Nevíte, jakým dárkem obdarovat děti za vysvědčení?

Nevíte, jakým dárkem obdarovat děti za vysvědčení?

BILLA odstartovala letní kampaň s produkty Albi


Na konci školního roku přichází obchodní řetězec BILLA s novou letní kampaní, v rámci níž mohou členové BILLA Bonus clubu vyměnit své body za dárky pro své děti za vysvědčení nebo jako zábavnou pomůcku na prázdniny. Zákazníci mohou svým dětem za elektronické body, které postupně sbírají za své nákupy, vybrat odměnu v podobě deskových her Albi, a to se slevou až 56 %. Akce potrvá od 22. června do 17. srpna.

Ať už dětem za vysvědčení, nebo jako „parťáka“ na prázdniny mohou členové BILLA Bonus clubu zakoupit některou z deskových her Albi za nasbírané elektronické body a doplatek.

Aby si zákazník mohl deskovou hru se slevou zakoupit, musí být členem našeho věrnostního klubu. „Stát se členem BILLA Bonus clubu je velmi snadné. Stačí, když zákazníci vyplní registrační formulář u pokladny, kde také po vyplnění dostanou svou plastovou BILLA kartu. Pro ty, kteří preferují registraci z pohodlí domova, je tu také možnost stažení aplikace BILLA Czech do mobilu a registrace přímo v ní,“ vysvětluje Lucie Průšová, marketingová ředitelka obchodního řetězce BILLA v České republice.

Po registraci stačí, když zákazník během svých nákupů nasbírá na svou BILLA Bonus kartu minimálně 400 bodů. Aktuální počet bodů zákazníci najdou na konci své účtenky nebo ve stažené aplikaci BILLA Czech. Po dosažení této hranice mohou navštívit některou z prodejen BILLA a zakoupit si vybranou deskovou hru Albi za zvýhodněnou cenu.

Z aktuální nabídky je pro zvídavé děti v nabídce například známá chobotnice Kvído a její animované ilustrované hádanky, sada Obrázkových hádanek nebo Hádanek na cesty. Postřeh, paměť i vědomosti si děti i rodiče mohou procvičit při hrách z řady Kvído v kostce. Rodiče s dětmi si mohou hrami připomenout také oblíbené české pohádky. Ve volných chvílích s prarodiči zabaví hry Rodinná trefa, Mozkovna, Babi, dědo hrajeme a zábavná vědomostní hra Tipni si!

Letní kampaň s deskovými hrami Albi ostartovala ve všech prodejnách BILLA ve středu 22. června a bude platná až do neděle 17. srpna. Další informace a podmínky kampaně se zákazníci dozvědí na webu www.billa.cz. http://www.billa.cz/

 

 

 

 

 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 36,5 mld. Kč (2020), s 246 prodejnami a více než 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty.

Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

 

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 694 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy.

Více informací na www.billa.cz.