Tak trochu jiná agentura

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Prosadit se v reklamním byznysu a obzvláště v Praze je pro každé mladé studio výzvou. A nejde jen o velkou konkurenci v hlavním městě, ale spíše o přístup. Dnešním společnostem už nestačí prodat svůj produkt nebo službu tím, že si je dají na plakát. Chtějí promyšlenou reklamu, příběhy, třeba i lehce šokovat – a hlavně kvalitní zpracování a profesionální osobní přístup. Chtějí budovat silné značky a kampaně, a dostat se tak co nejblíže ke statusu „lovebrand“. A právě na toto se zaměřila agentura MADLOVE. Svým specifickým přístupem k designu a reklamě si vybudovala u klientů pozici založenou na důvěře, originalitě a kvalitě. A specializací na kreativní kampaně a brandy developerských projektů oživila propagaci tohoto segmentu v Praze a úspěšně nastavila nové trendy.

V posledních letech v MADLOVE vytvořili a realizovali úspěšné kampaně pro developerskou skupinu Crestyl, jako dokonalý příklad může sloužit projekt Neugraf, kdy se jim povedlo efektivně a originálně zacílit na cílovou skupinu a udělat z bytového domu na pražském Smíchově atraktivní bydlení se specifickými benefity a ze Smíchova vyhledávanou lokalitu s potenciálem. Kampaň se smíchovskými umělci, v čele s herečkou Evou Josefíkovou a světovým tatérem Igorem Mitrengou, pomohla prodat první etapu projektu ještě před zahájením stavby. U projektu Šárecký dvůr převzala agentura již prodávaný objekt, zamyslela se nad profilem cílového zákazníka a nastavila komunikaci tak, že srozumitelně, kreativně a s nadsázkou obhájila cenu a vyšší standard pro lidi, kteří májí rádi okázalost, luxus, ale i osobitost a originalitu. I díky důvěře klienta vznikla nákladná reklamní kampaň ve stylu moderního baroka s romantickými a fashion prvky, která ihned a významně zvýšila zájem a prodejnost těchto bytů. Tváří kampaně, kde se objevila i exotická zvířata a další nevšední prvky, se stala česká topmodelka Pavlína Němcová. Úspěšná byla i Berounská brána s kampaní Drahá Praho, kde agentura ukázala, že Beroun je víc než jen dálnice skrz město se starým nádražím, a předvedla zájemcům výhodnou a krásnou alternativu k bydlení v Praze. Zatím posledním projektem je brownfield na konci Vinohradské ulice, který dostal název Hagibor Republic. Celá komunikace je nastavena pomocí originálních klíčových vizuálu a kampaně o lidech spojených s místem na vybudování povědomí o nové čtvrti, městě ve městě, oživení této části Prahy.  

Nadšení pro tvorbu ujetých nápadů MADLOVE přenáší i na své klienty, kteří se nebojí spolupracovat se známými tvářemi. Například v kampani pro Ceny SDGs (kde stojí MADLOVE za brandem a marketingovou strategií cen) vznikl klip na podporu Cílů udržitelného rozvoje s více než dvaceti československými umělci, který agentuře přinesl nominaci na ceny Effie. Tato spolupráce s Asociací společenské odpovědnosti je jednou z neziskových aktivit, které v MADLOVE podporují. Svůj čas investují do projektů, které mají potenciál přispět k udržitelnosti,
a pomáhají dlouhodobě budovat neziskové značky a kampaně. Tímto přístupem jsou na trhu unikátní studio, protože tyto aktivity se již rovnají 30 % celé jejich roční produkce. Pomáhají Nadačnímu fondu Báry Nesvadbové s komunikací a formují jeho rebranding. Podporují také projekty Agentury pro rozvoj Broumovska zakladatele Jana Školníka. Několik let pomáhají s budováním brandu Giving Tuesday (největší svátek dárcovství na světě) v ČR.

Již několik let se agentura stará o grafický design vyhlášené restaurace SOHO. Z prvotní změny vizuálního stylu, jehož symbolem se stal kaligraficky zpracovaný název restaurace, vznikla dlouholetá spolupráce založená na funkčním a nadčasovém vizuálním stylu. Podobnou historii má i spolupráce s britským retail řetězcem Iceland, kterému se starají o kompletní grafickou podporu už od otevření první pobočky v Česku.

MADLOVE je agentura složená z designérů, ilustrátorů, kreativců, filmařů a animátorů s osobností
a dlouholetými zkušenostmi z jiných agentur, kteří jsou zároveň i umělecky aktivní ve svých oborech. Díky otevřené firemní kultuře mají svobodu rozhodnutí, na jakém projektu budou pracovat, a každý nápad, i kdyby byl sebešílenější, má možnost realizace. Tímto vším pak vytváří vlastní „lovebrand“ pro sebe i pro své klienty.

 

Více na www.madlove.cz.

 

Reklama

Doporučujeme

Simona Stašová jako studnice energie: Dědictví Bohdalové i vlastní vášeň

Simona Stašová je důkazem, že vitalita může být nejen otázkou genetiky, ale především disciplíny, vášně a neochvějné oddanosti řemeslu. Na jevišti srší silou připomínající...

Unavená, nikoli líná: O ženské únavě, která si zaslouží být vyslyšena

Mnoho žen prožívá každý den s pocitem, že chvíle klidu musí být vykoupena výkonem. V okamžiku, kdy se zastaví, přichází neklid. Vina. Hlasy v...

Retro citrusové želé je zpátky na scéně. Udělejte si ho doma a vraťte se do dětství

Pamatujete na ty barevné, cukrem obalené půlměsíčky, které voněly po citronech a pomerančích? Citrusové želé patřilo mezi sladkosti, které znala snad každá rodina. Bylo...

Design, výkon a technologie: to je letní MUST HAVE od Niceboye. Zasoutěžte si o tuhle stylovku!

Léto je ideální čas na aktivní životní styl! Ať už holdujete běhání, cyklistice nebo trávíte dovolenou horskými túrami, chytré hodinky jsou rozhodně MUST HAVE....

Zář jako hvězda: Umění péče o pleť v horkých letních dnech

Když slunce líbá tvář, pleť vypráví příběh. Jak ji udržet svěží a plnou života i v parném létě? Odhalte triky, které promění péči v...

Chuť léta: Recepty, které roztančí vaše chuťové pohárky

Když letní vánek nese vůni ovoce a bylinek, kuchyně se mění v umělecké plátno. Jak připravit pokrmy, které oslavují léto 2025? Ponořte se do...

Rizoto třikrát jinak. Zkuste tento oblíbený pokrm v různých variantách

Rizoto patří mezi pokrmy, které jsou na první pohled jednoduché, ale když se udělají správně, promění se v lahodnou delikatesu. Základem je kvalitní rýže...

Láska v drobnostech. Naučte se, jak správně prohloubit vztah 

Když letní slunce roztápí starosti, láska kvete v drobnostech. Jak prohloubit svůj vztah v létě 2025? Objevte gesta, která spojují srdce. Malá gesta, velké příběhy Léto...

Zapomeňte na zničené konečky. Jak přežít léto s krásnými vlasy?

Léto je krásné období, ale vlasy v něm dostávají pořádně zabrat. Slunce, chlor, mořská voda… všechno to, co milujeme, může naše vlasy ničit. Naučte...

Jak skladovat vejce, aby vydržela čerstvá klidně i rok? Trik našich babiček funguje dodnes

Vejce patří k nejvděčnějším potravinám. Jsou plná kvalitních bílkovin, minerálů i vitaminů, mají málo kalorií a v kuchyni se dají použít na tisíc způsobů....

Kouzlo letních večerů: Jak proměnit noc v oslavu lásky

Když hvězdy rozsvítí oblohu, letní večery zvu k romantice. Jak proměnit noc v nezapomenutelný příběh lásky? Objevte tipy pro rok 2025 plné vášně. Večery, které...

Tři pokrmy k pivu, které sklidí úspěch u drahé polovičky či návštěvy

Jak je známo, pivo si nejlépe vychutnáme s dobrým jídlem. Ideálně s něčím pořádným, co má říz a ladí k hořkému moku. Pokud hledáte...

Zdraví v pohybu: Jak objevit radost z cvičení (nejen) v létě

Když slunce volá k pohybu, tělo odpovídá radostí. Jak objevit kouzlo cvičení v létě 2025? Ponořte se do aktivit, které posilují tělo i duši. Pohyb...

Objevte chutě maďarské kuchyně

Maďarská kuchyně je proslulá svou vydatností, výraznými chutěmi a samozřejmě mletou paprikou, bez které se tamní pokrmy neobejdou. Pokud hledáte inspiraci, co si uvařit...

Jak na zatuchlé ručníky? Přinášíme triky, po nichž budou voňavé a nadýchané

Kdo někdy rozvěsil vyprané ručníky v bytě bez sušičky, zajisté ví, že místo měkkých a svěže voňavých osušek se z nich stane těžká, vlhká...
Reklama
Reklama