Druhý ročník GOOD FESTIVALU přivádí do obchodního centra Westfield Chodov udržitelnou módu i řadu známých osobností

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Rádi bychom všem našim zákazníkům dokázali, že udržitelná móda už dávno nejsou pouze recyklovaná trika. V současné době je možné pořídit si pestrou škálu atraktivních moderních kousků do šatníku a zůstat přitom v souladu s myšlenkou udržitelnosti. Přijďte se přesvědčit na náš unikátní Good Festival,“ uvedla Kateřina Kleslová, marketingová manažerka obchodního centra Westfield Chodov. 

Akce se koná napříč všemi obchodními centry Westfield v Evropě. Cílem je ukázat a představit návštěvníkům projekty, značky a luxusní secondhandy, které v obchodním centru běžně nenajdou, a také inspirovat
k zodpovědnějšímu nakupování.

Workshopy i vesmírný zážitek

Na programu se objeví designerské workshopy, které se budou soustředit na udržitelnou módu. „Odborníci ukáží návštěvníkům, že takzvaná pomalá móda je všechno, ale rozhodně ne nudná a nevkusná. Poradí, jak změnit nákupní návyky nebo si sestavit šatník z udržitelných produktů. Bude možné si prohlédnout i výrobky od českých začínajících i renomovaných designerů a objevit, jak vzniká udržitelné oblečení z lokálních, ekologických či recyklovaných materiálů,“ uvádí Kateřina Kleslová.

Výstava českých začínajících návrhářů představí udržitelnou módu od Aleše Hnátka, Johany Skálové, značky AFKA Venduly Niklové a On the boat Jany Hořejší. Pro ty, kteří chtějí ušetřit nebo poslat dál kousky, které jim již jen leží ve skříni, je swap party přesně to pravé. Tzv. swapování se ve Westfield Chodov neobejde bez hudebního doprovodu SaxoFrancis a stylisty, který bude návštěvníkům radit přímo během nákupu.

 „Pro návštěvníky máme nachystané také extra služby, jako například ošetření kožených doplňků, které prodlouží jejich životnost,“ dodává Kleslová. Návštěvníci si budou moci mimo jiné nechat vyčistit své tenisky od Samuela Kučery, který je známým odborníkem na čištění obuvi pro osobnosti na Slovensku.

Hlavním hostem slavnostního zahájení festivalu bude Ilan Eshkeri, britský skladatel filmové hudby, který zde představí svůj nejnovější filmový projekt Space Station Earth. Diváci tak budou mít exkluzivní šanci podívat se na planetu Zemi očima astronauta, připomenout si, jak je náš domov důležitý a že i o Zemi je potřeba se starat a pečovat. Jako bonus si budou moct vychutnat hudbu jednoho z nejrozmanitějších a nejinovativnějších britských skladatelů současnosti. Film oslavující planetu Zemi bude mít slavnostní premiéru v Cinema City 2. května a návštěvníkům se představí pouze ve dvou reprízách.

Good Festival v obchodním centru Westfield Chodov bude probíhat od 3. do 15. května 2024.

Co je to vlastně udržitelná móda?

Principem módy, které se také říká slow fashion neboli pomalá móda, je minimalizace odpadu, recyklace, využívání ekologicky nezávadných materiálů a omezení uhlíkové stopy. „Místo toho, abychom oblečení vyhodili, použijeme jej na další výrobu, prodáme do secondhandu nebo směníme za něco jiného,“ vysvětluje slow fashion influencerka Kamila Vodochodská a láká návštěvníky: „Toužíte po značkové módě, ale chcete ušetřit přírodu? V luxusních secondhandech na Good Festivalu si rozhodně vyberete! A pokud vám skříň přetéká, ale peněženka naopak zeje prázdnotou, přidejte se na swap party.“

Swap, fungující na principu směnného obchodu, je výborná cesta, jak se zbavit přebytečných věcí a pořídit jiné. K tomu čeká na návštěvníky Good Festivalu také možnost přinést starou džínovinu do sběru k dalšímu použití
a dostat zajímavou odměnu.

Mediálním partnerem Good Festivalu je časopis Vogue. Festival se koná za podpory značek ECCO, Garnier
a C&A.

ECCO je ideální značkou pro všechny, kteří se zajímají nejen o styl, ale také hodnoty a udržitelnost jim nejsou cizí. Díky nově využívané technologii DriTan™ snižuje ECCO množství vody potřebné pro činění kůží a ročně tak ušetří až 25 milionů litrů vody. Kvalita kůže zůstává stejná, a vy si tak můžete užít koženou, ale udržitelnější obuv po dlouhou dobu.

Do programu Good Festival se zapojí i značka C&A. Ta nabízí kvalitní, cenově dostupné a stylové oblečení, které je vyráběno udržitelnějším způsobem. Během Good Festivalu C&A představí džíny vyrobené v Německu, certifikovaná udržitelná trička pro každý den i dětské body ze 100% biobavlny.

Nebude chybět ani kosmetická značka Garnier, která je odborníkem na pokožku a vlasy. Cílem každého produktu s průlomovým složením z přírodních a odvozených přísad je zdravá krása, která nás spojuje s přírodou. Značka je skvělou volbou pro všechny, kteří se zajímají o ekologickou a udržitelnou krásu a zároveň chtějí přispět k ochraně životního prostředí.

NÁŠ TIP:
Hledáte stylové kousky do svého šatníku a zároveň nechcete zatěžovat planetu? Zapište si do svých diářů Good Festival v obchodním centru Westfield Chodov! Ve dnech 3. až 15. května zde budete mít jedinečnou možnost pořídit si stylové outfity z druhé ruky, objevit kouzlo udržitelné módy a setkat se se zajímavými a inspirativními lidmi.

 

 

 

 

zdroj/foto:
Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je vlastníkem, developerem a provozovatelem špičkových udržitelných aktiv v nejdynamičtějších městech Evropy a Spojených států. Skupina provozuje 72 nákupních center ve 12 zemích,
z čehož 38 nese ikonickou značku Westfield. Ročně tato centra navštíví více než 900 milionů lidí a pro prodejce a značky představují jedinečnou platformu pro navázání kontaktu se spotřebiteli. URW má také portfolio prvotřídních kancelářských prostor, 10 kongresových a výstavních komplexů v Paříži a připravuje výstavbu převážně multifunkčních objektů v hodnotě 2,5 miliardy eur. V současné době tvoří 86 % jejího portfolia v hodnotě 50 miliard eur maloobchod, 6 % kanceláře, 5 % kongresové a výstavní prostory a 2 % služby (k 31. prosinci 2023).

Společnost URW je aktivním partnerem velkých měst v projektech revitalizace měst, a to jak v oblasti víceúčelové výstavby, tak v oblasti modernizace budov podle nejlepších standardů udržitelnosti v oboru. Tyto aktivity jsou rozvíjeny v rámci programu Better Places 2030, který usiluje o pozitivní environmentální, sociální a ekonomický přínos městům a komunitám, v nichž URW působí. Akcie skupiny Unibail-Rodamco-Westfield jsou kotovány na burzách Euronext Paris (Ticker: URW) se sekundární kotací v Austrálii prostřednictvím nástroje Chess Depositary Interests. Skupina má rating BBB+ od společnosti Standard & Poor’s a Baa2 od společnosti Moody’s. Další informace získáte na adrese www.urw.com.

 

 

Reklama

Doporučujeme

Generace, jež šetří na chlebu, ale kupuje kabelky za tisíce… Co pohání posedlost luxusem?

Na účtu sotva zbývá na nájem, přesto na rameni visí ikonická kabelka za desítky tisíc. Fenomén mladých generací, jež utrácejí za luxus, který si...

Přestaňte se na sebe pořád zlobit. Laskavost k sobě je víc než disciplína

Určitě to znáte. Stačí drobná chyba, zapomenutý e-mail, rozbitý talíř nebo nedokončený úkol – a už se v hlavě spouští ten známý hlas: „No...

Voňavé objetí podzimu: Limitovaná edice DÝNĚ od Manufaktury

Sezóna spadaného listí, ranních mlh a teplého šálku dýňového latté přináší kromě nostalgie a klidu i voňavé rituály péče o tělo a duši. Podzimní...

Privátní vířivka s výhledem na Hrad a kosmetika Codage Paris: M Spa překoná vaše očekávání

Hotel Emblem, nacházející se jen pár kroků od Staroměstského náměstí, otevírá dveře všem milovníkům odpočinku a špičkové péče. Jeho lázeňské centrum M Spa není...

Více než čtvrt milionu řidičských průkazů letos končí, nejvíce se to týká Středočechů a seniorů

Více než čtvrt milionu Čechů letos čeká povinná výměna řidičského průkazu. Největší vlna se týká seniorů a řidičů ve Středočeském kraji. Zjistěte, jak si...

Tron: Ares otevírá novou dimenzi digitálního světa

Večer premiéry filmu Tron: Ares rozsvítil pražské kino IMAX futuristickým pulzem digitálního vesmíru. Premiéra nového sci-fi snímku Tron: Ares nabídla divákům podívanou, která posouvá...

Gynekologové vysvětlují, jak správně používat slipové vložky a kdy mohou být škodlivé

Traduje se o nich, že škodí zdraví a narušují přirozenou mikroflóru. Pravda o slipových vložkách je však mnohem prostší. Podle gynekologů nejsou samy o...

Křen: štiplavý zázrak, který léčí i probouzí

Na první pohled vypadá obyčejně, ale jakmile ho okusíte, dá o sobě okamžitě vědět. Křen je kořenová zelenina s výraznou chutí, která dokáže nejen...

Dopřejte vlasům po létě domácí vlasové wellness

Letní měsíce přináší spoustu radostí, ale pro naše vlasy bývají náročné. Vlasy jsou vysušené, oslabené a chybí jim přirozený lesk. Proto si právě po...

Módní trendy na podzim 2025: Sedm barevných kombinací, které nahradí béžovou

Ačkoli jsou béžová a hnědá nesmrtelnou klasikou, letošní podzimní sezona si žádá větší odvahu a hru s barvami. Nemusíte přitom utratit jmění za nové...

Skrytý poklad pro vaši peněženku: Jak vám stát pomůže ušetřit tisíce za energie

Výměna starých spotřebičů či osvětlení za úsporné varianty je chytrým krokem, avšak mnoho lidí, zejména seniorů, netuší, že na tuto investici mohou získat výrazný...

Miro Žbirka: Gentleman, jehož písně nikdy nezestárnou

Měl charisma, eleganci, talent a nadhled. Jeho písně znají celé generace – Atlantida, Biely kvet, Čo bolí, to prebolí, Mám rád… Každá z nich...

Skryté bohatství v šuplících: 11,3 milionu recyklovatelných smartphonů v Česku ukrývá suroviny za více než 27 milionů €

Podle studie Fraunhofer Austria, zadané společností refurbed, obsahují staré nevyužité smartphony tuny cenných surovin, které lze znovu využít v rámci cirkulární ekonomiky. Praha, 10. září...

Jsou to jenom vlasy, nebrečte… Laďka Něrgešová a její neuvěřitelně odvážné gesto

S úsměvem na tváři a s neuvěřitelnou statečností si v přímém přenosu sundala paruku a odhalila následky náročné léčby. Moderátorka Laďka Něrgešová se rozhodla...

Dvoufázové NOVINKY Mix Me

Hydratace a péče pro pleť i tělo Nová řada dvoufázových přírodních produktů Mix Me přináší péči, která v sobě spojuje sílu přírodních ingrediencí, inovativní složení...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3