podle lingvistů z Birminghamské univerzity ano. Po rozsáhlé analýze stovek jmen dospěli k závěru, že nejlibozvučněji pro lidské ucho...

Pepř v kávě? Nečekaný trik, který může nastartovat hubnutí dřív, než dopijete hrnek

Ranní káva je pro mnoho lidí malý rituál, bez kterého se nerozběhne den. Většinou ji pijeme ze zvyku – trochu mléka, možná cukr, někteří...

Ornella Koktová: Hubnout se dá i s čokoládou!

Trojnásobná maminka a úspěšná podnikatelka Ornella Koktová je v jednom kole. Je tváří značky Boobie Tapes a kromě toho má i veleúspěšný podcast. Letos na...

Utajený bonus pro vaše zdraví. Jak získat tisíce korun na prevenci, o kterých netušíte

Věděli jste, že vaše zdravotní pojišťovna vám může přispět tisíci korun na nadstandardní preventivní vyšetření rakoviny? Mnoho seniorů o této možnosti netuší, a přichází...

Sladké halloweenské strašení

Halloween je tady a s ním i naše sladká soutěž o strašidelné bonbónky Haribo. Odpovězte na soutěžní otázku a pětici z vás pošleme pořádnou podzimní nálož...

Past na přátelství. Jak vás může nevinná prosba o „lajk“ připravit o přátele i peníze

Začíná to nevinnou prosbou od přítele či člena rodiny, končit to však může ztrátou tisíců korun. Českým prostředím komunikačních aplikací se šíří nový, zákeřný...

Nehty, které nechcete ukazovat? Plísně umí potrápit, ale existují způsoby, jak je dostat pod kontrolu

Možná to znáte - venku je krásně, ale místo volné obuvi sáhnete raději po teniskách. Ne proto, že by vám byla zima, ale protože...

Tohle je nejlepší keř pro rychlý živý plot. A péče o něj je neuvěřitelně snadná

Toužíte po rychle rostoucím živém plotě, jenž vaši zahradu nejen ohradí, ale i ozdobí? Tavolník van Houtteův je elegantní keř, který na jaře a...

Domov jako hřejivé útočiště. Jak si vytvořit útulnou podzimní atmosféru

Pryč jsou doby křiklavých barev a plastových listů. Podzimní interiérové trendy pro rok 2025 se nesou ve znamení návratu k autenticitě, zemitým tónům a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3