Oslavte Světový den koupelových bomb s Lush!

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Za tu dobu ušla již velmi dlouhou cestu. V roce 1999 byla koupelová bomba dokonce vystavena v obchodě galerie Tate v Londýně. A jen za loňský rok se v Lush podařilo prodat více než 34 milionů koupelových bomb!

Světový den koupelových bomb se slaví již tuto neděli, 27. dubna, a Lush – jejich hrdý vynálezce – letos slaví 30. narozeniny! K této příležitosti firma uvádí limitovanou edici třiceti nových voňavých bomb do koupele – na své si přijde opravdu každý. A poprvé mezi nimi najdete i Both Bota – první digitální koupelovou bombu, která nesmí chybět žádnému koupelovému nadšenci.

 

Ikonické vůně, které má každý rád!

 

Sweet As Honey  – Koupelová bomba , 250 Kč / kus 
Sladká vůně s lahodnou bestsellerovou vůní Honey I Washed The Kids pro všechny medvídky, co milují med.

Super Milk  – Koupelová bomba , 250 Kč / kus 
Ponořte se do lázně se zbožňovanou sladkou vůní, relaxujte a nechte působit její hydratační kouzla. 

 

Parťáci do koupele

 

E.T. – Koupelová bomba , 320 Kč / kus 
E.T. VOLAT DOMŮ! Dejte si koupel, která probudí vaši fantazii a vynese vás až ke hvězdám.

Sadie – Koupelová bomba , 320 Kč / kus 
Pro milovníky aut, kteří mají pocit, že jim trochu dochází šťáva. Zaparkujte na chvíli v lázni se šťavnatou vonokvětkou a budete připraveni znovu nastartovat. 

 

Ovocná lázeň

 

Blueberry Matcha Oat Latte – Koupelová bomba , 220 Kč / kus 
Jednu matchu prosím…a porci borůvek navíc! Pořádná dávka na antioxidanty bohaté matchy doplněná regeneračním borůvkovým práškem a hydratační borůvkovou polevou.

 

We Put The Whole Fruit In – Koupelová bomba , 200 Kč / kus 
Lush z ovoce vždy dostane každou kapku a nenechá žádnou slupku. Citrusový mix se spoustou pomerančů vaši pokožku jemně očistí a rozjasní.

 

Oslava ve stylu!

 

Celebrate 30  – Koupelová bomba , 170 Kč / kus 
Lush slaví 30. narozeniny ve stylu! Oslavte jejich vynález koupelové bomby v lázni se silicemi z brazilských pomerančů a limet – jako když vystřelíte korkovou zátku svého oblíbeného šampaňského. 

 

Champers – Koupelová bomba , 170 Kč / kus 
Proč si to nechávat na zvláštní příležitost? Nevažte se a ponořte se do opulentní slavnostní koupele se sladkým divokým pomerančem, silicí z vinného kalu a tóny šampaňského.

 

Jaro v koupelně

 

Luna’s Butterfly – Koupelová bomba , 140 Kč / kus 
Až se bude tento motýl s šuměním vznášet ve vaší vaně, bude za sebou zanechávat závoj jemných pastelových barev a sladkou vůni.

 

The Sun Has Got His Hat On – Koupelová bomba , 200 Kč / kus 
Slunce v klobouku se silicemi ze sicilských citronů a tangerinek vám pomůže dívat se na svět z té světlé stránky!

 

Revoluce ve vaně: první digitální koupelová bomba

 

Bath Bot 01 – Digital Bath Bomb, 4 550 Kč / kus 

Bath Bot nabízí jedinečný smyslový prožitek – umožní vám vytvořit si z každé lázně vlastní světelný, zvukový a barevný zážitek. Díky svému výraznému vypouklému reproduktoru pro 180stupňový zvuk a vícesměrným světlům s plným spektrem naplní Bath Bot vaši vanu a koupelnu úžasnou světelnou
a zvukovou show.

Bath Bot s režimem pro každou náladu se perfektně propojí s vaší oblíbenou koupelovou bombou díky speciálně navrženým světelným a zvukovým stopám v aplikaci Lush. Ať už si chcete vykouzlit nejmenší diskotéku na světě s režimem Rave, nebo se nechat unášet dokonalou relaxací s režimem Sleep, Bath Bot pozvedne váš zážitek z koupele na zcela novou úroveň. Připravte se na to, že vás okouzlí zvukový vodní tanec drobných bublinek šumících kolem plovoucího reproduktoru, a nechte se zhypnotizovat světelnou vodní scenérií velkolepých barev, která vám pomůže cítit se blaženě, uvolněně a inspirovaně. 

Bath Bot má stejnou velikost a tvar jako naše koupelové bomby a Lush jej nabízí v černé nebo bílé variantě.

Mezi hlavní funkce patří:

– vysoce kvalitní reproduktor, navržený tak, aby byl plně voděodolný v napuštěné vaně a poskytoval strhující 180° zvuk,

– světelné soustavy LED směřující dolů, ven a nahoru s plným barevným spektrem,

– plně synchronizovaný světelný a zvukový zážitek z koupele. Vyberte si nastavení nálady nebo produktu a nechte se vést audiovizuálním zážitkem Lush,

– propojení pomocí Bluetooth s libovolnou hudební aplikací (IOS a Android),

– bezdrátový nabíjecí dok,

– manuální ovládání výkonu a hlasitosti,

– budoucí aktualizace softwaru a funkcí,

– výběr ze dvou barev reproduktorů: bílé nebo černé

 

 

 

 

 

zdroj/foto: Lush.cz

 

 

Reklama

Doporučujeme

Zklamání po svatbě. Když papír nestačí na záchranu vztahu

Žili spolu deset let, pak se vzali a po čtyřech měsících přišel rozvod. Proč je první rok manželství paradoxně nejtěžší, i když už partneři...

Každý jsme originál: Podle kterých znaků poznáte, že jste opravdu výjimeční?

Na světě neexistují dva naprosto stejní lidé. Každý z nás má něco, co ho odlišuje od ostatních, ať už je to způsob myšlení, pohled...

Průkopnice OnlyFans Valérie Holáková: Vydělala jsem miliony, chci být psycholožkou

Je průkopnicí OnlyFans v Česku, její matka řídí školu a ona sama chce být psycholožkou. Valérie Holáková známá jako Xholakys v Show Jana Krause...

Hry s vaší myslí. Sedm taktik, kterými vás manipulátor dostane na dno

Nejprve přijde zmatek, pak snaha přizpůsobit se a nakonec beznaděj. Než vůbec získáte podezření, že žijete s manipulátorem, často už jste po uši ponořeni...

Muž pod tlakem: proč se uzavírá a co s tím může udělat partnerka

Na první pohled to možná nevypadá, ale i muži mají svoje těžké chvíle. Společnost od nich čeká sílu, výkonnost, úspěch a dokonalou kontrolu nad...

Kim Kardashianová promluvila o tetování své 12leté dcery: Nikdy jí tu kreativitu nevezmu

Falešné tetování na obličeji, piercing v nose a černé grillz. Dvanáctiletá North Westová svým vzhledem na TikToku vyvolala bouři a její matka Kim Kardashianová...

Svatomartinská vína 2025

Každý rok 11. listopadu netrpělivě vyhlížíme svatého Martina, který by měl podle tradice dorazit na bílém koni a symbolicky přinést první sníh. Pro vinaře...

Atelier JOCHA je ateliér s péčí první republiky v 21.STOLETÍ

Móda s profesionální péčí, postavená na základech tradičního řemeslného zpracování a moderního designu.V JOCHA vznikají pod rukama Kateřiny Jochové malé autorské kolekce, šité na...

Po svátcích s blízkými touží 88 % Čechů, někteří se však nemají na koho obrátit. Společnost dm v nové kampani vybízí k propojování

Jedineční jsme díky těm, kteří nás obklopují Nová vánoční kampaň společnosti dm připomíná, že opravdové kouzlo svátků netvoří dárky ani dokonalá výzdoba, ale lidé, se...

Hledání jistoty… Proč Češi v chaosu moderní doby dávají dětem prastará jména

Svět zrychluje, trendy se mění každou sezonu, přesto žebříčky popularity jmen v Česku zůstávají jako vytesané do kamene. Na vrcholu trůní Jakub, Jan, Anna...

Nový Predátor: Nebezpečné území přináší návrat legendy, která nikdy nezmizela

Sál pražského kina IMAX v Cinema City se 4. listopadu proměnil v dějiště premiéry filmu, který znovu probouzí napětí, jaké diváci znají už desítky...

Wilkinsonová: U Diddyho jsem nic zlého neviděla. V sídle Playboye to bylo nechutnější

Zatímco Sean „Diddy“ Combs stojí před soudem kvůli obvinění ze sexuálního obchodování na svých večírcích, jeho bývalá častá návštěvnice Kendra Wilkinsonová promluvila. Bývalá hvězda...

Karol Duchoň – Karči

Miroslav Graclík / Václav Nekvapil Výpravná celobarevná publikace Karči shrnuje a popisuje životní příběh zpěváka Karola Duchoně, a to na základě ověřených faktů, dobových souvislostí...

Češi mají jasno: Ke svatomartinské huse nejlépe ladí pivo – Pivovarnická společnost Heineken reaguje na rostoucí oblibu pivních speciálů a pro svatomartinské oslavy nabízí hned...

Pečení svatomartinské husy symbolicky otevírá předvánoční období, tedy čas výjimečných kulinárních zážitků. K tradičnímu podzimnímu menu neodmyslitelně patří i nápoj, který chuť jídla dokonale...

Orgasmus ve snu? Ano, i to se může stát

Mnoho žen o tom možná nikdy neslyšelo, jiné to znají z vlastní zkušenosti - probudit se s rychlejším tepem, zrychleným dechem a pocitem rozkoše....
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3