Nákupní centrum představuje valentýnský program

Nákupní centrum představuje valentýnský program

Speciální program pro všechny zamilované (a nejen pro ně) si na první polovinu února připravilo nákupní Centrum Černý Most. Od 1. do 14. února zde mohou zákazníci zvěčnit svoji lásku ve stylovém fotokoutku na Centrálním náměstí a také se zapojit do soutěže o hodnotné ceny. Svoji drahou polovičku pak mohou návštěvníci obdarovat exkluzivní dárkovou kartou vydanou speciálně u příležitosti letošního svátku zamilovaných.


Centrální náměstí v Centru Černý Most se v období od 1. do 14. února doslova zahalí romantikou. Návštěvníci si zde budou moci pořídit originální fotografii s valentýnskou tematikou a ve dnech 13. a 14. února vyvrcholí program soutěžemi o hodnotné ceny, jako dárkové karty Centra Černý Most, partnerské karty a slevové vouchery pro členy věrnostního programu a také okamžitým tiskem romantické fotky z Instaxu. Valentýnská fotostěna zůstane na Centrálním náměstí i po svátku zamilovaných. V průběhu valentýnského období budou soutěže probíhat také online. Návštěvníci se ve Valentýnském parku mohou těšit také na lahodné občerstvení
a nápoje od Starbucks a cukrárny Globus.

„Hlavním tahákem letošního svátku zamilovaných je ale limitovaná edice dárkové karty Centra Černý Most, která bude k dispozici pro prvních tisíc návštěvníků na našich valentýnských infostáncích,“ uvádí marketingová manažerka Centra Černý Most Lucie Kambová a dodává: „Díky stylové dárkové kartě získáte nejen hodnotný
a exkluzivní dárek pro svůj protějšek, ale také možnost zapojit se do soutěže o další velmi atraktivní ceny. Navíc každý zákazník, který nabije kartičku částkou 1 400 korun a výše, získá ještě navíc originální valentýnský dárek.

Více informací o valentýnském programu najdete na  webových stránkách.

Partnery letošního valentýnského programu v Centru Černý Most jsou: 

Peek & Cloppenburg, L’Occitane en Provence, Globus, Starbucks, Triola, Marks & Spencer, Scan Quilt, Anthony’s a Flamenco.

 

 

 

 

 

 

Společnost Unibail-Rodamco-Westfield je vlastníkem, developerem a provozovatelem špičkových udržitelných aktiv v nejdynamičtějších městech Evropy a Spojených států. 

Skupina provozuje 78 nákupních center ve 12 zemích, z čehož 45 nese ikonickou značku Westfield. Ročně tato centra navštíví více než 900 milionů lidí a pro prodejce a značky představují jedinečnou platformu pro navázání kontaktu se spotřebiteli. URW má také portfolio prvotřídních kancelářských prostor, 10 kongresových a výstavních komplexů v Paříži a připravuje výstavbu převážně multifunkčních objektů v hodnotě 3 miliard eur. V současné době tvoří 87 % jejího portfolia v hodnotě 52 miliard eur maloobchod, 6 % kanceláře, 5 % kongresové a výstavní prostory a 2 % služby (k 31. prosinci 2022). 

Společnost URW je aktivním partnerem velkých měst v projektech revitalizace měst, a to jak v oblasti víceúčelové výstavby, tak v oblasti modernizace budov podle nejlepších standardů udržitelnosti v oboru. Tyto aktivity jsou rozvíjeny v rámci programu Better Places 2030, který usiluje o pozitivní environmentální, sociální a ekonomický přínos městům a komunitám, v nichž URW působí. 

Akcie skupiny Unibail-Rodamco-Westfield jsou kotovány na burzách Euronext Paris (Ticker: URW) se sekundární kotací v Austrálii prostřednictvím nástroje Chess Depositary Interests. Skupina má rating BBB+ od společnosti Standard & Poor’s a Baa2 od společnosti Moody’s. 

Další informace získáte na adrese www.urw.com