Léto plné chutí v Tchibo

Sdílet článek

Reklama
Reklama

 

Studenti vybrali své letní drinky, Tchibo přidává sendvičová menu

Vyzkoušejte třeba limonádu s chutí kávy i jemnými ovocnými tóny, frappé inspirované dubajskou čokoládou nebo zlatavý trojhránek s plátky hovězího ořechu v pepři a mangovým chutney. Nové letní drinky i vyladěné snídaňové a fresh menu, které spojují poctivé suroviny, aktuální trendy i letní hravost, budou v nabídce kávových barů Tchibo až do konce září.

A co je na tom nejlepší? Letní nápoje pro Tchibo letos poprvé vznikaly ve spolupráci s těmi, kdo si léto umějí opravdu užít – se studenty. Na ochutnávkových workshopech se jich sešlo přes osmdesát a společně testovali a vybírali. Každý doušek byl krokem k finální podobě nabídky, která respektuje sezónní trendy, inspiruje se
z mezinárodní scény a využívá domácí receptury z vývojové kuchyně Tchibo.

 

TIPY NA LETNÍ DRINKY, KTERÉ VYBRALI SAMI STUDENTI

COLD BREW MAZAGRANDE STYLE
Limonáda od Tchibo vymyšlená přímo pro české jazýčky spojuje cold brew kávu, tonik, jablečný džus a maliny – čtyři ingredience, které tvoří originální harmonický celek. Výsledkem je svěží limonáda s jemnou kávovou linkou, ovocnou šťavnatostí a příjemnou perlivostí. Každý doušek je jako letní probuzení – lehce nakopne, osvěží
a zanechá chuť, ke které se budete chtít vracet. Ideální volba pro ty, kdo hledají něco neotřelého, ale přitom dokonale vyváženého. Cena: 95 Kč

FRAPPÉ MATCHA MARAKUJA
Nejprodávanější sezónní drink loňského léta je zpět v Tchibo – a znovu připraven osvěžit! Ledová kombinace vysoce kvalitní matchy a exotické marakuji přináší dokonale vyvážený zážitek: jemně nasládlý, lehce trpký
a neodolatelně svěží. Nápoj, který chutná jako tropické prázdniny, je ideální volbou pro horké dny i chvíle, kdy potřebujete povzbudit tělo i mysl. Cena: 99 Kč

FRAPPÉ DUBAI STYLE
Letní novinka, která přináší chuť luxusu. Spojení intenzivního espressa, hořké čokolády a jemného pistáciového toppingu vytváří bohatý a smyslný zážitek inspirovaný atmosférou Blízkého východu. Frappé Dubai Style je jako sladká kávová oáza – krémové, výrazné a nezapomenutelné. Ideální volba pro chvíle, kdy si chcete dopřát něco výjimečného. Cena: 119 Kč

 

SNÍDAŇOVÉ A FRESH MENU – VE VYBRANÝCH PRODEJNÁCH TCHIBO

SNÍDAŇOVÁ KOMBINACE
Ráno, které má styl i chuť. Křupavý croissant plněný šunkou, sýrem, medovo-hořčicovým dresinkem, kyselými okurkami a čerstvým salátem je ideálním startem do nového dne. K tomu 100% pomerančový fresh džus a malá káva dle výběru – Cappuccino, Caffè Crema nebo Espresso. Dokonalá kombinace pro chvíle, kdy si chcete dopřát něco dobrého a začít den s úsměvem. Cena: 199 Kč

 

FRESH MENU
Lehká, ale chuťově výrazná volba pro každé denní jídlo. Křupavý trojhránkový sendvič z louhovaného pečiva, které vyniká jemně slanou chutí a lesklou kůrkou, je plněný plátky hovězího ořechu v pepři, mangovým chutney a čerstvým salátem. Nabízí originální spojení sladké a slané chuti v každém dokonale vyváženém soustu.
V kombinaci s Caffè Crema nebo Espressem tvoří ideální pár pro pozdní snídani, rychlý, ale kvalitní oběd nebo odpolední pauzu. Cena: 139 Kč

 

 

O Tchibo
Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě. V mnoha evropských zemích včetně České republiky je vedoucí firmou na trhu pražené kávy. V ČR zaujímá přední pozici na trhu kávového občerstvení a je rovněž jedním z největších mezinárodně působících maloobchodních prodejců. Své výrobky nabízí prostřednictvím vícekanálového distribučního systému, který tvoří síť kamenných prodejen Tchibo, internetový obchod a síť prodejních koutků ve vybraných prodejnách obchodních řetězců.

Společnost byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má dodnes své ústředí. V České republice působí prostřednictvím Tchibo Praha, spol. s r.o. od roku 1991 v segmentu pražené a instantní kávy
a jednoporcových kávových systémů pod známými značkami Tchibo, Jihlavanka, Davidoff Café a od roku 2023 také Eduscho. Od roku 2004 nabízí Tchibo na českém trhu také spotřební zboží.

Společnost Tchibo podniká odpovědně. Dlouhodobě se angažuje v mnoha projektech zaměřených na trvale udržitelnou produkci kávy, bavlny či dřeva i zajištění odpovídajících pracovních a životních podmínek malopěstitelů a pracovníků v továrnách. Aktivně pomáhá řešit otázky jako globální oteplování, ohleduplné hospodaření s vodou, půdou, energiemi i zdroji, nakládání s odpadem či zachování biodiverzity. Zapojuje se do činnosti mnoha místních komunit.

 

 

 

 

 

Zdroj: www.tchibo.cz 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak zpomalit stárnutí až o 9 let? Odpověď je jednodušší, než čekáte

Stárnutí nemine nikoho, ale ne každý ví, že jeho tempo máme částečně ve vlastních rukou. Vědecké studie totiž ukazují, že biologické stárnutí lze zpomalit...

Nejočekávanější událost podzimní beauty scény je tady! Soutěžte o vstupenky!

Podzim bude opět patřit kráse, inspiraci a novinkám. Veletrh FOR BEAUTY se uskuteční 24. a 25. října na výstavišti PVA EXPO PRAHA v Letňanech a nabídne to nejlepší ze světa kosmetiky,...

Tichý zloděj vitality. Proč se cítíte unavení a oteklí? Možná je na vině lymfa

Matná pleť, ranní otoky a neutuchající únava. Tyto problémy nemusí souviset s věkem, nýbrž se zpomaleným „úklidovým systémem“ našeho těla. Stagnace lymfy je tichý...

Odborníci varují seniory před podvody při investicích do půdy

Investice do zemědělské půdy se jeví jako bezpečná a stabilní jako státní dluhopis. Právě této iluze však využívají spekulanti a podvodníci, kteří cílí především...

Noční pocení: kdy je to normální a kdy už raději zbystřit

Probouzíte se ráno s mokrým pyžamem a polštářem, který by se dal skoro vyždímat? Občas se to stane asi každému, ale pokud se noční...

Ztracený pocit jistoty… Pravda o tom, proč nám v dnešní svobodné době chybí minulé časy

Jak je možné, že generace, jež zažila fronty na banány a zavřené hranice, vzpomíná na minulost s nostalgií? Fenomén „dřív bylo líp“ není o...

Policie varuje seniory před podvody na internetových aukcích, zde jsou nejčastější triky

Místo vysněných hodinek dorazí prázdná obálka, nebo nedorazí vůbec nic... Internetové aukce, jež slibují výhodné nákupy, se pro mnoho seniorů stávají pastí, v níž...

Nevyhazujte staré zavařeniny: jednoduché tipy, jak je využít

Zavařování je u nás takřka tradice – plné police sklenic s marmeládami, kompoty i sirupy jsou v mnoha domácnostech samozřejmostí. Jenže co když na...

Chaos vs. harmonie: Boj s nepořádkem není o úklidu, ale o systému

Touha po harmonickém domově není rozmarem, nýbrž přirozenou potřebou naší mysli. Vědecké studie potvrzují, že nepořádek zvyšuje hladinu stresu. Cesta k vizuálnímu klidu přitom...

Čistší prádlo, zdravější kůže: kouzlo dvojího máchání

Když mluvíme o zdravém životním stylu, obvykle si vybavíme vyváženou stravu, pohyb nebo dostatek spánku. Přitom existuje ještě jeden každodenní zvyk, který dokáže ovlivnit...

Brankář Frodl se inspiroval videohrou Ghost of Yōtei. V pátek nastoupí v unikátní masce, kterou po utkání vydraží

Praha, 30. září – Gólman karlovarské Energie bude v pátečním extraligovém zápase proti Pardubicím chytat v originální masce, jejíž design je inspirovaný herní novinkou...

Keto dieta – poznejte účinné řešení od Pomelo!

Zdravý životní styl a uvědomělé stravování jsou dnes nejenom trendem, ale i nutností. V široké nabídce různých metod pro hubnutí nebo zdravou životosprávu si...

Osm návyků, kterými si nevědomky ničíme mozek a schopnost soustředění

Největším nepřítelem naší duševní bystrosti není věk ani genetika, nýbrž drobné, nevědomé návyky, kterými každý den sabotujeme vlastní mysl. Tyto tiché zlozvyky postupně otupují...

Každodenní sprcha: zdravý návyk, nebo zbytečný risk pro pokožku?

V Česku je téměř samozřejmostí dát si sprchu každý večer. Mnozí z nás ale přidávají ještě ranní budíček studenou vodou a v létě po...

Restaurace BRICK’S: Luxusní gastronomie s výhledem na Karlův mostNa břehu Vltavy, v historické budově Hergetovy cihelny z roku 1781, se nachází restaurace BRICK’S Restaurant &...

Místo s výhledem, který nemá konkurenciBRICK’S se nachází jen pár kroků od Karlova mostu a Pražského hradu. Jeho terasa přímo u řeky nabízí nerušený...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3