PUMA mění pravidla hry s novou brandovou kampaní „GO WILD“

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Kampaň oslavuje jedinečnost každého běžce a inspiruje hobby i profesionální sportovce k tomu, aby v sobě odhalili skrytou sílu a odemkli skrytý potenciál.

PUMA už více než 75 let neúnavně posouvá hranice sportu i kultury a jako přední sportovní značka vždy vnímala sport jako cestu k sebevyjádření a radosti. S kampaní „Go Wild“přichází s novou vizí – ukazuje, že sport není jen o fyzickém výkonu, ale také o odvaze být sám sebou. O tom otevřít svou pravou podstatu – své autentické já a objevit v sobě sílu, která je v každém z nás.

„PUMA byla vždy domovem sportovců, kteří dosáhli své velikosti tím, že zůstali sami sebou a šli vlastní cestou
k úspěchu,“ říká Arne Freundt, CEO společnosti PUMA. „Ikonické osobnosti minulosti i současnosti, jako Tommie Smith, Usain Bolt, Breanna Stewart nebo Neymar, dokonale ztělesňují jedinečnou DNA značky PUMA – sportovce
s výraznou osobností, kteří se nebojí sebevyjádření a projevů opravdové radosti z každého úspěchu. Naší druhou globální kampaní podnikáme další důležitý krok k posílení emocionálního a autentického spojení se zákazníky na naší cestě k zvýšení povědomí o značce.“

Nejde jen o oslavu špičkových výkonů – PUMA má záměr inspirovat jednotlivce k tomu, aby se skrze sport naplno uvolnili svou divokost a objevili svobodu. Zachycením přirozeného instinktu, který v sobě během výkonu každý z nás cítí, posiluje PUMA svou globální přítomnost a buduje hlubší a smysluplnější spojení se svými fanoušky.

„Nová kampaň přináší svěží pohled na sport a otevírá novou kapitolu PUMA – v souladu s očekáváním mladé generace, ale zároveň pevně zakotvenou v historii naší značky. V době sociálních sítí a ‚meme‘ kultury chceme inspirovat jak profesionální atlety, tak sportovní nadšence, aby se podívali do svého nitra, objevili svou vlastní výjimečnost a našli odvahu být sami sebou,“ říká Richard Teyssier, Global VP Brand and Marketing at PUMA.

Go Wild odstartuje kampaňovým videem, které vzdává hold běžcům a jejich cestě k euforii z běhu – pocitu štěstí, který se uvolňuje během fyzické aktivity. Film reflektuje pozitivní vnímání běhu a vychází z přesvědčení, že největší kouzlo běhání nastává právě ve chvíli, kdy je běžec poháněn pocitem štěstí a radosti.

Na rozdíl od tradičních sportovních kampaní nestaví „Go Wild“ do popředí slavné sportovce ani celebrity. Místo toho oslavuje každodenní běžce – ty, kteří si přivstanou, a za rozbřesku běhají se svým psem, novopečené maminky, které se vracejí k pohybu, nebo běžecké komunity, jež sdílejí svou pohybovou vášeň. Všichni tito lidé mají jedno společné – zůstávají věrní sami sobě a běží za tím nejlepším, co jim běh může nabídnout a to je čistá radost z pohybu.

 

Poselství kampaně „Go Wild“, PUMA podpoří množstvím inspirativního obsahu, který přiblíží filozofii kampaně, a to prostřednictvím příběhů svých ikonických ambasadorů. Od Tommieho Smithe v roce 1968, přes Usaina Bolta v roce 2008 až po Mondo Duplantise v roce 2024.  Sebevyjádření skrze sport bylo vždy v srdci sportovců spojených se značkou PUMA. To oni nejlépe vědí, co znamená „Go Wild“ – jít svou vlastní cestou, bourat hranice a odemknout v sobě svůj potenciál.

Globální kampaň „Go Wild“ oficiálně startuje 20. března a bude pokračovat i v roce 2026, kdy se strategicky zaměří na různé sportovní kategorie, včetně basketbalu a fotbalu, a využije sílu největších světových sportovních událostí.

 

Chcete se dozvědět víc? Navštivte www.puma.com nebo sledujte naši cestu na sociálních sítích @PUMA.

 

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. Značka se zavázala předefinovat sport a sebevyjádření, inspirovat sportovce i zákazníky k dosažení nejlepších výkonů, a to při zachování vlastní autenticity. Díky důrazu na inovace, autentičnost a radost PUMA neustále rozvíjí oblast výkonu i sportovního stylu. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketbal, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu, ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 20 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com.

 

Reklama

Doporučujeme

Péče, která nemusí být drahá. Skryté slevy a bonusy na masáže, o nichž senioři netuší

Bolí vás záda či klouby, ale nechcete utrácet tisíce za masáže a fyzioterapii? Možná ani nemusíte. Český systém nabízí seniorům hned několik cest, jak...

Domácí kečup: vůně léta, kterou zavřete do sklenice

Červená omáčka, kterou milují děti i dospělí, ať už na špagetách, hranolkách či pizze. Je to prostě klasika, která nikdy nezklame. A co teprve,...

Meteorologové varují před nestabilním polárním vírem, listopad může přinést extrémní výkyvy

Čeká nás měsíc plný extrémů. Meteorologové s rostoucím znepokojením sledují dění nad Arktidou. Neobvykle slabý a nestabilní polární vír hrozí rozpadem, což by do...

Kouzelné místo jako z pohádky. Skrytý skotský vodopád, jenž na podzim bere dech

Je to místo, jež v podzimních barvách vypadá jako brána do pohádkového světa. Skotský vodopád Craigie Linn ukrytý v lesích jen kousek od Glasgow...

Psychiatr odhalil devět signálů, že váš partner může mít nediagnostikované ADHD

Zapomíná na domluvené schůzky, občas se „zasekne“ uprostřed rozhovoru a jeho emoční reakce jsou někdy jako na horské dráze. Jsou to jen osobnostní „vrtochy“,...

Nepodceňujte vliv domácnosti na psychiku. Tyto věci vás nenápadně vyčerpávají

Domov by měl být místem odpočinku a pohody. Jenže i obyčejné předměty kolem nás mohou ovlivňovat naši náladu a energii. Někdy stačí málo, a...

Jak mohou senioři bezpečně využívat veřejnou Wi-Fi a ušetřit za mobilní data

Veřejná Wi-Fi je pro seniory skvělou příležitostí, jak ušetřit za mobilní data, zároveň však představuje i značné bezpečnostní riziko. Zatímco oficiální sítě v knihovnách...

Nikdy nevíte, s čím se probudíte. Kim Kardashianová o životě ve strachu a konci manželství

„Nikdy nevíte, s čím se ráno probudíte, a to je opravdu znepokojivý pocit,“ svěřila se Kim Kardashianová v podcastu Call Her Daddy. Po letech...

Rýmovník: zelený zázrak proti rýmě

Nenápadná rostlinka s hebkými lístky a svěží vůní po eukalyptu a mentolu dokáže víc, než by se na první pohled zdálo. Rýmovník nejen že...

Podzimní grilování s kořením Mistr Grilu: Vyhrajte lahodné kořenicí směsi!

Podzim sice přináší kratší dny, chladnější večery a mlhavá rána, ale to ještě neznamená, že bychom si nemohli dopřát grilované dobroty! Zrovna teď má...

Kadeřnice radí, jak nosit dlouhé vlasy po padesátce, klíčem je vrstvení a správná ofina

Pravidlo, že s přibývajícím věkem se musí vlasy zkracovat, je dávno překonaný mýtus. Podle profesionální kadeřnice Kamily Frantlové Sedlákové mohou dlouhé vlasy ženám po...

Tajné slevy pro zkušené řidiče. Jak snížit platby za pojištění auta o tisíce

Platíte za havarijní pojištění více, než musíte? Pro zkušené řidiče v seniorském věku existuje hned několik cest, jak si snížit roční pojistné. Klíčem je...

Po padesátce tělo zpomalí, ale hubnutí není ztracené. Stačí změnit přístup

V padesáti se tělo začne chovat jinak. To, co dřív fungovalo, najednou nefunguje a kila přibývají i z běžného jídla. Neznamená to ale, že...

Sezóna uzení je konečně tu! Vyberte si vlastní udírnu a naučte se připravovat dobroty s kouřovým aroma

S příchodem prvních studených dnů se ze zahrádek rodinných domů line typická vůně doutnajícího dřeva. Znamená to, že sezóna uzení je konečně zpět! Pro...

Sleva, o které jste možná nevěděli. Jak ušetřit tisíce za brýle a lupy

Věděli jste, že na nové brýle, lupu či jiné zrakové pomůcky můžete získat výraznou slevu nebo příspěvek od státu? Mnoho seniorů o těchto možnostech...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3