Svůdný jak Hell: Hvězda žhavé filmové série „365 dní“ Michele Morrone je novou tváří značky HELL ENERGY
Společnost HELL ENERGY letos udělala překvapivý krok ve svých dějinách. V nové reklamní kampani značky, která probíhá ve více než 60 zemích světa, se v různých životních situacích objeví populární italský herec Michele Morrone. Herecká hvězda lechtivé filmové trilogie „365 dní" společnosti Netflix
a tvář značky Dolce&Gabbana, otevírá další pozoruhodnou kapitolu příběhu značky HELL ENERGY.
Michele Morrone se proslavil zejména charismatickou rolí mafiána Massima Torricelliho, která mu po odvysílání filmu „365 dní“ přinesla obdiv milionů diváků a status nového sexsymbolu. Úspěch v této roli mu otevřel dveře
k řadě spoluprací s prestižními módními značkami. V roce 2023 například společně s Katy Perry zazářil ve svůdné reklamě na parfém od Dolce&Gabbana. Po úspěšném hereckém debutu pokračuje Morrone i ve své filmové kariéře. Diváci se na něj mohou těšit v nadcházejícím thrilleru Subservience, kde hraje po boku Megan Fox. Díky úspěšné kariéře se jméno Michele Morrone stalo synonymem atraktivity, charisma a alfa samčí energie.
Společnost HELL ENERGY se nikdy nebála inovativních řešení, kreativity a odvážných kroků. Michelův oslňující vzhled a osobnost jsou pro značku jako stvořené. Spolupráce mezi HELL ENERGY a touto italskou hvězdou je prostě více než jen reklamní kampaň. Je to souhra dvou gigantů, kteří reprezentují moderní styl, eleganci
a vynikající vkus.
„Kampaní chceme otevřít další kapitolu v úspěšném příběhu naší značky, a to se zajímavou osobností, která navíc rozumí hodnotám HELL ENERGY. Prostřednictvím spolupráce chceme dále posílit naši mezinárodní pozici a rozšířit naši cílovou skupinu o generaci příznivců, kteří jsou aktivní a sledují nejnovější trendy,” říká o nové spolupráci Adrienn Popovics, ředitelka operativního marketingu společnosti HELL ENERGY.
Nová kampaň, která sestává z několika mini reklam, odstartuje v polovině února současně ve více než 60 zemích světa. Využije celé spektrum marketingových nástrojů, včetně sociálních médií. Přitažlivého italského herce uvidí fanoušci značky HELL ENERGY v komplexní reklamní kampani, která bude prezentována nejen na prodejních místech a venkovních reklamních plochách, ale také v televizi a online médiích. Okouzlující italský herec Michele Morrone se objeví v různých situacích – během své ranní rutiny či v průběhu tréninku, vždy
s energetickým nápojem HELL ENERGY po ruce. Natáčení probíhalo v Maďarsku, v mezinárodní produkci
s přibližně stočlenným štábem pod vedením amerického režiséra.
Společnost HELL ENERGY založená v Maďarsku v roce 2006 je v současné době jednou z nejrychleji se rozvíjejících FMCG značek. Během pouhých čtyř let se stala lídrem na maďarském trhu a expandovala do dalších zemí světa, zejména v Evropě a Asii. Momentálně je dostupná na více než 60 trzích, v několika z nich je uznaným lídrem ve svém segmentu. Za úspěchem HELL ENERGY stojí vynikající kvalita, příznivá cena, široká dostupnost a prvotřídní marketingové aktivity. Společnost je jedinečným hráčem na poli výroby energetických nápojů a jako jediná na světě může říct, že je lídrem tohoto odvětví hned v několika zemích. Je rovněž vlastníkem ultramoderní plnírny a továrny na hliníkové nápojové plechovky, což jí dává bezkonkurenční celosvětovou strategickou pozici.
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)