Blesková soutěž o klasické Bohemia Chips a hokejový dres

Blesková soutěž o klasické Bohemia Chips a hokejový dres

Značka Bohemia se stala oficiálním partnerem České hokejové reprezentace

Do marketingové podpory mistrovství světa investuje v prvním roce spolupráce více než 
10 milionů. V kampani odehraje i nové hokejové TV spoty s Jiřím Mádlem a Kristínou Svarinskou.


 

Značka Bohemia se od letošního roku stává oficiálním partnerem České hokejové reprezentace. Spolupráce potrvá 3 roky. Celková marketingová investice na podporu partnerství se v prvním roce bude pohybovat okolo 10 milionů korun.  

„Hlavní myšlenka komunikace vychází ze skutečnosti, že Češi jsou milovníci hokeje. Láska k hokeji v nás probouzí sounáležitost, silné emoce i národní hrdost. Hodnoty, které jsou charakteristické i pro značku Bohemia,” přibližuje důvody uzavření partnerství Ondřej Široký, Marketing manager za Českou a Slovenskou republiku společnosti Intersnack.

V rámci partnerství bude značka Bohemia využívat logo České hokejové reprezentace a komunikovat vlastní logo na mantinelech zimních stadionů. Partnerství umožňuje značce Bohemia rovněž používat merchandising
v rámci České hokejové reprezentace, stejně jako spolupracovat s hráči reprezentace ve své komunikaci.

Během dubna a května bude nasazený tématický televizní spot, ve kterém již tradičně u značky Bohemia hrají Jiří Mádl a Kristýna Svarinská. Za jeho výrobou a scénářem stojí agentura AdHackers. „Ve spotu je v hokejovém fandění vidět unikátní emoce Česka, ke které patří brambůrky jako puk do branky,” přiblížil podstatu spotu Jan Dufek, Creative Director agentury AdHackers. Propojujícím elementem hokeje a slaného snackingu jsou Bohemia Vroubkované brambůrky, které historicky poprvé získávají své místo v televizní komunikaci. Mezi zápasy české reprezentace na ČT 1 a přímo na TV kostce v areně zápasů reprezentaec bude k vidění také Sponzorský vzkaz.  

V online komunikaci využijete Bohemia Youtube a Facebookový profil značky. Do podpory kampaně zapojí
i youtubery. Kampaň doprovází speciální hokejové promoce o produkty a zájezdy na MS do Dánska. Nejen jako zdroj informací o soutěžích slouží pro fanoušky web bohemiahokej.cz.

Podporu partnerství odkomunikuje společnost i přímo na obchodech. Ve spolupráci s prodejnami Billa a COOP odstartovala již v březnu první soutěž o cestu s českou reprezentací do Švédska pro 2 osoby. S prvním dubnem začala druhá celonárodní spotřebitelská soutěž Zažij s partou MS v Dánsku!, kde se hraje o zájezd do Dánska pro 5 osob na zápasy MS 2018. Dalšími cenami jsou plazmové televize LG a trička z hokejové kolekce teamstore.cz.

Instore kampaň s využitím POS materiálů a stánků je k vidění v místech prodeje produktů Bohemia. Do hokeje firma zabalí i brambůrky. U příležitosti mistrovství vyjde limitovaná edice obalů s produkty Bohemia, na kterých najdou fanoušci fotky deseti hráčů z české hokejové reprezentace. Mezi nimi například Pavla Francouze, Martina Erata nebo Tomáše Kundrátka. Soutěžní kampaň je podpořena televizním tagonem, v místě prodeje
i přímo na obalech produktů.

  

Nyní se dva z vás mohou těšit na karton Bohemia Chips a hokejové tričko!!!