Stříbrná generace MODIVO: Je jedno, co si o mně myslí ostatní. Chci se cítit dobře sama sebou

Sdílet článek

Reklama
Reklama

Život je můj koníček,“ hlásají hrdinové nejnovější kampaně MODIVO. Jejich recept na úspěšný a naplněný život tkví v plnění si vlastních snů, užívání si každodenního života a respektování rozmanitosti. Dnes už se nebojí ničeho a dělají všechno. Kampaň MODIVO oslavující svobodu sebevyjádření bez ohledu na jakákoli omezení a předsudky ostatních vysvětluje podstatu života ve všech jeho barvách.

 

Hrdiny kampaně jsou obyčejní lidé s mimořádnou osobností a jedinečným pohledem na svět. Otázkou, co si
o nich lidé pomyslí, se už dávno netrápí. „Myslet si mohou, co chtějí. Důležité je mít dobrý pocit sám ze sebe,“ dávají své motto najevo hvězdy nové kampaně MODIVO, mezi které patří slavní představitelé tzv. Stříbrné generace. V kampani tak uvidíte uznávanou DJ s mnohaletými zkušenostmi, autora první solné jeskyně na světě, vášnivou gymnastku nebo milovnici psů a náruživou čtenářku. Právě oni totiž nejčastěji podléhají striktním pravidlům a očekáváním společnosti, jak by se měli chovat, oblékat či žít. Hrdinové kampaně boří tyto stereotypní mýty a ukazují, že vlastnosti jako radost a hlad po životě, energie a dobrá nálada jsou naprosto nadčasové.

Kampaňové vizuály si kladou za cíl zdůraznit hodnoty blízké polskému multibrandu, tedy vyjádřit sám sebe, aniž byste museli uspokojovat ambice či názory ostatních. V kampani dominují energické outfity dokonale ladící
s charismatickými postavami, a naopak ostře kontrastující s živými barvami v pozadí. DJ Wika pózuje na fotkách prezentujících největší vitalitu v pastelové bomber bundě Femi Stories, kalhotách s flitry od dánské značky Rotate a levandulových polobotkách s páskem od Karino. Ania, vášnivá gymnastka a seriálová herečka, naopak ukazuje elegantní retro v zeleném saku Gestuz, pruhovaném svetru Levi’s a intenzivně červené sukni značky Birgitte Herskind. Psí máma Basia ukazuje nadčasový přístup ke každodenním outfitům s naprostou lehkostí. Kombinuje světle modrý bomber Tommy Jeans, svetr citronové barvy Polo Ralph Lauren, rubínově červené kalhoty Kontatto a květovaný šátek Ralph Lauren. Maciej je fotomodel a zastánce současných outfitů inspirovaných streetwearem. I proto v kampani pózuje v pruhované košili levandulové barvy s krátkým rukávem od značky Dickies a trendy bílých teniskách New Balance.

Více barevných inspirací pro každého najdete na modivo.cz, v aplikaci MODIVO a v kamenných obchodech.

 

modivo.cz

@modivo.cz

MODIVOCZ

 

 

 

Reklama

Doporučujeme

Vzácnější než drahokam: V celém Česku nosí jméno Jiskra (nebo Iskra) jen čtyři ženy

Najít v českém kalendáři jméno, které by bylo vzácnější, je skoro nemožné. Jiskra (v mezinárodní variantě Iskra) je jméno, které v sobě nese elementární...

Mozek nemá tlačítko „Mute“, ale vy máte prefrontální kůru. Jak zkrotit hněv?

Dopravní zácpy, protivní kolegové nebo pomalé fronty z našeho života nezmizí. Co se ale změnit může, je náš vnitřní operační systém. Vědecké výzkumy potvrzují,...

Fénix nad popiolem: České Švýcarsko investuje 130 milionů do novinek pro turisty

Národní park České Švýcarsko se připravuje na další velkou kapitolu své obnovy. Díky Programu švýcarsko-české spolupráce a podpoře ministerstva životního prostředí se v letech...

„Příliš unavení na milence.“ Proč mileniálové vyměnili nevěru za klid v koutě

Zapomeňte na morální kázání. Podle nejnovějších kulturních trendů a analýz magazínů jako VICE nebo Newsweek mileniálové nepodvádějí proto, že by byli svatí, ale proto,...

Víte, kolik platíte za elektřinu? Většina z nás nemá tušení!

Kolik skutečně měsíčně utrácíte za elektřinu? Pokud si nejste jistí, nejste v tom sami. Podle průzkumu Skupiny Klik.cz téměř polovina Čechů nesleduje vývoj cen a...

Zhasněte v koupelně! Fenomén „dark showering“ dobývá svět a odborníci ho milují

Slyšeli jste už o „tmavém sprchování“? Zatímco ranní sprcha nás má probudit a nabít energií, nový trend, který zaplavil sociální sítě, se zaměřuje na...

Túje jsou pasé: Zasaďte srbský smrk a vytvořte si neproniknutelnou alpskou stěnu

Většina lidí při plánování živého plotu automaticky sahá po tújích. Jenže zahradníci znají lepší tajemství: srbský smrk (Picea omorika). Je levnější, odolnější a vypadá...

Nová éra péče o tělo

Dove uvádí na trh tělová séra s aktivními složkami na úrovni pleťové péče Značka Dove přináší zásadní inovaci v péči o pokožku těla. Představuje novou...

Mrtví lupiči a malý psychopat? Expert rozebral Kevinovy pasti v Sám doma

Při sledování Sám doma v roce 2025 nás napadají jiné otázky než v dětství. Třeba jak si sakra rodiče mohli dovolit dům, který se...

Voda z kohoutku jako nepřítel baristů. Jak tvrdost a chlor ničí aroma drahých zrn

Milovníci kávy dokážou hodiny debatovat o pražení, mikrometrech na mlýnku nebo původu zrn. Pak ale často udělají tu největší chybu. Celý rituál zalijí vodou,...

Bonusy za 4,5 miliardy korun! Zpěvačka odměnila svůj štáb rekordní sumou

Turné Eras Tour přepsalo historii. Po 149 koncertech ve 21 zemích se tržby zastavily na neuvěřitelných 2 miliardách dolarů. Taylor Swift se však v...

12 nocí, 12 měsíců: Unikátní průvodce, jak si „přednastavit“ úspěšný příští rok

Období mezi zimním slunovratem a Třemi králi bylo pro naše předky tím nejposvátnějším časem v roce. Věřili, že během tzv. „Kouřových nocí“ je hranice...

Generace důvěřují, odborníci doporučují

Značka Vaseline, založená v roce 1870, si již více než 150 let drží pevné místo v domácnostech po celém světě. Její schopnost chránit pokožku...

Špína, psí výkaly a přísná pravidla. Bývalé milenky promluvily o svátcích v Playboy vile

Vánoce plné sněhu uprostřed slunné Kalifornie, kde ovšem místo baněk visí na lustru spodní prádlo, ale pod povrchem vládne přísný režim. „Hef měl naprosto...

Zrcadlo jako zrádce. Pokud v něm vidíte nepořádek, násobíte si stres

Všichni si dáváme předsevzetí, že zhubneme, budeme jíst zdravěji a méně se stresovat. Jenže často zapomínáme na místo, které nás ovlivňuje úplně nejvíc, a...
Reklama
Reklama
300 x 600 desktop – reklama 3