Růžový veganský Mucha Sekt vítězem Volby spotřebitelů 2023

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Čeští spotřebitelé zvolili růžový veganský Mucha Sekt Nejlepší novinkou roku 2023. Špičkové produkty Mucha Sekt inspirované tvorbou Alfonse Muchy tak sklízí úspěchy nejen v zahraničí, ale i na domácí půdě. Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka oceňuje inovace na českém trhu už dvacet tři let.

O titul Nejlepší novinka se tento rok ucházelo 213 nových nebo inovovaných výrobků. Ty soutěžily o přízeň spotřebitelů v 63 kategoriích. Mucha Sekt do tohoto náročného klání vyslal svůj růžový nealkoholický sekt, který byl na trh uveden před necelým rokem, ale i přesto si získal důvěru spotřebitelů, kteří jej zvolili vítězem.

Vína značky Mucha Sekt pocházejí z prémiových vinařských oblastí a podléhají nejnovějším trendům v oblasti zpracování hroznů i samotné výroby vína. Všechny produkty z elegantní řady ART DU VINS jsou typické svojí ovocnou svěžestí. „Jsme nesmírně rádi, že se nám daří držet vysoký standard našich produktů a nabízet novinky, které ocení naši čeští spotřebitelé. Volba spotřebitele ovšem není jediná soutěž, kde sklízíme úspěchy. Mucha Sekty získávají pravidelně medaile na mezinárodních soutěžích jako je Mundus Vini, Berliner Wine Trophy nebo na domácí Prague Wine Trophy či TOP 77 vín v ČR,“ vyjmenovává úspěchy posledních let Zdzisław Dalecki, ředitel společnosti Soare sekt a.s.

Zároveň je to po nás závazek do dalších let, získali jsme toto ocenění už předminulý rok s bílým nealkoholickým Mucha Sektem a také na Slovensku s Rybízovým a Višňovým vínem Náš Sad. Vyhrála zde i naše Dino edice dětských bublinek Robby Bubble. Letos na Slovensku zase zvítězilo naše Moscato De Luxe Ice a věřím, že i v roce 2024 uspějeme s novinkami, které už nyní připravujeme,“ dodal obchodní ředitel společnosti Maroš Puškár.

Čtyři tisíce českých spotřebitelů rozhodlo o výsledku

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, který jako každoročně realizovala agentura Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii by si spotřebitelé zakoupili, pokud by mezi nimi vybírali v obchodě a mohli by si odnést pouze jeden z nich. V kategorii nealkoholických sektů vybrali za vítěze právě růžový Mucha Sekt. V každé kategorii soutěžily minimálně tři konkurenční produkty a při výběru respondentů byly zohledněny různé atributy.

Vítězům programu je po vyhlášení zaručena masivní mediální podpora. Nejenom díky spolupráci s řadou silných mediálních partnerů se informace o novinkách dostanou přímo k zákazníkům. Na logo Volba spotřebitelů a jeho vítěze lze narazit ve spotech v TV, Youtube a online prostředí, v tisku, rádiích, outdooru, dále v rámci instore podpory v prodejnách Tesco a Makro a samozřejmě v online prostoru hlavně na sociálních sítích
„Vína značky Mucha Sekt pocházejí z prémiových vinařských oblastí a podléhají nejnovějším trendům v oblasti zpracování hroznů i samotné výroby vína. Všechny produkty z elegantní řady ART DU VINS jsou typické svojí ovocnou svěžestí. Díky tomuto ocenění odstartujeme rozsáhlou podporu vítězné novinky, Při propagaci budeme po dobu jednoho roku používat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023, a to jak přímo na lahvích vítězného Mucha Sektu, tak v marketingových kampaních,“ deklaruje brand manažerka Barbara Kozielová.

Zákazníci společnosti Soare sekt a.s. si mohou vybírat z pestré nabídky stylových sektů z kolekce Alfonse Muchy, která obsahuje jak alkoholické, tak právě nealkoholické varianty. Sortiment je doplněn o jedinečnou kolekci letních sektů typu ICE v bílé i růžové variantě a také.

Každá lahev na sobě nese jiné Muchovo dílo. V této sérii zosobňující čtyři květiny používá Mucha naturalistického stylu s minimální stylizací. „Náš růžový nealkoholický Mucha Sekt dostal do vínku dílo vzdávající hold flóře, kterou secese přímo zbožňovala. Se svým prostým názvem Růže skvěle ladí s naším alkoholu prostým růžovým nealkem vhodným pro vegany. I když je to letos už 125 let od jeho vzniku, dílo je neustále půvabné, stejně jako náš nealkoholický nápoj, který si můžete díky nulovému obsahu alkoholu vychutnat, kdykoliv si budete přát. Oblíbený je zejména pro jeho vůni čerstvých jahod, jemné perlení a také svěží ovocnou chuť,“ dodává brand managerka Soare sekt Barbara Kozielová.

Letos v červenci uplyne už 163 let od Muchova narození. „Jsem velmi rád za dlouholetou spolupráci naší nadace se společností Soare sekt. Mucha Sekt se těší dlouhodobé přízni českých zákazníků, což dokazuje právě toto vítězství v letošní Volbě spotřebitelů. Navíc i spojení naší rodiny se světem dobrého vína trvá už spoustu let. První zmínka o něm totiž sahá až do patnáctého století, konkrétně do roku 1488, kde Voršila Muchapeková „poručila vinohrad v Rovni strýci svému Muchovi a k tomu tři drejlinky vína“. Můj pradědeček Alfons Mucha jistě prožil mnoho krásných časů se sklenkou dobrého vína v ruce,“ doplnil k zisku zlaté medaile Marcus Mucha, výkonný ředitel Mucha Foundation.

 

 

 

O společnosti Soare sekt: Soare sekt a.s. patří mezi největší vinařská uskupení v České republice. Ve svém portfoliu má široký vinařský sortiment – sekty, šumivá vína, tichá vína, šumivé vinné nápoje, nealkoholické šumivé vinné nápoje, vinné destiláty a nealkoholické šumivé nápoje pro děti. V současné době má úspěšné uskupení mateřské firmy Soare sekt a.s. zázemí v německé společnosti Sektkellerei Schloss Wachenheim AG. Nejsilnější značky společnosti Soare sekt jsou už řadu let vyváženy do mnoha zemí celého světa. Mimo úspěšné značky Mucha Sekt společnost reprezentuje také jednička na trhu nealkoholických šumivých nápojů pro děti Robby Bubble, exportovaná do více než 20 zemí světa a další kolekce tichých vín a šumivých nápojů.

 

O nadaci Mucha: Mucha Foundation je nezávislá nezisková charitativní organizace, která se věnuje zachování a podpoře práce Alfonse Muchy. Byla založena v roce 1992 vnukem Alfonse Muchy Johnem Muchou a snachou Alfonse Muchy Geraldine Mucha. V průběhu let uspořádala Mucha Foundation více než padesát výstav Muchova umění po celém světě a představila více než čtyřem milionům lidí umění Alfonse Muchy a českou kulturu obecně. Mucha Foundation je také tvůrčím motorem Muchova Muzea Praha, které od svého otevření v roce 1998 přilákalo přes dva miliony návštěvníků. 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak se dobře vyspat, i když vás trápí bolesti zad

„Pravdou je, že pouze odpočinuté tělo může regenerovat. A u bolestí zad to platí dvojnásob. Kvalita spánku je proto zcela zásadní věcí, na kterou...

Víte, jak funguje multilíčidlo?

Přírodní oleje a vosky spolu s výtažkem z brusinek vyživují a regenerují pokožku, udržují její přirozenou hydrataci a brání jejímu vysoušení. Výrobek má pouze...

Dámská jízda – nový trend dovolených

„Čím dál více žen k nám přijíždí ve dvojicích či malých skupinkách a stále častěji k nám míří také maminky s dospívajícími dcerami, aby...

Léto plné chutí v Tchibo

Letní sezóna je ideálním časem na nové zážitky – a ty chuťové nejsou výjimkou. V kavárnách Tchibo proto právě teď najdete originální novinky, které osvěží i potěší. 

Plavání je zdravé, ale dělejte to správně!

Léto přímo nahrává pobytu ve vodě, který navíc udělá nevídaně dobře nejen vašemu tělu,
ale i hlavě. “S přibývajícím věkem se může stát, že nás sem tam zabolí v kříži, dají o sobě vědět kolena nebo kyčle. Voda je pak ten nejlepší kamarád.

Exkluzívní autobiografie herecké ikony – Al Pacino: SONNY BOY – PAMĚTI

K fanouškům filmu se právě dostává exkluzivní autobiografie jedné z největších hereckých ikon minulého století.

5 tipů, proč se vydat s dětmi na nezapomenutelný výlet do Zlína

Přemýšlíte, kam se s dětmi vydat za zábavou, při které se zároveň něco naučí? Vydejte se na výlet (nebo třeba rovnou na dovolenou) do Zlína. V Baťově městě si na své přijde každý člen rodiny a v červnu tady navíc začíná jedinečná výstava kostek s unikátními stavbami a hernou, ze které děti nebudou chtít odejít.

Dokonalá ochrana před sluncem s matujícím efektem

Ochrana před slunečními paprsky by měla být součástí každodenní péče o pleť. Mnoho žen se však obává, že krémy s vysokým ochranným faktorem udělají jejich pleť mastnou nebo lesklou. Česká kosmetická značka Essenté tak přichází s ideálním řešením – Ochranný krém SPF 30 poskytuje vysokou ochranu, ale zanechává pleť matnou a svěží.

NOVINKY 100% přírodní směsi esencí

Pro každodenní osvěžení domova

Chuť léta v každém doušku s osvěžujícími kávovými drinky

Léto je jako stvořené k dobrodružství, zábavě a bezstarostným chvílím plným radosti, kdy si život vychutnáváte plnými doušky. Stejně jako kávu, jejíž lahodná chuť vás osvěží i během horkých dní. Káva totiž není jen nápoj – je to okamžik pro sebe, maličká radost, která se vejde do každého dne. A co teprve, když se spojí s ledem? Připravili jsme pro vás pár jednoduchých,
ale výjimečných receptů, díky kterým si léto vychutnáte naplno.

Sauna v létě? Překvapivě skvělý nápad!

Saunování rozhodně nepatří jen k zimním měsícům, právě naopak! Vaše tělo vám za něj poděkuje i v létě. Klíčem k pozitivním účinkům saunování je pravidelnost, tak proč si v létě dávat pauzu
a čekat až na první mrazíky? Přinášíme vám hned několik důvodů, proč by sauna měla mít místo
 i ve vaší letní rutině.

Léto u vody s malým dítětem: Jak na to bezpečně a v pohodě

Léto je tady a s ním i období dovolených u moře či jezera. Pokud si ale chcete pobyt u vody skutečně užít, je důležité se dobře připravit. Jak s malým dítětem začít plavat? Zvládneme to sami, nebo je lepší navštěvovat kurzy? A je vůbec plavecká příprava nutná? 

Novinky do každé rodiny

Hrajte o limitovanou edici GlancBox!

Překrásná Marseille

Možná jste velmi zcestovalá a vynechala jste snad jen Mars. Ten je ale trochu z ruky, a proto, což takhle dát si Marseille, která je Evropským hlavním městem kultury roku 2013? Ostatně, v tomhle druhém největším francouzském městě a současně hlavním městě Provence je tolik národností, že by se i marťanští zelení mužíci s tykadly mezi nimi ztratili.

Dopřejte dovolenou i své pleti a myslete v létě na hydrataci!

„Dehydratace se netýká jen suché pleti. Nedostatek vlhkosti může pociťovat i smíšená nebo mastná pokožka, které vlivem věku, UV záření a dalších aspektů už...
Reklama
Reklama