PUMA uvádí novinku: Palermo moda - moderní pohled na klasiku

PUMA uvádí novinku: Palermo moda - moderní pohled na klasiku

PUMA přetváří své ikonické modely a transformuje je optikou současných trendů. S počátkem nového školního roku přináší svěží pohled na klasiku a uvádí nový model Palermo Moda, který představuje moderní interpretaci ikonické tenisky z 80. let.


Palermo Moda se od původní verze odlišuje mírně zvýšenou gumovou podrážkou, i přesto si však zachovává svou nadčasovou siluetu. Je vyroben z měkkého semiše doplněného hladkou kůží. Snoubí v sobě současný styl i kouzlo tradice sahající do stejnojmenné italské metropole. Model je dostupný v neutrálních i výrazných barevných variantách.

 

Palermo Moda je od 1. září k dispozici v prodejnách a na e-shopu queens.cz, footshop.cz a na puma.com.

Původní model Palermo byl součástí speciální série tenisek od PUMA, která vzdávala hold některým
z nejznámějších evropských metropolí, včetně Londýna, Osla a mnoha dalších. Palermo se později stalo oblíbenou volbou fotbalových fanoušků a stalo se neodmyslitelnou součástí terrace subkultury.

 

 

 

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 75 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu
ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově okolo 20 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu.