Burger King v Česku reaguje na rostoucí zájem o rostlinné stravování

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Řetězec Burger King spojuje od Nového roku síly s organizací ProVeg Česko a aktivně se zapojuje do výzvy Veggie Challenge, která má za cíl podpořit udržitelnější stravovací návyky a zvýšit povědomí o přínosech rostlinné stravy. Partnerství reflektuje společnou vizi, že kvalitní a chutné jídlo může prospět nejen lidem, ale i planetě a budoucím generacím.

Produktové portfolio Burger Kingu s osmi různými rostlinnými alternativami dokazuje, že si zákazníci mohou vychutnat své oblíbené chutě naplno i bez masa. Nabídka zahrnuje například ikonický Plant-Based Whopper, lahodný Plant-Based Cheeseburger a pro milovníky nugetek nechybí ani šťavnaté Plant-based Nugetky. „Dlouhodobě sledujeme, že zájem o rostlinné alternativy roste. Potvrzuje to i náš loňský průzkum, podle kterého až třetina Čechů uvažuje o omezení masa. Na měnící se trendy na světové i tuzemské úrovni se snažíme vždy reagovat. Chceme našim zákazníkům ukázat, že burger může chutnat skvěle i bez masa, a nabízíme proto nejširší nabídku plant-based produktů ze všech tuzemských řetězců. Oceňujeme iniciativy, jako je Veggie Challenge od ProVeg, které pomáhají šířit osvětu o rozmanitosti rostlinné stravy,“ uvedl Filip Vostrý, marketingový manažer společnosti Burger King.

Z průzkumu Burger Kingu dále vyplynulo, že 77 % Čechů neoblomně preferuje masité pokrmy, ale 18 % populace má potenciál přejít na flexitariánskou stravu, která kombinuje převážně rostlinné jídlo s občasnou konzumací masa. Tento přístup, na rozdíl od dobře známého vegetariánství a veganství, zůstává mezi veřejností méně rozšířený, což naznačuje prostor pro další osvětu a změnu stravovacích zvyklostí. „Je zřejmé, že přechod na rostlinnější jídelníček není jen krátkodobým trendem, ale skutečnou celospolečenskou změnou. Zájem o flexitariánství stále roste – podle agentury FMCG Gurus až 25 % Čechů a Češek cíleně omezuje konzumaci živočišných produktů. Současně se rychle rozšiřuje nabídka rostlinných alternativ na trhu. Veggie Challenge je skvělá příležitost, jak jednoduše vyzkoušet rostlinnou stravu a přispět k pozitivní změně,” řekla Tereza Trávníčková, manažerka Veggie Challenge z organizace ProVeg Česko.

Partnerství s organizací ProVeg Česko umožní řetězci Burger King šířit osvětu o rozmanitosti rostlinných alternativ a podpořit pozitivní změny ve stravovacích návycích zákazníků. Aktivity spojené s partnerstvím zahrnují instruktážní video nákupu rostlinných produktů v Burger Kingu, licenci k ochranné známce Veggie Challenge na celý rok 2025 či navázání spolupráce s vybranými českými influencery, kteří se aktivně zapojí do 30denní výzvy.

Cílem Veggie Challenge je po dobu 30 dnů motivovat účastníky z řad veřejnosti k omezení konzumace masa a vyzkoušení chutných a vyvážených rostlinných alternativ. Díky nejširší nabídce plant-based jídel na českém trhu s rychlým občerstvením mohou zákazníci Burger Kingu objevovat nové chutě, aniž by museli dělat kompromisy ve svých oblíbených pokrmech. Účastníci výzvy mohou navíc využít facebookovou skupinu pro sdílení motivace a inspirace nebo si stáhnout mobilní aplikaci, jež nabízí přes 100 receptů, odměny za splněné výzvy a nástroje, jako je plánovač jídelníčku a nákupní seznamy.

Mobilní aplikaci ProVeg Veggie Challlenge si nyní můžete stáhnout v internetových obchodech Google Play či App Store.
Odkazy ke stažení aplikace naleznete níže:

 

Více o rostlinné nabídce řetězce Burger King a Veggie Challenge naleznete na odkazech níže:

 

 

 

 

  

 

 

 

 

Zdroj: Burger King

Každý den navštíví restaurace BURGER KING® po celém světě více než 11 milionů lidí. A dělají to proto, že ví, že naše restaurace nabízejí velmi kvalitní, chutné a cenově dostupné jídlo již desítky let. BURGER KING®, založený v roce 1954, je druhým největším řetězcem rychlého občerstvení specializujícím se na burgery na světě. Původní HOME OF THE WHOPPER® a náš závazek přinášet hostům kvalitní ingredience, perfektní recepty a příjemnou rodinnou atmosféru je to, co naši značku definuje již 70 let!

 

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Jak se dobře vyspat, i když vás trápí bolesti zad

Pokud vás trápí bolesti zad, noci jsou pro vás dost možná noční můrou. Lehnete si do postele
a někdy se i celé hodiny převalujete. Nemůžete najít polohu, ve které by vám bylo dobře. Ve které byste mohli usnout. Ráno jste pak jako zlámaní a děsíte se dalšího večera, další noci… Pohybová specialistka Zuzana Rybářová pro vás připravila přehled nejčastějších spánkových poloh a rad, jak se v nich uvelebit, aby ten vytoužený spánek přišel co nejdříve.

Víte, jak funguje multilíčidlo?

Představujeme vám naši exkluzivní Krémovou barvu na rty a tváře – naprosto nepostradatelný kousek ve vaší kosmetické taštičce. Tento trendový produkt je zde, aby zcela změnil váš pohled na líčení. Pouze jediným dotekem této všestranné barvy na lícní kosti, rty a dokonce i oční víčka dosáhnete vzhledu, který je svěží, zářící a plný života.

Dámská jízda – nový trend dovolených

Pryč jsou časy, kdy byla dovolená automaticky spojována s rodinným kompromisem. Stále více žen dnes vyráží na dovolenou s kamarádkou, sestrou nebo maminkou – tam, kde si mohou opravdu odpočinout. Vyhledávají místa, která nabízejí kvalitní wellness, pohyb i inspirativní pobytový program. A právě takovou oázou je Spa hotel Lanterna ve Velkých Karlovicích. Ženy se tu mohou nechat hýčkat, načerpat novou energii a dopřát si čas jen pro sebe.

Léto plné chutí v Tchibo

Letní sezóna je ideálním časem na nové zážitky – a ty chuťové nejsou výjimkou. V kavárnách Tchibo proto právě teď najdete originální novinky, které osvěží i potěší. 

Plavání je zdravé, ale dělejte to správně!

Léto přímo nahrává pobytu ve vodě, který navíc udělá nevídaně dobře nejen vašemu tělu,
ale i hlavě. “S přibývajícím věkem se může stát, že nás sem tam zabolí v kříži, dají o sobě vědět kolena nebo kyčle. Voda je pak ten nejlepší kamarád.

Exkluzívní autobiografie herecké ikony – Al Pacino: SONNY BOY – PAMĚTI

K fanouškům filmu se právě dostává exkluzivní autobiografie jedné z největších hereckých ikon minulého století.

5 tipů, proč se vydat s dětmi na nezapomenutelný výlet do Zlína

Přemýšlíte, kam se s dětmi vydat za zábavou, při které se zároveň něco naučí? Vydejte se na výlet (nebo třeba rovnou na dovolenou) do Zlína. V Baťově městě si na své přijde každý člen rodiny a v červnu tady navíc začíná jedinečná výstava kostek s unikátními stavbami a hernou, ze které děti nebudou chtít odejít.

Dokonalá ochrana před sluncem s matujícím efektem

Ochrana před slunečními paprsky by měla být součástí každodenní péče o pleť. Mnoho žen se však obává, že krémy s vysokým ochranným faktorem udělají jejich pleť mastnou nebo lesklou. Česká kosmetická značka Essenté tak přichází s ideálním řešením – Ochranný krém SPF 30 poskytuje vysokou ochranu, ale zanechává pleť matnou a svěží.

NOVINKY 100% přírodní směsi esencí

Pro každodenní osvěžení domova

Chuť léta v každém doušku s osvěžujícími kávovými drinky

Léto je jako stvořené k dobrodružství, zábavě a bezstarostným chvílím plným radosti, kdy si život vychutnáváte plnými doušky. Stejně jako kávu, jejíž lahodná chuť vás osvěží i během horkých dní. Káva totiž není jen nápoj – je to okamžik pro sebe, maličká radost, která se vejde do každého dne. A co teprve, když se spojí s ledem? Připravili jsme pro vás pár jednoduchých,
ale výjimečných receptů, díky kterým si léto vychutnáte naplno.

Sauna v létě? Překvapivě skvělý nápad!

Saunování rozhodně nepatří jen k zimním měsícům, právě naopak! Vaše tělo vám za něj poděkuje i v létě. Klíčem k pozitivním účinkům saunování je pravidelnost, tak proč si v létě dávat pauzu
a čekat až na první mrazíky? Přinášíme vám hned několik důvodů, proč by sauna měla mít místo
 i ve vaší letní rutině.

Léto u vody s malým dítětem: Jak na to bezpečně a v pohodě

Léto je tady a s ním i období dovolených u moře či jezera. Pokud si ale chcete pobyt u vody skutečně užít, je důležité se dobře připravit. Jak s malým dítětem začít plavat? Zvládneme to sami, nebo je lepší navštěvovat kurzy? A je vůbec plavecká příprava nutná? 

Novinky do každé rodiny

Hrajte o limitovanou edici GlancBox!

Překrásná Marseille

Možná jste velmi zcestovalá a vynechala jste snad jen Mars. Ten je ale trochu z ruky, a proto, což takhle dát si Marseille, která je Evropským hlavním městem kultury roku 2013? Ostatně, v tomhle druhém největším francouzském městě a současně hlavním městě Provence je tolik národností, že by se i marťanští zelení mužíci s tykadly mezi nimi ztratili.

Dopřejte dovolenou i své pleti a myslete v létě na hydrataci!

„Dehydratace se netýká jen suché pleti. Nedostatek vlhkosti může pociťovat i smíšená nebo mastná pokožka, které vlivem věku, UV záření a dalších aspektů už...
Reklama
Reklama