Hamé si připomíná 50 let Májky

Májka, nejslavnější česká paštika a jedna z nejznámějších značek na českém i slovenském trhu si letos připomíná kulaté výročí 50 let od svého zrodu. Od roku 1965 se tato tradiční paštika s originální recepturou postupně stala v tuzemsku neodmyslitelnou součástí veče
Májka, nejslavnější česká paštika a jedna z nejznámějších značek na českém i slovenském trhu si letos připomíná kulaté výročí 50 let od svého zrodu. Od roku 1965 se tato tradiční paštika s originální recepturou postupně stala v tuzemsku neodmyslitelnou součástí večeří, snídaní, či svačin, ať již doma, či při výletech, prázdninách nebo dovolených. Při příležitosti kulatého výročí Májky startuje její výrobce Hamé komunikační kampaň.
„Z Májky se stal svým způsobem symbol paštik jako takových. Podle nedávného reprezentativního průzkumu veřejného mínění zná tuto paštiku téměř každý Čech. Minimálně občas ji pak konzumuje 90 % respondentů. Májka je mezi stovkami našich produktů pro nás stále ten nejdůležitější výrobek a její kulaté výročí chceme proto připomenout a vlastně i oslavit. Chceme ukázat, že přes svůj úctyhodný věk zkrátka Májka stále drží krok s dobou a je trendy, “ vysvětlila Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.
Májka slaví 50ku. Je pořád trendy, říkají i ženy. Podívejte se na toto VIDEO

Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)