Purina otevírá další psí hřiště, do konce roku budou ve 40 obcích napříč Českem

Purina otevírá další psí hřiště, do konce roku budou ve 40 obcích napříč Českem

Společnost Purina, výrobce krmiv pro psy a kočky, se v minulém roce pustila do výstavby moderních psích hřišť po celé České republice, ke konci roku 2025 jich bude celkem 40. 


Cílem tohoto projektu je vytvořit komfortní a bezpečný prostor pro posilování pouta mezi lidmi a jejich psími mazlíčky, kterých v Česku každým rokem přibývá a je jich už více než dva miliony. Svého, letos, prvního psího hřiště se dočká i Praha – jeho slavnostní otevření proběhne na Psí louce na Zličíně již 24. června.

Jedním z dlouhodobých témat výrobce krmiv Purina společnosti Nestlé je upevňování emočního pouta mezi zvířecími mazlíčky a jejich páníčky, což přispívá k jejich oboustranné spokojenosti. Z toho důvodu je společnost dlouhodobým partnerem organizací podporujících vztah mezi zvířaty a člověkem prostřednictvím nejrůznějších aktivit nebo také terapií s asistencí zvířat. Proto se v minulém roce také rozhodla pro výstavbu moderních psích hřišť po celé České republice, které slouží nejen jako místo pro tréninky, ale nabízí také bezpečný prostor pro socializaci psů a setkávání jejich páníčků.

„Pouto mezi člověkem a zvířetem přispívá nejen ke zdraví a spokojenosti lidí, ale i jejich mazlíčků. Společné aktivity, ať už jde o pravidelné procházky, různé hry či trénink, jsou tak základem pro budování tohoto jedinečného vztahu. Z toho důvodu jsme se rozhodli zajistit pro tyto aktivity bezpečné a příjemné místo, na kterém se budou moci majitelé psů setkávat s ostatními pejskaři, vyměňovat si cenné zkušenosti a trénovat své pejsky. V loňském roce jsme vystavěli celkem 20 psích hřišť, pro letošní rok chceme jejich množství zdvojnásobit na 40,“ říká Lenka Soal, trade marketing manažerka značky Purina v Nestlé Česko.   

 

Dalšího psího hřiště se dočká i česká metropole

V minulém roce se společnost ve spolupráci s firmou Hřiště pod Květinou podílela na výstavbě dvaceti psích hřišť. V tomto roce se Purina rozhodla ve své činnosti pokračovat a do konce roku tak nabídnout psům a jejich majitelům celkem 40 psích hřišť po celém Česku. V těchto 40 obcích žije přes 212 tisíc psů. Svého psího hřiště Purina se dočká mimo jiné i česká metropole, ve které se nachází zhruba 90 tisíc psů. Jde o druhé v Praze, první vzniklo jako pilotní v Praze-Nedvězí. Nové pražské psí hřiště najdete na Psí louce na Zličíně. K jeho slavnostnímu otevření dojde v úterý 24. června od 16 hodin. Akce je přístupná pro širokou veřejnost a pro návštěvníky je připraven zajímavý program včetně ukázek agility a vysvětlení využití nových překážek pro psy.

„U nás na Zličíně žije přes 1100 nadšených pejskařů, kteří mají nyní nový bezpečný prostor, kde mohou se svými mazlíčky společně trávit čas. Věřím, že mohu za všechny pejskaře říct, že máme moc velikou radost, že naše spolupráce se společností Purina a kvalitně odvedená práce dodavatele překážek Hřiště pod Květinou bude dělat radost nejen psům po spoustu let,“ dodává místostarosta pražské MČ Zličín Pavel Kovařík.

 

S Dog Academy kdykoliv a kdekoliv

Purina mimo jiné také nedávno představila i svou Dog Academy, která má svými krátkými instruktážními videi pomoci s přípravou psů na návštěvu psího hřiště, naučit je správné socializaci s ostatními psy a provést je společně s jejich páníčky různými tréninkovými překážkami. Vedou je profesionální agility trenéři, kteří ukazují, že upevňovat vzájemný vztah díky tréninku můžete kdykoliv a kdekoliv – jak v rámci procházky, tak na kterémkoliv psím hřišti, nejen tom od Puriny.

 

Více informaci o psích hřištích Purina včetně edukativních videí naleznete na www.purina.cz/psi-hriste.

 

 

 

 

 

Nestlé je největším výrobcem potravin a nápojů na světě. Podniká ve 187 zemích světa, zaměstnává přes 270 000 zaměstnanců. Posláním Nestlé je přinášet sílu potravin pro zlepšení života nás i příštích generací. Nestlé nabízí široké portfolio výrobků a služeb pro lidi i jejich domácí mazlíčky. Jedná se o více než 2 000 značek, od globálních ikon, jako jsou Nescafé nebo Nespresso, až k místním značkám. Základem podnikání Nestlé je strategie rozvoje výživy, zdraví a vyváženého životního stylu. Společnost byla založena před 155 lety ve švýcarském Vevey, kde dodnes sídlí. V Česku Nestlé vyrábí ve svých závodech ZORA Olomouc a SFINX Holešov cukrovinky pod značkami Orion, Kofila, Margot, BonPari, JOJO atd. a v závodě Krupka chlazené a mražené vegetariánské pokrmy pod značkou Garden Gourmet. Na Slovensku v závodě Carpathia Prievidza vyrábí široký sortiment kulinářských výrobků pod značkami MaggiCarpathia. Více na www.nestle.cz.