Jak se zrodila společnost KIVI

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Společnost KIVI, která vyvíjí a vyrábí chytré televizory, byla založena v roce 2016. S nápadem přišli ukrajinští podnikatelé s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti elektroniky, kteří se rozhodli zariskovat a věnovat se Smart TV – tržní nice, která byla v té době nová a nabírala na síle.

V roce 2016 společnost začínala s pouhými devíti lidmi v týmu, z nichž každý měl zkušenosti ve svém oboru. Výsledkem bylo, že od sepsání podnikatelského plánu do uvedení prvních televizorů KIVI do obchodů uplynulo pouhých šest měsíců. V prvním roce prodala společnost KIVI 1 100 televizorů – na firmu je to malé číslo, ale do roku 2017 prodej chytrých televizorů KIVI vzrostl na 55 000 kusů.

 

Jaké je tajemství  rychlého růstu?

Především je to rovnováha mezi cenou a technologií. Chytré televizory KIVI se vyrábějí v závodech společnosti MTC, největšího smluvního výrobce na světě. Všechny komponenty použité v televizorech se vyrábějí
v továrnách v Číně, Japonsku a na Tchaj-wanu a výroba probíhá ve špičkově vybavených továrnách v Evropě a Asii s mezinárodním systémem kontroly kvality.

Aktivní dynamika růstu a expanze na nové trhy přitáhly pozornost investorů – v roce 2021 společnost MTC investovala do vývoje produktů KIVI více než 13 milionů dolarů. Investice jsou zaměřeny na vývoj nových hardwarových a softwarových řešení, design a zlepšení kvality obrazu a zvuku.

Dnes, šest let po svém založení, je KIVI silnou mezinárodní společností s vlastními výzkumnými centry na Ukrajině a v Číně a hlavní kanceláří v Budapešti. Rok 2022, který přinesl na Ukrajinu plnou válku a hospodářskou krizi, přinutil značku urychlit svůj rozvoj – právě v roce 2022 vstoupila společnost na evropský trh. Dnes se televizory KIVI prodávají ve více než 10 evropských zemích. Na základě loňských prodejních výsledků je navíc KIVI na Ukrajině top 2, přičemž každý desátý prodaný televizor na Ukrajině je KIVI.

Za pouhých šest let si nová společnost získala po celém světě řadu příznivců – do dnešního dne se prodalo více než 1,5 milionu televizorů KIVI.

 

Hlavní výhody televizí KIVI

Z 1 000 televizorů v prvním roce po založení na 1,5 milionu za šest let – taková je dynamika značky. Toho bylo dosaženo díky zaměření na jednu mezeru – chytré televizory. KIVI je jedinou společností mezi svými konkurenty, která vyrábí pouze televizory a nenechává se rozptylovat jinými domácími spotřebiči. Toto zaměření umožňuje týmu neustále zlepšovat technologie a zároveň studovat nejen potřeby zákazníků, ale i nabídku konkurence.

KIVI je v podstatě technologický startup, který se zrodil na Ukrajině. Zlepšování není pro společnost jen slovo: její zakladatelé věří, že hlavním aktivem každé moderní firmy nejsou peníze, ale intelekt, a proto investují především do svého týmu. Jednou z hlavních zásad značky je navíc přístup orientovaný na výzkum. Práce na každém novém modelu začíná rozsáhlým výzkumem a průzkumem mezi zákazníky (zahrnujícím desítky tisíc lidí), což pomáhá pochopit skutečné potřeby zákazníků a zaměřit se na inovace, kterým konkurence v tomto cenovém segmentu nevěnuje pozornost.

 

Design

Vývojový tým klade velký důraz na design televizorů, který jim umožňuje vyniknout mezi konkurencí. Chytré televizory KIVI jsou tenké, elegantní a stylové. V kategorii střední třídy je to jediná značka, která vyrábí televizory s tenkými rámečky kolem displeje (2,6 mm).

Technologie podsvícení obrazovky OD20 umožňuje vyrábět mnohem jemnější televizory. Při montáži na stěnu vypadá zařízení estetičtěji.

 

Obrazovka a zvuk

Přístup k nejlepším komponentům umožňuje společnosti KIVI nabízet zákazníkům vysoce kvalitní obrazovky používané v televizorech třídy A+, jejichž cena je obvykle o 10-15 % vyšší. Mimochodem, značka nabízí na obrazovky tříletou záruku namísto standardně nabízeného jednoho roku.

 

Cenový segment

Vlastní tým výzkumu a vývoje společnosti KIVI, složený ze zkušených hráčů v elektronickém průmyslu, neustále pracuje na vyvážení kvality a cenové dostupnosti. Specialistům se daří udržovat harmonický soubor komponent, který zajišťuje kvalitu áčkových značek bez nákladných excesů, a udržuje tak dostupnou cenu.

KIVI se cenově pohybuje v segmentu střední třídy, takže tyto chytré televizory jsou k dispozici o 10-15 % levněji než renomované značky A třídy.

Publikum značky zahrnuje jak rodinné příslušníky, kteří se o koupi televizoru rozhodují společně, tak mladé lidi, kteří jsou nadšenci do technologií a hledají technologické zařízení za optimální cenu.

 

Zastoupení v České republice

V roce 2022 značka zahájila svou evropskou expanzi – v létě 2022 se chytré televizory začaly prodávat v Polsku, České republice, Rumunsku, Maďarsku a Bulharsku. Společnost je nyní zastoupena ve více než 10 evropských zemích. V České republice společnost spolupracuje s oblíbenými internetovými obchody Alza.cz a Datart.cz. Před několika měsíci uvedla společnost KIVI na český trh nové modely.

 

Identita produktů

Přitahuje pozornost svým propracovaným designem, který je výsledkem práce vlastního výzkumného
a vývojového centra a tří designérských studií. Modely jsou provedeny v jednotné, stručné koncepci –
s minimálními bočními rámečky a elegantními kovovými stojany. Společnost KIVI vyvinula modely ve stylové bílé barvě – dostupné ve velikostech 24“, 32“, 43“, 55“. Bílé televizory jsou chloubou nové řady KIVI: snadno se hodí do moderních, světlých interiérů, vypadají znamenitě, a protože ostatní značky v tomto segmentu nabízejí pouze černé modely, jedná se o skutečnou exkluzivitu.

V nových televizorech je vylepšena kvalita obrazu – KIVI implementovala technologie pro automatické rozpoznání HDR, MEMC, Max Vivid, Super contrast control, Ultra Clear a Game Mode, optimalizující kvalitu obrazu při hraní her. Nová řada značky je o 30 % produktivnější než průměr na trhu, a to díky operačnímu systému Android TV 11 a použití nové čipové sady.

V nových modelech je možnost dodatečného nastavení zvuku, například zvýšení hlasitosti hlasů nebo automatické vyrovnání ostrých zvuků při dynamických scénách nebo reklamách.

Cena přitom zůstává příjemně dostupná, což společnosti KIVI umožňuje i nadále dodržovat své zásady: kvalitu, inovace a zaměření na potřeby zákazníků. Pro více informací o této nabídce a provedení předobjednávky navštivte obchody Alza.cz a Datart.cz.

 

 

 

 

 

KIVI je mezinárodní společnost založená v roce 2016, jejíž evropská pobočka sídlí v Budapešti. Hlavním zaměřením společnosti je vývoj a výroba chytrých televizí s distribucí produktů v Evropě a Asii. Oddělení výzkumu a vývoje se nachází na území Ukrajiny a Číny. KIVI je certifikovaným partnerem společností Google a Netflix.  V současné době společnost prodala více než 1,5 milionu zařízení.

 

kivismart.com

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Teplo domova nemusí být luxus. Drobné návyky, které vám ušetří tisíce

Topení patří k největším položkám v rodinném rozpočtu, přesto jím velká část českých domácností nevědomky plýtvá. Nejde přitom o technické poruchy, nýbrž o drobné...

Návrat ke kořenům. Objevte zapomenutou moudrost pro zdraví v chladných dnech

S příchodem chladných dnů saháme po drahých doplňcích stravy, avšak skutečný klíč k pevnému zdraví máme často na dosah a zdarma. Podzim je ideální...

Pavel Nový: Charismatický před kamerou, nekompromisní, když jde o soukromí

Některé dvojice o sobě dávají vědět na každém kroku, jiné si své štěstí schovávají za zavřené dveře. Herec Pavel Nový patří rozhodně do té...

Poklad letošního podzimu: křehký švestkový koláč

Sychravé dny doprovázené chladným počasím? To by jeden nejraději zůstal doma, zachumlaný v peřinách. Proč si ale toto období trochu nezpříjemnit? Listí hraje všemi odstíny...

Policie varuje před podvodnými SMS zprávami jménem České pošty, cílí hlavně na seniory

Vypadá jako oficiální zpráva od České pošty a hrozí, že váš balíček nebude doručen. Ve skutečnosti se však jedná o zákeřný podvod, jehož cílem...

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3