PUMA mění pravidla hry s novou brandovou kampaní „GO WILD“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Kampaň oslavuje jedinečnost každého běžce a inspiruje hobby i profesionální sportovce k tomu, aby v sobě odhalili skrytou sílu a odemkli skrytý potenciál.

PUMA už více než 75 let neúnavně posouvá hranice sportu i kultury a jako přední sportovní značka vždy vnímala sport jako cestu k sebevyjádření a radosti. S kampaní „Go Wild“přichází s novou vizí – ukazuje, že sport není jen o fyzickém výkonu, ale také o odvaze být sám sebou. O tom otevřít svou pravou podstatu – své autentické já a objevit v sobě sílu, která je v každém z nás.

„PUMA byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou
k úspěchu,“ říká Arne Freundt, CEO společnosti PUMA. „Ikonické osobnosti minulosti i současnosti, jako Tommie Smith, Usain Bolt, Breanna Stewart nebo Neymar, dokonale ztělesňují jedinečnou DNA značky PUMA – sportovce
s výraznou osobností, kteří se nebojí sebevyjádření a projevů opravdové radosti z každého úspěchu. Naší druhou globální kampaní podnikáme další důležitý krok k posílení emocionálního a autentického spojení se zákazníky na naší cestě k zvýšení povědomí o značce.“

Nejde jen o oslavu špičkových výkonů – PUMA má záměr inspirovat jednotlivce k tomu, aby se skrze sport naplno uvolnili svou divokost a objevili svobodu. Zachycením přirozeného instinktu, který v sobě během výkonu každý z nás cítí, posiluje PUMA svou globální přítomnost a buduje hlubší a smysluplnější spojení se svými fanoušky.

„Nová kampaň přináší svěží pohled na sport a otevírá novou kapitolu PUMA – v souladu s očekáváním mladé generace, ale zároveň pevně zakotvenou v historii naší značky. V době sociálních sítí a ‚meme‘ kultury chceme inspirovat jak profesionální atlety, tak sportovní nadšence, aby se podívali do svého nitra, objevili svou vlastní výjimečnost a našli odvahu být sami sebou,“ říká Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing at PUMA.

Go Wild odstartuje kampaňovým videem, které vzdává hold běžcům a jejich cestě k euforii z běhu – pocitu štěstí, který se uvolňuje během fyzické aktivity. Film reflektuje pozitivní vnímání běhu a vychází z přesvědčení, že největší kouzlo běhání nastává právě ve chvíli, kdy je běžec poháněn pocitem štěstí a radosti.

Na rozdíl od tradičních sportovních kampaní nestaví „Go Wild“ do popředí slavné sportovce ani celebrity. Místo toho oslavuje každodenní běžce – ty, kteří si přivstanou, a za rozbřesku běhají se svým psem, novopečené maminky, které se vracejí k pohybu, nebo běžecké komunity, jež sdílejí svou pohybovou vášeň. Všichni tito lidé mají jedno společné – zůstávají věrní sami sobě a běží za tím nejlepším, co jim běh může nabídnout a to je čistá radost z pohybu.

 

Poselství kampaně „Go Wild“, PUMA podpoří množstvím inspirativního obsahu, který přiblíží filozofii kampaně, a to prostřednictvím příběhů svých ikonických ambasadorů. Od Tommieho Smithe v roce 1968, přes Usaina Bolta v roce 2008 až po Mondo Duplantise v roce 2024.  Sebevyjádření skrze sport bylo vždy v srdci sportovců spojených se značkou PUMA. To oni nejlépe vědí, co znamená „Go Wild“ – jít svou vlastní cestou, bourat hranice a odemknout v sobě svůj potenciál.

Globální kampaň „Go Wild“ oficiálně startuje 20. března a bude pokračovat i v roce 2026, kdy se strategicky zaměří na různé sportovní kategorie, včetně basketbalu a fotbalu, a využije sílu největších světových sportovních událostí.

 

Chcete se dozvědět víc? Navštivte www.puma.com nebo sledujte naši cestu na sociálních sítích @PUMA.

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. Značka se zavázala předefinovat sport a sebevyjádření, inspirovat sportovce i zákazníky k dosažení nejlepších výkonů, a to při zachování vlastní autenticity. Díky důrazu na inovace, autentičnost a radost PUMA neustále rozvíjí oblast výkonu i sportovního stylu. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 20 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

 

Reklama

Doporučujeme

Teenageři a vlasy. Co doporučují odborníci z kadeřnictví Klier?

Období dospívání je o objevování sebe sama a vlastního stylu. Vlasy jsou často prvním místem, kde mladí dají najevo, kým chtějí být. Jsou pro...

Káva a alkohol nejsou jako voda. Proč to funguje jinak

Dvě sklenice vody ráno a káva po obědě? V teplých dnech to nestačí. Naše tělo potřebuje nejen tekutiny, ale i minerály. Kdo na to...

Praní bez drobných nečistot? Tento zaručený pomocník mnohé překvapí

Vypadá to jako hloupost, ale funguje to. Obyčejný plastový sáček, který většina z nás automaticky vyhazuje nebo schovává "na horší časy", se dá totiž...

Stát přidá důchodcům stokoruny. Někteří ale za zprávu o navýšení zaplatí

O kolik přesně se mi v lednu 2026 zvedne důchod? Ministerstvo práce a sociálních věcí konečně odtajnilo finální čísla a odpověď není pro každého...

Ticho, voda, klid. Neznámé přehrady a rybníky, kde si opravdu odpočineš

Některá zákoutí Česka nejsou vidět na Instagramu, ale slyšíš tam šum vody a ticho. Vodní perly, kde nepotkáš davy a místo hotelových resortů tě...

Co připravit na rodinné posezení? Zkuste retro sýrovou roládu

Pamatujete si na klasickou sýrovou roládu, která nesměla chybět na žádné oslavě? Tahle retro pochoutka se vrací do módy a stále boduje. Je jednoduchá...

Jóga, keramika i tanec za babku: Senioři objevují kouzlo slevových kurzů

Stáří není konec. Je to kapitola, která si žádá pozornost, možnosti a respekt. Senior Pas je tichým, ale mocným nástrojem, který dokazuje, že aktivní...

Nízký plat celý život? Přesto můžete mít slušný důchod

Důchod v Česku se nevypočítává jen podle výše výdělků. Rozhodují hlavně odpracované roky a systém redukčních hranic, který zajišťuje solidaritu mezi lidmi. Rovnostářský systém V Česku...

Tři recepty na pomazánky, které nadchnou vaše chuťové pohárky

Pomazánky jsou v naší zemi mezi strávníky velmi oblíbené. Ať už se jedná o svačinu nebo pohoštění pro návštěvu, mají spoustu příznivců. Navíc jsou...

Saxofonista Slováček naletěl pyramidě. Zklamání, hněv a mizivá šance na návrat úspor

Felix Slováček patří mezi tisíce poškozených, kteří vložili peníze do podvodného investičního plánu firmy Glocin. O své úspory nejspíš už nikdy neuvidí. Zhodnocení, které nikdy...

Pigmentové skvrny po letech na slunci. Mýtus o játrech už neplatí

Tmavé skvrny na kůži nejsou známkou nemocných jater, ale následkem let strávených na slunci. Jak je rozeznat a proč je dobré chodit na pravidelné...

Češi je milují, ale měli by si dát pozor! Kaktusy do bytu nepatří, zvlášť ne do ložnice

Kaktus je na první pohled nenáročná a moderní rostlina, která je ideální i pro ty, kterým jinak pokojovky dlouho nevydrží. V českých domácnostech se...

Zdravé svačinky po celý školní rok

S nástupem nového školního roku se klasicky otevírá téma rychlých, zdravých a chutných svačinek. Usnadněte si každodenní přípravu a zároveň potěšte i ty nejvybíravější...

Dáda Patrasová truchlí. Dceru ztratila v náručí, poslední slova ji zasáhla do srdce

Byla to bolest, která neměla slova. Dáda Patrasová držela svou dceru Aničku v náručí, když vydechla naposledy. Až teď po měsících mlčení našla odvahu...

Co ocení pleť po létě? Dokonalé kombo hadího krému a kolagenové emulze

V létě si užíváme odpočinku, dovolené, slunce a moře, pro pleť je to ale náročné období. Vliv slunečního záření, chloru, mořské soli, klimatizace a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3