3 okruhy vybavení, na které byste rozhodně neměli zapomenout při zařizování kanceláře

3 okruhy vybavení, na které byste rozhodně neměli zapomenout při zařizování kanceláře

Máte v současné době k řešení vybavení nových kanceláří? Než prohlásíte svou kancelář za plně vybavenou, přesvědčte se, že máte opravdu všechno, pak teprve nastane čas v nových prostorách přivítat své klienty.


 

Počítače, propojení, instalace…

Nejprve přizvěte IT technika a společně s ním zkontrolujte zásuvky a routery na Wi-Fi. Přesvědčte se také,
že máte připravené přepěťové ochrany, případně i serverovnu. Po této kontrole pak teprve nakupujte kancelářské počítače nebo notebooky.

Typy notebooků pak volte dle toho, do jakého oddělení vaší firmy půjdou. Budete-li pořizovat notebook pro grafika, bude nutné při nákupu volit jiná kritéria než u notebooku pro účetní.

Tip: pokud plánujete v nových prostorách pořádat i workshopy či prezentace, určitě se vyplatí investovat
do interaktivní tabule, do projektoru či velké obrazovky.

Kopírka, tiskárna a drobné vybavení…

Druhou nejdůležitější součástí je kopírka a tiskárna. Do kanceláře je ideální multifunkční stroj, který dokáže kopírovat, tisknout i skenovat.

Soupis „většího“ vybavení je tedy na světě a nyní můžete přejít k drobnějším, ale neméně důležitým věcem, kterými jsou kancelářské potřeby. Mrkněte na náš seznam a ujistěte se, že vše v kanceláři opravdu máte.

  • Kancelářský papír: smlouvy, propagační materiály, prezentace... elektronická podoba těchto dokumentů sice existuje, ale rozhodně budete potřebovat tyto materiály také vytisknout.
  • Psací potřeby – propisky, pera, zvýrazňovače, fixy na tabuli, bělítka
  • Bloky, barevné štítky, zápisníky, diáře: dnešní době sice vládnou počítače, ale ručně psaná poznámka je mnohdy mnohem snáze zapamatovatelná.

Tip: do nové kanceláře se vám také budou hodit v menším či větším množství laminovací fólie či nějaká
ta bublinková obálka.


 

Reprezentativní prostředí

Svému klientovi budete předávat nejen důležité informace a nabízet své služby, ale také je důležité se profesionálně uvést. Mějte tedy v kanceláři připraven kávovar, čaje a nějakou sladkost či ovoce. Věřte, že tyto drobnosti dokážou téměř zázraky. Mnohem lepší je přece dopřát si s klientem příjemné posezení, než sedět ve vydýchané místnosti bez kapky vody či kávy.