Hudební klipy slavných značek:

Hudební klipy slavných značek:

Někdo rozehraje suroviny, někdo se vrhne do online světa


Hudební klip jako výsledek spolupráce značek, hudebníků a slavných osobností není žádnou novinkou. Které jsou ale ty nejvíce populární a co s tím má společného hvězdný kuchař Přemek Forejt a McDonalds?

Bezpochyby jednou z nejznámějších takových spoluprací bylo spojení slavné zpěvačky Seleny Gomez a značky Apple, jehož výsledkem je hit „Lose You To Love Me“. Hudební klip, pojednávající o jejím rozchodu s dalším slavným zpěvákem Justinem Bieberem, má na YouTube momentálně okolo 405 milionů zhlédnutí a byl celý natočen na iPhone 11 Pro. Apple tím chtěl světu ukázat, jak kvalitní kameru jejich tehdy nový telefon má.

Zahanbit se nenechal ani konkurenční Samsung, který vsadil na spolupráci s Arianou Grande. Ve svém vesmírně laděném hudebním klipu „Focus“ je jeho telefon skoro stejnou hvězdou jako zpěvačka. Během klipu totiž ukazuje jeho různé funkce od vylepšeného touchscreenu až po kvality foťáku. Video má na YouTube slušně našlápnuto k miliardě zhlédnutí, vidělo ho totiž 969 milionů lidí.

Jde to i virtuálně

Ne každý hudební počin vytvořený ve spolupráci se silnou značkou se ale točí kolem telefonů. Během covidu došlo k unikátní spolupráci rappera Travise Scotta a jedné z nejhranějších her světa Fortnite. V kyberprostoru tak vznikla událost s názvem „Astronomical“. Tato virtuální tour a event v jednom byl nadesignovaný tak, aby fanoušci z celého světa mohli slyšet raperův nový singl „THE SCOTTS“. Jen na YouTube má singl přes 60 milionů shlédnutí, a ve hře samotné ho vidělo cca 28 milionů uživatelů.

Kytaru vyměnil za hamburger

Zatím posledním v řadě, kdo naskočil do takové spolupráce, je známý kuchař Přemek Forejt. Porotce populární soutěže MasterChef se ukázal v hudebním klipu Mc’n’Roll. Tam zpíval, tančil a hrál jako první v České republice na unikátní nástroj playtronica, kterým rozehrál suroviny z McDonald’s.

„Z McDonald’s za mnou přišli s tím, jestli bych nechtěl zkusit zahrát song na jejich suroviny. Prý jsou tak dobré, že se na ně dá i hrát. No a ono to doopravdy jde. Je to neskutečné, bizardní, neokoukané. Hudba a jídlo jsou moje dvě velké vášně a v životě by mě nenapadlo, že je můžu takhle propojit. Vyměnit kytaru za hamburger? To je prostě pecka. Prvně to šlo mimo moje chápání, pak mě to začalo strašně bavit. Doufám, že klip bude lidi bavit stejně jako mě, když jsme jej tvořili,“ říká Přemek Forejt.

Ten s McDonald’s spolupracuje od začátku letošního roku a věnuje se především edukaci o kvalitě surovin. Po několika návštěvách různých dodavatelů vznikla tato jedinečná spolupráce jejímž výsledkem je hudební klip. Text a hudbu přímo na tělo složil Přemkovi jeho kamarád, hudebník a textař Jiří Burian, do režisérského křesla usedl Petr Dvořák, produkční stránku obstaralo studio Yo’Mama a finální podobu dostal tento fresh letní hit v studiu Alphastudio.

Na videoklip Mc’n’Roll se můžete podívat zde: