Nechejte ve svém životě vykvést radost

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Moderní princezna nemusí mít modrou krev, je aristokratkou díky svému chování a přístupu k životu. Umí se stylově zbavit konvencí. Spojit eleganci a drzost. Upozornit na sebe tím nejelegantnějším způsobem. 

Lanvin otevírá novou kapitolu své moderní pohádky a povolává na pomoc spontánní a vždy dobře naladěnou hrdinku s duší rebelky. A kde je její království? Přece všude, kde právě něco rozkvétá.

Pro třetí sezónu svého panování ozdobila svůj palác závěsy z květin a svou diamantovou korunku vyměnila za květinovou čelenku. Právě ona se stává onou mimořádnou múzou, která vnáší radost, kamkoliv jen vejde. Okouzlující vůně, kterou po sobě zanechává, slouží jako její neviditelný, a přitom nezaměnitelný podpis: Modern Princess Blooming.

 

LINIE SVOBODY

Nová Modern Princess Blooming je ovocně květinovou vůní se stopou ušlechtilého pižma navozující pocit štěstí a radosti.

“Já osobně si představuji moderní princeznu jako soudobou dívku či mladou ženu mající v sobě tu správnou dávku sladkosti i odvahy a vyzařující nakažlivým optimismem. Přesně to jsem se snažila zachytit pomocí kontrastu svěžího úvodu s ušlechtilým květinovým srdcem podtrhujícím jedinečnost celé kompozice. ” prozrazuje ke své inspiraci autorka vůně Nathalie Lorson.

Osvěžující úvodní třpyt zajistí sorbetový pohár z mandarinky a růžového grepu doplněný o lahodné sousto chlazeného vodního melounu. Srdce připomíná spontánní vstup do zahrady plné rozvitých vonokvětek, jasmínu a damašských růží, kdežto závěr patří sametově hebkým tónům bílého pižma a cedru.

 

VÁŠNIVĚ RUDÁ
Flakón připomínající nadýchané plesové šaty doplňuje třpytivý kovový náhrdelník na hrdle. Uzávěr už je pak pomyslnou korunkou v něžně pastelovém odstínu. A co ještě chybí? Přece krásná kytice – ta zdobí krabičku pojatou v duchu moderní romantiky.

KŘEHKÁ KVĚTINA
Při uvedení své aktuální novinky sází Lanvin na nový koncept reklamní kampaně. Moderní princeznou se v ní stává modelka a influencerka Lena Simonne se svým francouzským espritem, který dokonale vystihuje
i princeznu Lanvin. Odloží konvence, nezáleží jí na tom, co si myslí jiní lidé, moderní princezna jde svobodně světem, plná optimismu a radosti ze života.

PRODUKTOVÁ ŘADA obsahuje:
Eau de Toilette 30 ml                        949,- Kč                                            

Eau de Toilette 60 ml                     1.499,- Kč                                     
Eau de Toilette 90 ml                     1.999,- Kč

 

K DOSTÁNÍ VE VYBRANÝCH SÍTÍCH PARFUMERIÍ.

#BloomingPrincess

#PrinceznaJakoKvět

Reklama

Doporučujeme

Mozek nemá tlačítko „Mute“, ale vy máte prefrontální kůru. Jak zkrotit hněv?

Dopravní zácpy, protivní kolegové nebo pomalé fronty z našeho života nezmizí. Co se ale změnit může, je náš vnitřní operační systém. Vědecké výzkumy potvrzují,...

Fénix nad popiolem: České Švýcarsko investuje 130 milionů do novinek pro turisty

Národní park České Švýcarsko se připravuje na další velkou kapitolu své obnovy. Díky Programu švýcarsko-české spolupráce a podpoře ministerstva životního prostředí se v letech...

„Příliš unavení na milence.“ Proč mileniálové vyměnili nevěru za klid v koutě

Zapomeňte na morální kázání. Podle nejnovějších kulturních trendů a analýz magazínů jako VICE nebo Newsweek mileniálové nepodvádějí proto, že by byli svatí, ale proto,...

Víte, kolik platíte za elektřinu? Většina z nás nemá tušení!

Kolik skutečně měsíčně utrácíte za elektřinu? Pokud si nejste jistí, nejste v tom sami. Podle průzkumu Skupiny Klik.cz téměř polovina Čechů nesleduje vývoj cen a...

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...

Poctivá chuť bez náhražek: Vyrobte si domácí máslo jen ze smetany a mrkve

V době, kdy jsou regály plné náhražek a vylepšovadel, se čím dál více lidí vrací k domácí výrobě základních surovin. Domácí máslo je ideálním...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3