Hlavní myšlenka Theo Paphitise, zakladatele Boux Avenue, je zcela prostá: dodat pocit pohodlí a sebevědomí všem ženám, bez ohledu na věk či konfekční velikost. Každý kousek oblečení je navíc vyveden do nejmenších detailů. S návštěvou Boux Avenue padají všechny mýty o nakupování prádla. Zejména ten, že prádlo větších velikostí nevypadá hezky. Případně, že ideální podprsenka neexistuje.
Opak je pravdou. Vybrat si ten správný kousek není žádná věda, stačí vědět, na koho se obrátit. Proto jsou
v Boux Avenue vždy k dispozici skvěle vyškolené asistentky, které pomohou vybrat prádlo pro jakoukoli příležitost. Zážitek z nakupování umocní příjemné prostředí obchodu, především pak speciální zkušební kabinky. Ty jsou zcela odděleny od prodejní plochy a poskytují tak perfektní soukromí. Jsou také vybaveny zvláštním tlačítkem, díky němuž lze regulovat osvětlení a lze si tak vyzkoušet, jak vypadá oblečení v různých denních dobách. Jedno z tlačítek slouží také k přivolání obsluhy, tudíž není nutné se oblékat, když potřebuješ jinou velikost. Další překvapení čeká u prodejního pultu, kde Tvůj nový úlovek pečlivě a úhledně zabalí, posypou hrstkou okvětních lístků růží a zahalí do příjemné Boux Avenue vůně. Pokaždé tedy odejdeš s krásným dárkem, kterým můžeš odměnit sama sebe.
Značka, která má jméno
Za vším hledej ženu. I za názvem značky Boux Avenue stojí jedna dáma. Když si jednou Theo Paphitis zajel na dovolenou do Francie, potkal v místní restauraci dívku jménem Boux, která obsluhovala hosty. Její profesionalita a bezchybný servis, který poskytovala hostům, ho okouzlil natolik, že se po ní rozhodl pojmenovat i svou značku. Na dokonalém servisu tak stojí i filozofie britské Boux Avenue. Dívčí jména nesou i jednotlivé sety v kolekcích. Svou skříň tak můžeš obohatit o Chloe, Zoe nebo Odette. Je jen na Tobě, jakou z nich si vybereš na své každodenní cestě za zážitky.
Na dva výherce čeká voucher v hodnotě 500 Kč.
Více informací na webových stránkách, Facebooku či Instagramu
Výherci jsou:
A. Hylmarová, D. Nováková