Rozhovor s Delii Fischer – zakladatelkou Westwing

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Online nákupní kluby, které se v posledních letech těší velké oblibě, nejsou klasickými internetovými obchody. Jejich nabídka je přístupná pouze pro vyvolené – tedy členy klubu, kterým je pravidelně zasílán newsletter
s informacemi o aktuálních časově omezených prodejních kampaních. Sortiment produktů se každý den mění a jednotlivé kampaně trvají jenom několik dní, což v kupujících často vyvolává lovecké pudy. A co je nejdůležitější, v nabídce nákupních klubů se objevují značky a produkty, které v klasických obchodech nenajdete.

Tento jedinečný způsob nakupování již pronikl do různých odvětví a Westwing Home & Living je důkazem toho, že v sektoru bytového zařízení a dekorací se mu daří skvěle.

1. Dlouhá léta jste působila jako redaktorka prestižních časopisů Elle a Elle Decoration, nyní se však věnujete své firmě Westwing. Prodej bytového zařízení formou flash sales, tedy časově omezených nabídek,
je revolučním nápadem a Čechům se evidentně zalíbil. Čemu svůj úspěch přisuzujete?

Ano, to je pravda. Náš koncept během několika let uspěl ve 14 zemích a na 3 kontinentech. Celosvětově se můžeme pochlubit skupinou 26 milionů věrných klientů, z čehož mám ohromnou radost. Díky jednoduchému modelu, jehož základem jsou časově omezené prodejní kampaně s pečlivě vybranými produkty se slevou až – 70%, se k nám klienti rádi vracejí a s chutí listují naší aktuální nabídkou. Nejvíce si tento způsob nákupů oblíbili Evropané. Stačí se podívat na ohromné úspěchy jiných značek, třeba francouzské Vente Privee s celkovými příjmy převyšujícími 1 miliardu Euro nebo Zuzily s příjmy 1,2 miliard Euro. V čem spočívá jejich úspěch?
V jednoduchosti konceptu a pohodlí pro zákazníka. Ve Westwing neustále hledáme produkty nejvyšší kvality, mnoho z nich je často v Čechách jinak nedostupných, a také dbáme o to, aby jejich prezentace byla estetická a funkční. I přes úspěchy velkých řetězců jakým je například Ikea se klienti se svými nákupy přesouvají na internet. I zde ale panuje velká konkurence. To, co rozhoduje o úspěchu každého projektu, je strategie.
Jsme pyšní na to, že naše strategie zafungovala od samého začátku a nemuseli jsme ji nijak upravovat na globální ani lokální úrovni. Je to snadné, hledáme krásné věci, ale jsme také rádci – přinášíme nápady na zajímavá aranžmá, motivujeme ke změnám. Naše členy chceme vzdělávat a inspirovat. To všechno spolu s důkladně promyšlenou, uživatelsky příjemnou internetovou stranou způsobuje, že se k nám Češi rádi vracejí. Brouzdání po naší stránce Westwing.cz připomíná časopis o bydlení s tím rozdílem, že u nás si můžete výrobky rovnou koupit.
My neprodáváme pouze obyčejné lampy, ale prezentujeme jedinečné tematické kolekce, jako například „Newyorský loft ve velkém stylu“, ve kterých nabízíme výrobky v konkrétním stylu. 

 

2. Působíte v různých zemích na třech kontinentech a Vaše nabídka je také velmi rozmanitá.
Ročně se na stránkách Westwing objeví okolo 170 tisíc výrobků a toto číslo neustále roste. Produkty, které naši členové najdou v jednotlivých kampaních nikdy nejsou losem náhody. V každé zemi, ve které působíme, výrobky vybírají zkušené stylistky a interiérové designérky. Pečují o to, aby nabízené předměty odpovídaly nejnovějším trendům, ale i potřebám a vkusu místních klientů.  S ohledem na naši snahu zachovat výrazný charakter našeho klubu spolupracujeme s celosvětově uznávanými značkami jako jsou Missoni Home nebo Floss, představujeme ale i výrobky pocházející z malých firem nebo z rukou lokálních umělců z různých zákoutí celého světa. Často se jedná o jedinečné výrobky, které jsou vyráběny v malých sériích nebo dokonce pouze v jednom exempláři.       

3. Říká se, že spokojený zákazník přivede další zákazníky. Souhlasíte?
To je určitě pravda. Proto děláme všechno proto, aby nás naši klienti považovali za spolehlivého
a důvěryhodného prodejce. Záleží nám na vytvoření vysokých standardů a dobrých obchodních praktik napříč celým sektorem. O kvalitu dbáme v každé fázi nákupního procesu, ať už se jedná o prezentaci výrobků na straně, logistiku nebo péči o zákazníka. A naše snaha přináší ovoce, protože počet kupujících zákazníků Westwing neustále roste. Jak dokazují statistiky, nákupní kluby čeká v Evropě světlá budoucnost. Průměrný Evropan čím dál tím raději nakupuje přes internet a znuděný průměrnou nabídkou hledá něco výjimečného
a jedinečného. Kvalitní výrobky známých značek, ale i ty od malých producentů nebo od lokálních umělců zaujmou spoustu lidí. A pokud jsou dostupné pouze pro uzavřenou skupinu osob, stanou se opravdovou senzací. 

 

Více informací o produktech a nabídce na www.westwing.cz      

 

 

Reklama

Doporučujeme

Staří lidé pod tlakem pronajímatelů. Bydlení jim ukusuje z penzí tisíce korun

Senioři často slyší, že jim stát přidává na důchodech. Realita je však jiná, protože každé navýšení spolknou rostoucí nájmy a skryté poplatky. Bydlení se...

Harry Potter a Tajemná komnata od slavného dua MinaLima

Nakladatelství Albatros přináší na trh české vydání druhého dílu slavné fantasy série v ohromujícím podání grafického studia MinaLima. Harry Potter a Tajemná komnata –...

Sdílený spánek s dětmi. Psychologové varují před skrytými následky

Občasné tulení s dítětem v posteli je přirozené a krásné. Pokud se z něj stane každodenní rutina, může to mít vliv na psychiku dítěte...

Soutěžte o dvě vstupenky na divadelní představení Madisonské mosty

Toužíte po kulturním zážitku, který vás chytí za srdce? Zapojte se do soutěže o dvě vstupenky na první české divadelní zpracování Madisonských mostů, které...

Jak se zbavit oteklých nohou? Pomůže vám levný trik z kuchyně, který uleví téměř okamžitě

Večer vás bolí nohy, máte je těžké, oteklé a nejradši byste je ani nevytáhli z bot? Nejste v tom sami. Oteklé nohy trápí v...

„Sleva“ 80 % a prázdná peněženka. Senioři snadno naletí falešným obchodům

Barevné obrázky, vymyšlené recenze a sliby o zázračné úlevě. Podvodní e-shopy cílí hlavně na seniory a prodávají jim bezcenné pomůcky za tisíce korun. Internetové pasti...

Teenageři a vlasy. Co doporučují odborníci z kadeřnictví Klier?

Období dospívání je o objevování sebe sama a vlastního stylu. Vlasy jsou často prvním místem, kde mladí dají najevo, kým chtějí být. Jsou pro...

Káva a alkohol nejsou jako voda. Proč to funguje jinak

Dvě sklenice vody ráno a káva po obědě? V teplých dnech to nestačí. Naše tělo potřebuje nejen tekutiny, ale i minerály. Kdo na to...

Praní bez drobných nečistot? Tento zaručený pomocník mnohé překvapí

Vypadá to jako hloupost, ale funguje to. Obyčejný plastový sáček, který většina z nás automaticky vyhazuje nebo schovává "na horší časy", se dá totiž...

Stát přidá důchodcům stokoruny. Někteří ale za zprávu o navýšení zaplatí

O kolik přesně se mi v lednu 2026 zvedne důchod? Ministerstvo práce a sociálních věcí konečně odtajnilo finální čísla a odpověď není pro každého...

Ticho, voda, klid. Neznámé přehrady a rybníky, kde si opravdu odpočineš

Některá zákoutí Česka nejsou vidět na Instagramu, ale slyšíš tam šum vody a ticho. Vodní perly, kde nepotkáš davy a místo hotelových resortů tě...

Co připravit na rodinné posezení? Zkuste retro sýrovou roládu

Pamatujete si na klasickou sýrovou roládu, která nesměla chybět na žádné oslavě? Tahle retro pochoutka se vrací do módy a stále boduje. Je jednoduchá...

Jóga, keramika i tanec za babku: Senioři objevují kouzlo slevových kurzů

Stáří není konec. Je to kapitola, která si žádá pozornost, možnosti a respekt. Senior Pas je tichým, ale mocným nástrojem, který dokazuje, že aktivní...

Nízký plat celý život? Přesto můžete mít slušný důchod

Důchod v Česku se nevypočítává jen podle výše výdělků. Rozhodují hlavně odpracované roky a systém redukčních hranic, který zajišťuje solidaritu mezi lidmi. Rovnostářský systém V Česku...

Tři recepty na pomazánky, které nadchnou vaše chuťové pohárky

Pomazánky jsou v naší zemi mezi strávníky velmi oblíbené. Ať už se jedná o svačinu nebo pohoštění pro návštěvu, mají spoustu příznivců. Navíc jsou...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3