Claudia Schiffer nestárnoucí ikona

Claudia Schiffer nestárnoucí ikona

Světoznámá topmodelka Claudia Schiffer patří mezi nejvýraznější tváře modelingového průmyslu všech dob. Stala se nestárnoucí ikonou, která bude navždy spojena se světoznámými módními značkami a návrháři. 


Ve světě módy a kosmetiky se nyní Claudia Schiffer prosadila také díky nové značce vlasové kosmetiky, kterou právě uvádí na trh společně se Schwarzkopf.

 

Hvězdou již od roku 1988

Claudii Schiffer objevil hledač talentů v roce 1988 na jedné diskotéce v německém Düsseldorfu, odkud modelka pochází. Přemluvil ji, aby odjela do Paříže a zkusila modeling. Světová módní metropole ji přijala více než kladně a ještě téhož roku se Claudia objevila na obálce francouzského vydání Elle. Poté se stala hvězdou světové kampaně na džíny Guess a její hvězda začala stoupat. Nedlouho po svých prvních krůčcích na módních molech byla vybrána jako tvář Chanel a začala úzce spolupracovat mimo jiné s Karlem Lagerfeldem.

 

Jako první na obálce Rolling Stone

V roce 1990 se Claudia Schiffer stala první modelkou v historii, která se objevila na obálce známého hudebního časopisu Rolling Stone.  Díky tomu pronikla až do nejužší špičky světových supermodelek éry 80. a 90. let minulého století. Díky svému charisma se objevovala na titulkách časopisů častěji, než kterákoli jiná modelka a dostala se proto také do Guinessovy knihy rekordů. Pracovala pro renomované módní návrháře i značky, stala se například tváří Yves Saint Laurent.

 

Značka vytvořená „na míru“

Během své kariéry strávila Claudia Schiffer mnoho hodin u vlasových stylistů, což pro její vlasy představovalo velkou zátěž. Měla příležitost pracovat s největšími vlasovými odborníky, rukama jí prošly tisíce kosmetických přípravků a nabyla velkých zkušeností s vlasovou kosmetikou. Bohužel ale nikdy nenašla výrobek, který by ji uspokojil ve všech ohledech. Proto v ní postupně uzrálo přesvědčení, že by si mohla sama navrhnout svou osobní kosmetickou řadu „dokonalých přípravků“, které by uspokojily i ty nejnáročnější požadavky. Spojila se proto s odborníky ze Schwarzkopf a společně s nimi vyvinula přípravky vlasové péče a barev s luxusními výtažky z perel. Jde o novou značku Ultime Essence, která zahrnuje 18 produktů s obsahem luxusní esence z perel, panthenolu, proteinu a keratinu. Jsou rozděleny do pěti řad – Omega Repair, Diamond Color, Crystal Shine, Biotin Volume a Mineral Strenght. Současně s tím uvádí na trh také Ultime Blonde – speciální kolekci blond odstínů pro luxusně hebké a plavé vlasy.