Vánoce v balíku!

Vánoce v balíku!

Přepravce GLS spouští kampaň s cílem motivovat lidi k poznání výdejních míst GLS Parcel Shop


Obliba nezávislých výdejen dopravců rok od roku stoupá. Při objednávání zboží z e-shopů je aktuálně využívá již 39 % lidí, o 8 p. b. více než loni. Ukázal to průzkum společnosti GLS prostřednictvím aplikace Instant Research realizovaný v březnu 2022. Balíkový přepravce na podporu sítě svých výdejní míst nyní spouští kampaň s názvem Vánoce v balíku, v rámci níž je možné vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku. Cílem je motivovat lidi k využívání výdejních míst GLS, jejichž počet se neustále rozšiřuje, a přispět tím
i k udržitelnějšímu způsobu přepravy balíků. Stačí, když si v období do 15. prosince 2022 vyzvednou balík na výdejním místě GLS Parcel Shop a následně zaregistrují jeho číslo do slosování o ceny.

 

Balíkový přepravce GLS letos zahájil Vánoce o něco dříve, a to kampaní s názvem Vánoce v balíku, která má za cíl motivovat lidi k ještě většímu využívání výdejních míst GLS Parcel Shop, kterých GLS v současné době provozuje více než 1.200 po celé České republice. Výdejní místa jsou mezi Čechy přitom čím dál oblíbenější. Při objednávání zboží je volí již 39 % lidí.

„Rádi bychom touto kampaní připomněli lidem, že mimo spolehlivého doručení na domácí adresu GLS provozuje
i širokou síť výdejních míst, kterou mohou využít nejen přímo při objednávání zboží z e-shopů, ale i při odesílání soukromých balíků. Výdejní místa budujeme důsledně s důrazem na kvalitu služeb, s ohledem na potřeby příjemců a optimalizaci doručovacích tras, tedy ekologičtější způsob přepravy balíků,“
vysvětluje Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika a dodává, že hlavním kritériem při výběru výdejního místa je blízkost bydliště, ta je důležitá pro 84 % lidí, a také délka otevírací doby prodejny, dle které si výdejní místo vybírá až 57 % Čechů. Proto GLS rozšiřuje jejich síť i přímo ve spolupráci se zákazníky, kteří mohou na webových stránkách přepravce přímo požadovat nové místo v oblíbené lokalitě.

Za největší výhody výdejních míst považují, že se nemusí časově vázat na kurýra (49,9 %) a že ušetří za přepravné (31,1 %). Ti nyní mohou za jejich využívání navíc získat hodnotné ceny. Každý týden se soutěží
o jednu elektrokoloběžku a před Vánoci se bude losovat o hlavní výhru – terénní elektrokolo.

 

Vyzvedněte si balík na výdejním místě GLS a vyhrajte elektrokolo

Pro zapojení do soutěže je potřeba objednat si zásilku do jednoho z celkových 1.200 výdejních míst GLS
a následně si ji tam i vyzvednout. Na webové stránce www.soutez.gls-czech.com lze pak snadno zaregistrovat číslo balíku do slosování o ceny. Každý týden se hraje o elektrokoloběžku značky Urbis 3.1 a další ceny od GLS. Vítězové budou vyhlášeni každý pátek na Facebooku GLS Česká republika.

Těsně před Vánoci se bude losovat ještě o elektrokolo Lectron Esconder MGX v hodnotě 59 tisíc Kč, a to ze všech zaregistrovaných čísel balíčků. Šanci na výhru má tak opravdu každý.

 

O GLS Group
GLS Group je předním poskytovatelem mezinárodní balíkové přepravy. Společnost svým zákazníkům napříč 40 zeměmi poskytuje spolehlivé a kvalitní zásilkové služby doplněné o nákladní a expresní služby. Díky rozsáhlé mezinárodní síti a výborným znalostem lokálního trhu mohou zákazníci očekávat bezproblémové, flexibilní
a osobní služby napříč Evropou i mimo ni. GLS rovněž působí prostřednictvím dceřiných společností, které má ve stoprocentním vlastnictví také v Kanadě a na západním pobřeží USA. Síť GLS se skládá ze 120 ústředních
a regionálních překladišť a z 1 600 dep, které využívají přibližně 37 000 dodávek a 4500 nákladních vozů. GLS zaměstnává více než 22 000 lidí. V roce 2021/22 dosáhla společnost GLS rekordního obratu ve výši 5 miliard EUR a navzdory globálním výzvám doručila 870 milionů balíků.

 

Brzo také soutěž o voucher na přepravu zdarma. Sleduj náš web a Facebook.