Don Papa by Warehouse#1: Na Designbloku 2023 se opět otevírá brána do Sugarlandie
Warehouse#1 a značka filipínského prémiového rumu Don Papa po letech opět nechávají návštěvníky Designbloku prožít to nejlepší z ostrova Negros, domovského ostrova rumu Don Papa, kterému místní přezdívají Sugarlandia. Zvenku nenápadný kontejner umístěný v exteriéru Designbloku ukrývá uvnitř pestrý svět, kde není nic takové, jak se na první pohled může zdát. Po vstupu návštěvníky čeká velkolepá panoramatická animace s názvem „Sugarlandia is Calling“, která je vtáhne do hlubin filipínského tajemného ostrova. Audiovizuální zážitek je doplněn vjemy i pro další smysly, včetně baru s exotickými rumovými drinky Don Papa.
Návštěvníci Designbloku mohou v expozici Don Papa by Warehouse#1 otevřít bránu do Sugarlandie po celou dobu festivalu, tedy od 4.do 8. října 2023.
Warehouse#1, spadající pod společnost Ultra Premium Brands, distributora značky Don Papa na českém
a slovenském trhu, návštěvníkům Designbloku nahlédnutí do života na Sugarlandii už jednou umožnil. „Kontejner, který jsme připravili na letošní ročník, zvenku možná vypadá podobně jako ten, který jsme představili na Designbloku 2019. Myšlenka zůstává stejná, tedy co nejautentičtějším způsobem přiblížit značku Don Papa
a prostředí, ze kterého pochází, její ztvárnění je ale pro letošní ročník odlišné,“ říká Eva Štěpánová, brand manažerka Ultra Premium Brands.
Warehouse#1 a Don Papa letos zapojily 360° audiovizuální animaci s názvem „Sugarlandia is Calling“, kterou pro značku Don Papa vytvořila uznávaná umělkyně a animátorka Mischa Ying. Animace bude obklopovat celý prostor a snadněji tak vytvoří dojem, že se návštěvník rázem ocitl ve zcela jiném koutu světa. „Sugarlandia představuje magicko-realistický stav mysli. Je to jako žít ve snu, kde se často musíte podívat dvakrát, abyste si byli jisti, co se děje. Čas jako by se vracel zpět stejně jako šel dopředu. Mohou se tu dít zvláštní ale krásné věci
a je velice snadné nechat se okouzlit, což doufám pocítí každý divák, který animaci uvidí,“ říká autorka díla.
V úspěch expozice věří i Warehouse#1. „Kontejner Don Papa slavil úspěch u návštěvníků už před čtyřmi lety. Prvotní nejistoty, zda budou chtít návštěvníci podniknout „krok do neznáma“ a vstoupit do zvenku nenápadného kontejneru, se tehdy velice rychle rozplynuly a celé přijetí konceptu bylo nad naše nejvyšší očekávání. Věříme, že nové pojetí bude účastníky letošního Designbloku bavit minimálně stejně tak jako před lety,“ uzavírá Eva Štěpánová.
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)