Červencový boxík je zde

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

 

Dr.Oetker Celozrnný mrkvový koláč

Nezaměnitelná plná chuť poctivé receptury a snadná příprava. Celozrnný mrkvový koláč s celozrnnou moukou, třtinovým cukrem, lněnými semínky, chutí a vůní prvotřídního kořeni: skořice, anýzu, hřebíčku, koriandru
a fenyklu. Snadná a rychlá příprava: stačí přidat 200 g nastrouhané mrkve, 250 ml vody, 75 ml oleje a 2 vejce.

 

Rio Mare Makrela Messicana

Rio Mare uvádí vynikající novinku – filety z makrel s omáčkou. Klasickou recepturu spojující chuť rybího masa
s tomatovou omáčkou a autentickou mexickou recepturu s pikantní omáčkou, pro ty, kteří preferují výraznější chuť.

 

Spak Master Ketchup

Kvalita bez kompromisů. Rodinná receptura Hanse Petera Spaka, každá lahev nese jeho podpis. Jedinečná sladší a plná chuť díky vyššímu podílu italských rajčat. Bezkonkurenčních 210g italských rajčat na 100g výrobku. Žádný škrob ani konzervanty, obsahuje jen rajčatový protlak, cukr, ocet a koření.

 

Staropramen Cool S příchutí okurky a limetky

Nový nealko Cool s příchutí Okurky a Limetky rozšiřuje portfolio oblíbených pivních mixů od Pivovarů Staropramen o novou poutavou příchuť. Unikátní spojení okurky a limetky s nealkoholickým pivem nabízí osvěžující chuťový zážitek, který spotřebitelé ocení nejen během horkých letních dní. Díky tomu, že je tento Cool nealko, si můžete užít tuto zajímavou kombinaci chutí při jakékoli příležitosti!

 

POM-BÄR Crackers original

Nové POM-BÄR Cracker jsou lehkou pochoutkou ve tvaru medvídka s nadýchanou texturou, díky které jsou ještě křupavější a zábavnější. Medvídci jsou pečení, neobsahují konzervační látky ani umělá barviva a navíc jsou dobrým zdrojem vlákniny. POM-BÄR Cracker přichází v příchutích: Original a Mák & Sezam.

 

Havlík Tyčinky se sýrem a solí

Jsou dnes nedílnou součástí hospod, barů, kaváren a vináren na Moravě. Pro svou jedinečnou chuť, která se dokonale snoubí s chutí piva, se staly za dobu 20 let takřka kultem a jsou vyhledávanou pochoutkou spotřebitelů všech věkových kategorií.

 

Ady Pikantní cibulka

Cibulka perlovka má jemně kořeněnou až ostrou aromatickou chuť. Cibulka obsahuje vitaminy A, B1, B2
a kyselinu nikotinovou. Její charakteristickou chuť zapříčiňuje obsah alylbisulfidu. V kuchyni jí využívá především francouzská nebo maďarská gastronomie. V letošní grilovací sezóně najde určitě uplatnění jako příloha k masu, zejména hovězímu, ale výtečná je i ke grilovaným sýrům.
V kombinaci s pálivými papričkami je vhodná pro všechny, kteří mají rádi ostře pikantní chutě.

 

Objednávat boxíky můžete zde: www.brandnoozbox.cz 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vzácnější než drahokam: V celém Česku nosí jméno Jiskra (nebo Iskra) jen čtyři ženy

Najít v českém kalendáři jméno, které by bylo vzácnější, je skoro nemožné. Jiskra (v mezinárodní variantě Iskra) je jméno, které v sobě nese elementární...

Mozek nemá tlačítko „Mute“, ale vy máte prefrontální kůru. Jak zkrotit hněv?

Dopravní zácpy, protivní kolegové nebo pomalé fronty z našeho života nezmizí. Co se ale změnit může, je náš vnitřní operační systém. Vědecké výzkumy potvrzují,...

Fénix nad popiolem: České Švýcarsko investuje 130 milionů do novinek pro turisty

Národní park České Švýcarsko se připravuje na další velkou kapitolu své obnovy. Díky Programu švýcarsko-české spolupráce a podpoře ministerstva životního prostředí se v letech...

„Příliš unavení na milence.“ Proč mileniálové vyměnili nevěru za klid v koutě

Zapomeňte na morální kázání. Podle nejnovějších kulturních trendů a analýz magazínů jako VICE nebo Newsweek mileniálové nepodvádějí proto, že by byli svatí, ale proto,...

Víte, kolik platíte za elektřinu? Většina z nás nemá tušení!

Kolik skutečně měsíčně utrácíte za elektřinu? Pokud si nejste jistí, nejste v tom sami. Podle průzkumu Skupiny Klik.cz téměř polovina Čechů nesleduje vývoj cen a...

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3