RESTAURACE BURGER KING® SPUSTILA PRODEJ LIMITOVANÉHO VÁNOČNÍHO MENU I SVÁTEČNÍCH BALENÍ

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Burger King_vánoční menuS blížícími se vánočními svátky představila společnost BURGER KING® nové produkty a také limitovanou edici svátečního balení, která bude k dostání na různých místech po celém světě – ve Spojených Státech, Latinské Americe, Asii a Evropě – Českou republiku nevyjímaje.

Atmosféra Vánoc byla hlavní inspirací nových sezónních produktů z dílny BURGER KING®. Nechybí kávové kelímky se soby a jmelím, wrapy zabalené jako bříško Santa Clause ani zábavné take-away sáčky. Typická koruna bude zobrazena společně se Santou, jak – nešika – osobitým způsobem doručuje o svátcích dárky dětem.

„Značka BURGER KING® vždy hledá inovativní způsoby jak překvapit a potěšit své zákazníky, ať už se jedná o naše nové, skvěle chutnající produkty, nebo sezonní nabídku, kterou si spotřebitelé můžou užít,“ říká Fabiana Anauateová, viceprezidentka marketingu BURGER KING®. „S novou limitovanou edicí si zákazníci můžou užít svátky typicky ve stylu BK®. V restauracích BURGER KING® rádi podporujeme všechny zajímavé a originální aktivity, které naladí zákazníka do slavnostní nálady.”

Nová balení i speciální Merry Cheesemas menu budou k dostání ve všech restauracích BURGER KING® v České republice, a to až do 11. ledna. Součástí Merry Cheesemas je gurmánský Santa burger s kuřecím masem v zlatavém obalu, sýrem Eidam, sýrem Maasdamer, křupavou cibulkou a BBQ omáčkou nebo Claus burger s velkou porcí hovězího masa grilovaného na ohni, sýrem Eidam, sýrem Maasdamer, křupavou cibulkou a BBQ omáčkou. Nechybí ani oblíbené Philadelphia cheese balls. Speciální sváteční menu tak následuje další úspěšné globální kampaně, jako byly například nedávno běžící Halloween Whoppery, Peace Day Burgery a Proud Whoppery. Všechny limitované edice obsahovaly také unikátní obaly.

 

O společnosti BURGER KING®

Značka BURGER KING® byla založena v roce 1954 a je druhým největším řetězcem rychlého občerstvení s hamburgery na světě. Jako legendární „domov Whopperu“ už BURGER KING® funguje ve víc než 100 zemích světa včetně států USA. Dohromady to představuje přes 14 500 poboček. Skoro 100 procent všech restaurací BURGER KING® jsou nezávislé franšízy, mnoho z nich se dokonce dá považovat za rodinné podniky, které na trhu působí celá desetiletí. Značku BURGER KING® vlastní společnost Restaurant Brands International Inc., jedna z největších firem poskytující služby rychlého občerstvení po celém světě. Provozuje víc než 19 000 podniků a operuje s obratem větším než 23 miliard dolarů.

O společnosti Burger King se můžete dozvědět víc na webových stránkách www.myburgerking.cz nebo na Facebookovém či Twitterovém profilu.

 

 

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Voda, která léčí i unavuje. Letní péče o pleť bez extrémů

Léto přináší spoustu radosti, ale i výzev pro naši pokožku. Slunce, pot, klimatizace a změny teplot dělají s pletí divy, které málokdo ocení. Jak...

Děsí vás černající banány? Naučte se je správně skladovat

Banány. Ovoce, které většina z nás miluje, ale taky nám lezou krkem, když během dvou dnů zčernají a zkazí se. Přitom stačí malá změna...

Když se noc mění v saunu. Proč v horku nespíme dobře a jak si pomoct

Letní noc je někdy horší než tropické poledne. Člověk se převaluje, vzduch stojí, polštář pálí. Tělo touží po chladu a odpočinku, ale místo toho...

Magie ve flakonu nebo marketing pro zoufalé? Testujeme feromonové vůně

Slíbí ti přitažlivost na první pohled, probuzené touhy a pohled přes celou místnost. Feromonové parfémy znějí jako zázračné afrodiziakum ve flakonu. Ale fungují opravdu,...

Bojí se váš muž změn? Inspirujte se těmito tipy

Změny. Pro někoho výzva, pro jiného noční můra. A možná právě váš partner patří do té druhé skupiny. Co s tím? Nepanikařit. I muži,...

Co všechno obětovala Audrey Hepburn? Její život byl mnohem těžší, než vypadá

Na plátně působila jako křehká múza, ale uvnitř byla z ocele. Audrey Hepburn okouzlila svět, a přesto si z něj nikdy nenechala vzít samu...

Nástraha v podobě kávy s mlékem. Chutná jemněji, ale dráždí tělo

Voňavý šálek s krémovou pěnou v ruce, hřejivý rituál, který otevírá ráno. Káva s mlékem je pro mnoho žen symbolem pohody a klidu. Jenže...

Už jste vyzkoušeli praktický tip do domácnosti? Stačí ustřihnout roh houbičky na nádobí

Ještě jste o této vychytávce neslyšeli? Tak to je nejvyšší čas ji vyzkoušet! Možná se na první dobrou může zdát, že je to je...

Francie říká dost! TikTok a Temu reklamám zvoní hranaZ

Francie už nechce být skládkou pro šaty, které se nosí jednou a končí v odpadu. Zakazuje reklamy na ultra-levnou módu a zavádí ekologické skóre....

Jak vypadá manipulace, když má jemný hlas a úsměv? Ne vždy ji poznáš hned

Nemusí křičet, ani třískat dveřmi. Manipulace umí být tichá, něžná a dokonale maskovaná. A právě proto je tak zrádná. Místo strachu se usmívá, místo...

Osvěžte se v parních dnech těmito skvělými limonádami

V parných letních není nic lepšího než sklenice studené a osvěžující limonády. Ať už hledáte něco na zahradní párty, k obědu na balkoně nebo...

Síra a sirovodík: zázračná dvojice pro zdraví, krásu i psychickou pohodu. Objevte jejich účinky v lázních Piešťany a Smrdáky

Síra je nezbytnou součástí lidského organismu. Podporuje tvorbu keratinu a kolagenu, které jsou důležité pro zdravou pokožku, vlasy i klouby, přispívá k detoxikaci těla...

Nehty jako z galerie: Nail art slaví návrat s novou kreativitou

Nehty už dávno nejsou jen upravené nebo neupravené. Staly se plátnem, na kterém se odráží nálady, trendy i osobnost. Nail art je letos odvážnější,...

Umění říct „ne“: Proč je největší laskavostí někdy právě odmítnutí

Říkáš „ano“, i když všechno v tobě křičí „ne“. Přikyvuješ, protože je to jednodušší, rychlejší, méně konfliktní. Nechceš zklamat, být za komplikovanou, za tu,...

Oddalujete úklid ve spíži? S našimi tipy to zvládnete rychle, efektivně a navíc se zbavíte potravinových molů

Do úklidu ve spíži se většinou moc nehrneme. Když už se však do něj pustíme, chceme ho mít rychle a efektivně za sebou. Lámete...
Reklama
Reklama