Claudia Schiffer nestárnoucí ikona
Světoznámá topmodelka Claudia Schiffer patří mezi nejvýraznější tváře modelingového průmyslu všech dob. Stala se nestárnoucí ikonou, která bude navždy spojena se světoznámými módními značkami a návrháři.
Ve světě módy a kosmetiky se nyní Claudia Schiffer prosadila také díky nové značce vlasové kosmetiky, kterou právě uvádí na trh společně se Schwarzkopf.
Hvězdou již od roku 1988
Claudii Schiffer objevil hledač talentů v roce 1988 na jedné diskotéce v německém Düsseldorfu, odkud modelka pochází. Přemluvil ji, aby odjela do Paříže a zkusila modeling. Světová módní metropole ji přijala více než kladně a ještě téhož roku se Claudia objevila na obálce francouzského vydání Elle. Poté se stala hvězdou světové kampaně na džíny Guess a její hvězda začala stoupat. Nedlouho po svých prvních krůčcích na módních molech byla vybrána jako tvář Chanel a začala úzce spolupracovat mimo jiné s Karlem Lagerfeldem.
Jako první na obálce Rolling Stone
V roce 1990 se Claudia Schiffer stala první modelkou v historii, která se objevila na obálce známého hudebního časopisu Rolling Stone. Díky tomu pronikla až do nejužší špičky světových supermodelek éry 80. a 90. let minulého století. Díky svému charisma se objevovala na titulkách časopisů častěji, než kterákoli jiná modelka a dostala se proto také do Guinessovy knihy rekordů. Pracovala pro renomované módní návrháře i značky, stala se například tváří Yves Saint Laurent.
Značka vytvořená „na míru“
Během své kariéry strávila Claudia Schiffer mnoho hodin u vlasových stylistů, což pro její vlasy představovalo velkou zátěž. Měla příležitost pracovat s největšími vlasovými odborníky, rukama jí prošly tisíce kosmetických přípravků a nabyla velkých zkušeností s vlasovou kosmetikou. Bohužel ale nikdy nenašla výrobek, který by ji uspokojil ve všech ohledech. Proto v ní postupně uzrálo přesvědčení, že by si mohla sama navrhnout svou osobní kosmetickou řadu „dokonalých přípravků“, které by uspokojily i ty nejnáročnější požadavky. Spojila se proto s odborníky ze Schwarzkopf a společně s nimi vyvinula přípravky vlasové péče a barev s luxusními výtažky z perel. Jde o novou značku Ultime Essence, která zahrnuje 18 produktů s obsahem luxusní esence z perel, panthenolu, proteinu a keratinu. Jsou rozděleny do pěti řad – Omega Repair, Diamond Color, Crystal Shine, Biotin Volume a Mineral Strenght. Současně s tím uvádí na trh také Ultime Blonde – speciální kolekci blond odstínů pro luxusně hebké a plavé vlasy.
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)