Wolt představuje Owena Wilsona jako ambasadora značky a spolu s ním spouští akci Wolt+ Weeks

Wolt představuje Owena Wilsona jako ambasadora značky a spolu s ním spouští akci Wolt+ Weeks

Co spojuje hvězdu romantických komedií, prázdnou lednici a chuť na něco dobrého? Odpověď je jednoduchá, Owen Wilson a Wolt. Oblíbený herec se stal první oficiální tváří společnosti Wolt. Nová mezinárodní kampaň, která startuje v 25 zemích, začíná právě s Wolt+, prémiovým členstvím, které přináší výhody napříč jídlem, potravinami i nákupy.


 

Wilson, známý z filmů Noc v muzeu, Nesvatbovi nebo Půlnoc v Paříži, se v kampani představuje jako ambasador služby Wolt+. Svým nenuceným stylem, humorem a nadhledem dokonale zapadá do filozofie značky, která staví na jednoduchosti, dostupnosti a maximálním komfortu. „Nemusel jsem se pro tuhle roli moc přetvařovat,“ říká s úsměvem Owen Wilson. „Mezi prací a momenty, kdy mi doma vždycky dojdou snacky v tu nejhorší chvíli, je Wolt prostě ideální volba. Večeře? Hotovo. Nákupy? Bez stresu. Zase jsem zapomněl koupit pastu? Vyřešeno. Wolt+ prostě zjednodušuje běžné věci,“ popisuje herec.

Kampaň poběží na digitálních, sociálních a streamovacích platformách a využívá nenucený humor Owena Wilsona v každodenních situacích. „Owen přináší přesně ten styl, který máme ve Woltu rádi, a to pohodový, nenápadně sebevědomý a přirozený,“ doplňuje Fredrik Lucander, viceprezident pro růst, značku a reklamu ve Woltu.

Spojením s Wolt+ to ale nekončí. Společnost vnímá tuto kampaň jako součást širšího konceptu. „Naše spolupráce s Owenem přesahuje více než jeden produkt. Vyprávíme tím příběh o tom, jak Wolt zapadá do každodenního života lidí – od jídla a nákupů až po spoustu dalších situací. A děláme to způsobem, který je užitečný, osobní a lokální,“ dodává Lucander.

 

Wolt+ Weeks: Speciální akce pro nové i věrné uživatele

V rámci kampaně odstartuje také Wolt+ Weeks, tří týdenní promo akci od 9. do 29. června 2025, která přináší řadu atraktivních výhod a slev pro všechny členy Wolt+. Noví uživatelé si navíc mohou během této doby aktivovat 30denní zkušební verzi zdarma a ihned začít čerpat všechny benefity.

Zákazníci budou moci využít speciální nabídky a exkluzivní slevy od značek jako je Burger King, Pizza Hut, Starbucks, Tesco, KFC, McDonald’s a mnohé další. Cílem akce je představit benefity programu širšímu publiku a zároveň odměnit věrné uživatele, kteří již Wolt+ využívají.

Členství Wolt+: Výhody, které se vyplatí

Prémiová služba Wolt+ přináší uživatelům pohodlí, úsporu a výhodný přístup k nabídkám v jejich okolí. Zákazníci s aktivním členstvím získávají doručení bez poplatků, 10% slevu na vybrané položky a možnost využití speciálních akcí od restaurací, supermarketů i lokálních obchodů.

Díky jednoduchému principu a okamžitým úsporám se členství ekonomicky vyplatí již při třech objednávkách měsíčně. Od spuštění programu v roce 2021 si Wolt+ oblíbilo více než milion lidí napříč Evropou, kteří dohromady ušetřili přes 200 milionů eur. Aktivaci lze provést jednoduše přes aplikaci Wolt nebo na www.wolt.com, kde jsou všechny informace přehledně dostupné.

 

 


O Woltu
Wolt je technologická společnost, která usnadňuje lidem objevovat a zkoušet nové restaurace a obchody v jejich okolí. Aby toho dosáhl, vyvíjí širokou škálu technologií, jako jsou aplikace pro lokální logistiku, software pro retail nebo řešení pro správu financí. Pod značkou Wolt Market provozuje také vlastní síť obchodů s potravinami a spotřebním zbožím. Od roku 2022 mohou díky produktu Wolt Drive logistickou platformu více než 7 tisíc kurýrů využívat i e-shopy pro distribuci vlastních objednávek. Wolt byl založen v roce 2014 a v roce 2022 se připojil ke společnosti DoorDash a společně se tak stali globálním hráčem působícím v 29 zemích světa. V Česku Wolt působí již ve 40 lokalitách.