NOVINKA: Jogurt s příchutí rumové koule? Musíte vyzkoušet

NOVINKA: Jogurt s příchutí rumové koule? Musíte vyzkoušet

Krajanka opět rozšiřuje stávající řadu zakysaných smetan, tentokrát o příchuť rumové koule


 

Na mléčném trhu zákazníci mohou najít několik stálic, mezi něž se bezesporu rovněž řadí také značka Krajanka. Právě ta nyní rozšiřuje již dobře známou řadu svých zakysaných smetan o novou příchuť v podobě rumových koulí. Alkohol samozřejmě obsahovat nebude, jedná se totiž o ochucující složku. K dostání bude spolu s ostatními oblíbenými příchutěmi jako je jahoda, vaječný likér, á la Mozart - marcipánová, stracciatella
a nugát ve většině řetězců a na nezávislém trhu. Krajanka zakysaná smetana je oblíbená jak mezi spotřebiteli, tak i u odborníků. Za dobu od uvedení na trh nasbírala řadu ocenění. To nejvyšší získala například na Volbě spotřebitelů. Zákazníci obecně také pozitivně vnímají malovaný vzhled obalů, protože symbolizuje tradici a kvalitu v podobě čisté přírody a české krajiny.

 

„Značka Krajanka zahrnuje celou řadu výrobků. Jedná se o jeden z nejdůležitějších a nejúspěšnějších brandů naší firmy,“ říká Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajanka. „Krajanka je vyráběna podle tradičních receptur a hlavně z kvalitních ingrediencí. Velmi pozorně sledujeme a vítáme trend návratu k tradičním chutím, tedy i té plné smetanové. Jsem tedy velmi rád, že zákazníkům zakysané smetany Krajanka chutnají a jsem velice zvědav, jak přijmou i novou příchuť rumových koulí,” dodává Martin Kincl.

Krajanka je na trhu již od roku 1992. V roce 2016 prodělala proměnu v designu svých obalů. Vyvíjí se také nové příchutě. Kvalitní hutný smetanový základ však zůstává. Novinka Krajanka zakysaná smetana rumové koule bude na trhu za doporučenou cenu 15,90Kč.

 

 

 

ALIMPEX FOOD a.s. je společností zabývající se zejména velkoobchodem a distribucí čerstvých, mražených a nechlazených potravin. Od roku 2000 zahrnula firmy do svých aktivit logistické a distribuční služby. Tyto aktivity prošly rychlým vývojem jak z hlediska sortimentu, tak i obratu. Katalogová nabídka obsahuje více než 7000 položek výrobků. Společnost dodává na trh výrobky českých mlékáren, ale i vlastní značky: Balsýr, Blaník, Dr. Halíř, Krajanka, Krajanka mléčné, Krajánek, Milkin, Pâté du Chef a Polárka. Dále pak značky, které na trhu výhradně zastupuje, jako například EISKAFEE, Elinas nebo Philadelphia.