Primark spouští v České republice nové webové stránky

Primark spouští v České republice nové webové stránky


 

  • Zákazníci si nyní mohou před návštěvou ověřit dostupnost produktů ve vybraných prodejnách Primark.
  • Nové a vylepšené webové stránky budou kromě nových funkcí nabízet mnohem širší nabídku produktů ve všech kategoriích.
  • Jedná se o významný krok v rozvoji značky zaměřený na rozšíření nákupních kanálů a digitalizaci, který přispěje ke zlepšení zážitku zákazníků z nakupování.


Mezinárodní maloobchodní řetězec Primark spustil po úspěšném pilotním projektu ve Velké Británii své nové webové stránky i v České republice. Jedná se o významný krok v digitální transformaci značky, jehož cílem je nabídnout zákazníkům nový a lepší zážitek z nakupování.

Nové stránky nabízejí širokou škálu produktů z nejnovějších kolekcí Primarku i zboží denní potřeby, ale také inovovaný design, lepší navigaci a zcela novou funkci, která zákazníkům umožní zjistit skladovou dostupnost, velikost a barvu konkrétního výrobku v místních prodejnách Primark.

Virtuální obchod bude obohacen o větší počet obrázků produktů a přístup k podrobnějším informacím o látkách a materiálech, původu i pokynech k péči, což bylo dosud možné nalézt pouze na etiketě nebo obalu. Kromě toho si zákazníci mohou na stránkách založit osobní účet a ukládat si do něj své nákupní preference nebo si vytvoří seznam přání oblíbených produktů. Aby měli přehled o nejnovějších trendech a kolekcích Primarku, budou mít navíc možnost přihlásit se k odběru newsletteru, který jim ještě více usnadní celý proces nakupování – od nalezení správného výrobku na webových stránkách až po jeho zakoupení v kamenné prodejně Primark dle vlastního výběru.

„Jsme rádi, že můžeme naše nové webové stránky spustit i v České republice. Víme, že zákazníci Primarku rádi chodí do našich obchodů a nyní jim chceme usnadnit prohlídku zboží tím, že jim nabídneme mnohem širší výběr našich produktů online, aby si je mohli předem prohlédnout a ověřit jejich dostupnost v nejbližším obchodě ještě před jeho návštěvou. Naším cílem je neustále zlepšovat zkušenosti našich zákazníků v prodejnách a naše webové stránky nám pomohou ukázat širší nabídku módních a cenově dostupných produktů Primark. Věřím, že díky nim přilákáme české zákazníky do našich dvou poboček v Praze a Brně,“ říká Maciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu.

Nejnovější funkce mohou zákazníci využívat již nyní na stránkách www.primark.com/cs-cz. Postupně budou zpřístupněny i na dalších trzích střední a východní Evropy.

 

 

 

 

O značce Primark
Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 70 000 lidí v 16 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování má společnost Primark více než 400 prodejen po celém světě a pokračuje v expanzi na nových i stávajících trzích s cílem dosáhnout 530 prodejen do konce roku 2026, včetně nového trhu v Maďarsku.

Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem. Zaměřuje se na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci těchto aktivit společnost představila řadu závazků, na jejichž dosažení bude pracovat směrem k roku 2030. Patří mezi ně výroba všech vlastních oděvů z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících
z udržitelnějších zdrojů, zajištění recyklovatelnosti oděvů již při jejich navrhování, snížení emisí uhlíku na polovinu
v celém hodnotovém řetězci, odstranění jednorázových plastů a zajištění životního minima pro pracovníky
v dodavatelském řetězci.