Přesně před rokem dělal DMXGEAR, dnes největší nákupní online galerie s pánským prádlem, průzkum, ze kterého vyplynulo, že Češi preferují stále klasiku a nosí boxerky. Objevil se i jeden fenomén. Pánové začali nosit i tanga. I letos je tomu podobně.
Trend se ani letos př
Přesně před rokem dělal DMXGEAR, dnes největší nákupní online galerie s pánským prádlem, průzkum, ze kterého vyplynulo, že Češi preferují stále klasiku a nosí boxerky. Objevil se i jeden fenomén. Pánové začali nosit i tanga. I letos je tomu podobně.
Trend se ani letos příliš nezměnil. První příčku v podobě nejčastěji nošeného pánského prádla obsadily
pánské boxerky. To vyplývá z celorepublikového průzkumu, který si nechal na začátku prosince zpracovat internetový obchod DMXGEAR a kterého se zúčastnilo 1 050 respondentů. To odpovídá populačnímu vzorku a odchylka se pochybuje od +/- 1 % do +/- 3 %. Nový trend se však objevil. Pánové mají větší zájem
o pánské jockstrapy než v loňském roce.
„Nejčastěji kupovaným prádlem jsou boxerky, které preferuje 51 % mužů, což je o 4 % méně než v roce 2015, dále jsou to
pánské slipy, které si koupilo 21 % Čechů, a volné trenýrky (4 %),“ říká Martin Malý, ředitel DMXGEAR, který zároveň dodává: „Stále více pozorujeme, že se do pánského šatníku dostávají i
pánská tanga (6 %) a
jockstrapy (16 %).“ Tento styl prádla si většinou kupují zákazníci pro maximální pohodlí a volnost, zejména pak jockstrapy neboli
jocksy se z amerického fotbalu přesouvají i do běžného života a nabízí maximální vzdušnost. “Češi začínají zjišťovat výhody tohoto prádla a jen v našem obchodě vzrostly tržby za toto prádlo o 180 % ve srovnání s loňským rokem,” dodal M. Malý.
Je potřeba zmínit velkou změnu, kterou je i letos to, že Češi začínají slyšet na prádlo z kvalitních materiálů a také na světoznámé značky. Už tedy nekupují jen prádlo od neznámých nebo čínských výrobců. Dokonce i české prádlo je v hledáčku, ale to často bojuje s kvalitou materiálu. Z průzkumu vyšlo dále najevo, že právě 65 % mužů nakupuje značkové pánské spodní prádlo. Navíc 76 % Čechů nakupuje prádlo nahodile, tedy v momentu, kdy ho potřebují, jen necelá čtvrtina dotázaných nákup plánuje dopředu či ho promýšlí.
Pořiďte svému milému nějakou novinku na
dmxgear.cz
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)