Český zábavní koncept TEPfactor otevřel první zahraniční pobočku v Dubaji

Český zábavní koncept TEPfactor otevřel první zahraniční pobočku v Dubaji

Zábavní koncept TEPfactor funguje od května v Dubaji, chystá se Varšava

Společnost TEPfactor, která provozuje zábavní centra ve stylu slavné televizní show Pevnost Boyard, pokračuje v realizaci svých plánů zahraniční expanze. Společnost, která vlastní
a provozuje centrum v  Chotilsku na Slapech, otevřela na konci května svojí první zahraniční pobočku v exotické Dubaji a v říjnu otevře dveře pro návštěvníky i další zábavní centrum
ve Varšavě.


 

Vzhledem k zájmu o koncept TEPfactor, jak ze strany frančízantů, tak ze strany zákazníků na zahraničních trzích se firma rozhodla pro expanzi za hranice České republiky. „Naše adrenalinová a napínavá týmová hra pro rodiny i firmy vzbuzuje velký zájem v zahraničí. První lokací, kam se náš koncept rozšířil je Dubaj. Naše centrum stojí v prestižní a trendy lokalitě Jumeirah Beach Residence v oblasti Dubai Marina, kam obyvatelé Dubaje   i turisté míří za zábavou nebo na krásnou veřejnou pláž. Jsme moc rádi, že TEPfactor Dubaj tak krátce po svém otevření přitáhl již přes tisíc návštěvníků,“ řekl Jan Daneš, ředitel TEPfactor pro Českou republiku. „Ve Varšavě jsme ve fázi budování centra, které bude umístěné v populárním obchodním centru Blue City Varšava ve středu Varšavy. Klientům zde v rámci dobrodružné cesty na 1 500 m2 nabídneme 25 úkolů.“ Oba první zahraniční koncepty jsou buď plně (Varšava) nebo majoritně vlastněné českou společností.

TEPfactor také jedná s dalšími zájemci o franšízu nebo joint venture z Německa, Itálie, Švýcarska a Španělska a při oslovování partnerů spolupracuje s místními kancelářemi Czechtrade.

 

Jako formu financování dalších aktivit si společnost vybrala dluhopisy, pro které nabízí úrok 7 procent ročně, splatnost je stanovena na tři roky a jsou zcela bez poplatku. „Prodej dluhopisů je v plném proudu. Emise končí v září a zbývá nám poslední třetina cílené částky. Adrenalinová zábava je moderní záležitostí pro jednotlivce
i velké korporace, stává se tím pádem zajímavou investiční příležitostí,“ řekl Daneš.

 

O TEPfactoru

TEPfactor je dobrodružná hra společnosti TEPfactor zaměřená na týmovou spolupráci, adrenalin, dobrodružství, zábavu a výzvu za pět let zocelila už přes 200 tisíc nadšenců a utužila tisíce pracovních a sportovních kolektivů, školních tříd a rodin. Myšlenka otevřít zábavní centrum ve stylu televizní show Pevnost Boyard napadla majitele
a zakladatele Tomáše Chrousta před osmi lety. Další tři roky trvalo, než se ujasnilo, jak by měl projekt vypadat a než se sehnaly potřebné peníze. V srpnu 2012 pak bylo otevřeno první centrum TEPfaktor v Chotilsku na Slapech. Koncept s 21 úkoly, barem a pláží se postupně rozrostl také o konferenční centrum a ubytovací prostory a počet úkolů zaměřených na logiku, trpělivost, paměť, zručnost a fyzickou kondici vzrostl na současných 25.